// کد مطلب: ۱۴۵۸۲۳

فرزاد حسنی | ازدواج فرزاد حسنی | عشق فرزاد حسنی

تولد رمانتیک فرزاد حسنی در کافه | فرزاد حسنی چهل سال جوان شد

تولد رمانتیک فرزاد حسنی در کافه | فرزاد حسنی چهل سال جوان شد
لینک کوتاه کپی شد

عکس جدید فرزاد حسنی با کیک تولد در اینستاگرام کولاک کرد .

فرزاد حسنی بازیگر و مجری توانمند سینما و تلوزیون است . فرزاد حسنی سابقه بازی در تئاتر را نیز دارد او در عرصه صداپیشگی نیز حضور در برنامه هایی مثل مدرسه موش ها و ... را داشته است . فرزاد حسنی از مجری های پرحاشیه صداوسیما بوده است . در ادامه عکس جدید و دیده نشده از فرزاد حسنی مجری پرشور را تماشا می کنید .

زندگی شخصی فرزاد حسنی
فرزاد حسنی در بیمارستان عیوض زاده خانی آباد تهران متولد شد. وی دو برادر دیگر به نام های فرهاد و فرشاد دارد که از خودش کوچکتر هستند.

از راست فرهاد ، فرزاد حسنی و سارا دختردایی فرزاد و فرهاد
مادر فرزاد از سادات است و نامش شکوه السادات می باشد و به گفته خودش هیچگاه نصایح مادرش را از یاد نمی برد و در یک خانواده کاملا مذهبی بزرگ شده و مادرش همیشه با وضو به او شیر داده است. بشدت به مادرش وابسته است . سعی می کند هیچ گاه نمازش قضا نشود مخصوصا نماز صبح . نام پدرش مرتضی است.

فرزاد حسنی در کنار مادرش
به بازی بازیگرانی چون عزت ا... انتظامی " رضا کیانیان " پرویز پرستویی " خسرو شکیبایی و ... علاقه دارد . هر وقت دلش بخواهد می تواند شعر بگوید .

خصوصیات اخلاقی و شخصی فرزاد حسنی
دوران کودکی اصلا بچه شیطانی نبود و همیشه شاگرد اول بود . از فوتبال متنفر است . جسارت و حاضر جوابی خاصی دارد . زیاد اهل حساب و کتاب نیست و ولخرجی اش را همه می دانند .او احترام به دیگران و حتی کوچکتر از خود را هیچ گاه از یاد نمی برد . از خدا حسابی می ترسد . زیاد از رانندگی خوشش نمی اید . زیاد مطالعه می کند . خیلی ادم عاطفی است و اصولا قاضی خوبی هم ? هست .

تولد رمانتیک فرزاد حسنی در کافه | فرزاد حسنی چهل سال جوان شد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه