// کد مطلب: ۱۴۹۳۶۳

ستاره سادات قطبی

ستاره سادات قطبی کم آورد ! | ستاره سادات قطبی به سیم آخر زد!

ستاره سادات قطبی کم آورد ! | ستاره سادات قطبی به سیم آخر زد!
لینک کوتاه کپی شد

ستاره سادات قطبی مجری معروف تلویزیون که تجربه بازی در چند فیلم و سریال را دارد در اینستاگرام، از کم آوردنش در زندگی شخصی خود گفت.

ستاره سادات قطبی متولد 3 اسفند 1365 در اصفهان است.ستاره سادات قطبی فارغ التحصیل رشته خبر نگاری است. ستاره سادات قطبی فعالیت های هنر خود را از در حوزه اجرا در سال 96 در کنار همسرش آغاز نمود. ستاره سادات قطبی متاهل است و تاکنون 2بار ازدواج کرده است. در خصوص همسر اول ستاره سادات قطبی اطلاعاتی در دسترس نیست . همسر دوم ستاره سادات قطبی شهرام شکیبا است. ستاره سادات قطبی با بازی در سریال گاندو به شهرت رسید. نوارد زرد دومین تجربه ی هنری او است.

روزهای پرمشغله ستاره سادات قطبی و خسته شدن هایش

ستاره سادات قطبی مجری محجبه تلویزیون و بازیگر سریال گاندو که روزمرگی های خود را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک می گذارد، با قرار دادن استوری هایی که در ادامه این بخش از فرهنگ و هنر نمناک مشاهده می کنید، از فداکاری ها و دور شدن از خود واقعیش در زندگی گفت.

بازیگر سریال نوار زرد که به تازگی قرار است در سریال دیگری نیز ایفای نقش کند، خانواده تقریبا پر چمعیتی داشته و با داشتن یک نوزاد و پسری کلاس اولی و پرکار بودن همسرش شهرام شکیبا در این روزها از خود واقعیش دور شده و همه نیازهای فرزندان و کارهای خانه را به تنهایی به دوش می کشد.

ستاره قطبی مجری و حافظ قرآن متولد 3 اسفندماه سال 1365 در نجف آباد اصفهان و همسر شهرام شکیبا مجری دیدی نو می باشد. او دارای دو فرزند پسر به نام های صدرا و حسین از زندگی مشترک با همسرش شهرام شکیبا بوده اما خانم مجری از ازدواج قبلی خود پسری به نام امیرعلی و آقای مجری از زندگی قبلیش پسری به نام علی دارد.

ستاره سادات قطبی کم آورد ! | ستاره سادات قطبی به سیم آخر زد!

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه