// کد مطلب: ۱۵۲۵۹۴

منطقه آزاد کیش/

ارائه خدمات شایسته به گردشگران نوروزی با تحقق"شعار کیش متعلق به همه ایرانیان"

ارائه خدمات شایسته به گردشگران نوروزی با تحقق"شعار کیش متعلق به همه ایرانیان"
لینک کوتاه کپی شد

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش بر ارائه خدمات شایسته به مسافران نوروزی با رعایت و توجه به میزان تاب آوری کیش جهت پذیرش گردشگران در این ایام تاکید کرد.

به گزارش طلانیوز و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سعید پورزادی در دومین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی 1402 که عصر چهارشنبه 3 اسفند در سالن اجتماعات سازمان برگزار شد، گفت: امسال همانند سال گذشته "شعار کیش متعلق به همه ایرانیان" را دنبال می کنیم ولی اعتقاد راسخ داریم که با توجه به میزان تاب آوری جزیره و خواست گردشگران مبنی بر ارائه خدمات با کیفیت و پیش بینی افزایش 20 درصدی ورود مسافر، این مهم با برنامه ریزی دقیق جهت میزبانی شایسته از گردشگران نوروزی در دستور کار این ستاد قرار گرفته است.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش از تمام روسای کمیته های ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی خواست با برنامه ریزی و بهره گیری از ظرفیت رسانه ملی و اصحاب رسانه در راستای اطلاع رسانی دقیق به عموم مردم از اقدامات و تصمیمات کمیته های خود، در این زمینه گام های موثری بردارند و امکانات لازم جهت پذیرش گردشگران نوروزی را فراهم کنند.

پورزادی با تاکید بر نقش کلیدی کمیته بحران در شرایط بد آب و هوایی و پیش بینی تمام مایحتاج عمومی و ذخیره سازی مناسب ارزاق عمومی، گفت: مسائل زیرساختی مثل آب و برق، فاضلاب، مخابرات، سوخت، حمل و نقل عمومی و کنترل های محیط زیستی در دستور کار تمام کمیته های ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی کیش قرار گرفته است.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به تقویت 20 درصدی ظرفیت پذیرش گردشگر در جزیره کیش، اظهار داشت: افزایش دو برابری پذیرش مسافر در بندر کیش، یک و نیم برابری تعداد لندیگراف ها، 800 تخت جدید برای اسکان گردشگران و تولید 2500 متر مکعب آب از جمله اقداماتی است که امسال جهت افزایش پذیرش مسافر انجام شده است.

وی با اشاره به پیش بینی ورود 250 هزار گردشگر به جزیره کیش و لزوم توجه به امکانات و ارائه خدمات درمانی بیمارستان کیش، گفت: به کارگیری پزشکان مجرب و کادر درمان، تامین داروی مورد نیاز و تجهیزات درمانی و نیز رسیدگی به تاسیسات ساختمان بیمارستان کیش از جمله موارد مهمی است که باید مورد اهتمام ویژه قرار گیرد.

عضو هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش با قدردانی از فرماندار و شهردار بندرلنگه، امام جمعه، شهردار و مسئول بندر چارک و دست اندرکاران بندر آفتاب به واسطه همکاری مناسب آنان جهت میزبانی شایسته از گردشگران نوروزی، افزود: مردم مناطق شیبکوه، چیرویه، بندر لنگه و به ویژه بندر چارک یاریگر ما در پذیرش گردشگران نوروزی هستند که اقدام آنان قابل تحسین است.

گفتنی است در دومین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی 1402 علاوه بر روسای کمیته ها، فواد مراد زاده فرماندار شهرستان بندر لنگه، عارف محمدی مقدم شهردار چارک، ابراهیم فرهمند نیا شهردار بندرلنگه و مسئولان و دست اندرکاران بندر چارک حضور داشتند.

ارائه خدمات شایسته به گردشگران نوروزی با تحقق"شعار کیش متعلق به همه ایرانیان"

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه