// کد مطلب: ۱۴۱۹۴۰

رپرتاژ آگهی/

دوره آموزش پرایس اکشن برای فارکس

دوره آموزش پرایس اکشن برای فارکس
لینک کوتاه کپی شد

فارکس یکی از بزرگترین بازارهای مالی جهان است و به دلیل حجم معاملات عظیم آن و عمق بسیار زیاد این بازار جهانی ارز، تحلیل تکنیکال در این بازار بسیار خوب انجام می‌شود.

در این مقاله آموزش فارکس قصد داریم تا بررسی دقیق آموزش پرایس اکشن در فارکس، یکی از بهترین روش های تحلیل در بازار فارکس را به شما عزیزان آموزش دهیم. پس تا پایان این مقاله آموزش فارکس همراه ما باشید.

فارکس چیست و چه کاربردی دارد؟

فارکس مخفف کلمه Foreign Exchange بوده و به بزرگترین بازار مالی جهان معروف است. فارکس از نظر حجم معاملات و گسترده آن، از بازارهای بورس نیویورک و ارزدیجیتال و بازار بورس تهران بسیار بزرگتر بوده و عمق معاملات آن از این بازارهای مالی بسیار بیشتر می‌‎باشد. فارکس همانند یک صرافی بزرگ است. فرض کنید به یک فرودگاه رفته و قصد تبدیل ریال به دلار را دارید. در بازار فارکس نیز بانک های بزرگ برای تامین ارز مورد نیاز شرکت های صادراتی و کشور خود از طریق Forex می‌توانند ارز خود را ارز کشورهای دیگر تبدیل کنند. اما فارکس تنها برای این منظور نبوده و از طریق این بازار امکان کسب درآمد نیز وجود دارد. ما معامله گران به عنوان بخش از بازار فارکس می‌توانیم با خرید و فروش ارزهای کشورها اقدام به کسب درآمد دلاری از فارکس کنیم.

اگر وارد بازار بورس تهران شده اید قطعا با کارگزاری های بورس آشنا هستید. این کارگزاری ها نقش واسطه را بین شما و بازار بورس دارند. در فارکس نیز به همین صورت بوده و شما برای انجام معاملات در فارکس باید از طریق بروکرها اقدام کنید. بروکرهای فارکس در دنیا بسیار زیاد هستند و یک معامله گر قبل از ورود به فارکس باید یک بروکر معتبر را انتخاب کنید. برای این منظور می‌توانید با ورود به وبسایت آکادمی مجیدی راد و از طریق بخش بروکرهای فارکس در منو بالا سایت، برترین بروکرهای فارکس برای ایرانیان را مشاهده کرده و در بروکر مورد نظر خود ثبت نام کنید. تا اینجا با بازار فارکس و نحوه ثبت نام آن آشنا شده اید. پس از این مرحله باید با نحوه تحلیل در بازار فارکس و دیگر بازارهای مالی آشنا شوید. برای این منظور در ادامه همراه ما باشید.

پرایس اکشن چیست؟

پرایس اکشن یکی از سبک های معاملاتی در تحلیل تکنیکال بوده که از طریق الگوها و تغییرات قیمت در گذشته بازار، امکان پیش بینی قیمت آینده بازار از طریق پرایس اکشن وجود دارد. مزیت پرایس اکشن نسبت به به دیگر روش های تحلیل تکنیکال و فاندامنتال، عدم وابستگی به ابزارها و اندیکاتور بوده و یک معامله گر پرایس اکشن تنها از طریق مشاهده نمودارها امکان تحلیل سهام، جفت ارزها و ارزهای دیجیتال را خواهد داشت. بر خلاف سیگنال های تاخیر دار اندیکاتورها و روش های دیگر، پرایس اکشن به صورت مستقیم قیمت را بررسی کرده و در بهترین نقاط امکان ورود به را به معامله گر خواهد داد.

دوره آموزش فارکس

برای یادگیری هر مهارتی مخصوصا مهارت های که به منبع درآمد مناسب ختم می‌شود باید به طور صحیح آن را یاد گرفته و اصول یادگیری آن را فرا گیرید. یکی از روش های که در بالا آن را به صورت کامل به شما عزیزان معرفی کردیم، پرایس اکشن در بازار فارکس می‌باشد. پرایس اکشن به دلیل عدم وابستگی به ابزار خاصی و تحلیل های دقیق آن در فارکس، در بین معامله گران و تریدرهای فارکس بسیار محبوب می‌باشد. البته پرایس اکشن نیز سبک های مختلفی داشته و باید توسط یک استاد متخصص در این زمینه آموزش داده شود. استاد محسن مجیدی راد به عنوان یکی از تریدرها و مدرس های موفق در بازار فارکس در ایران شناخته می‌شود. ایشان دوره های مختلفی را برای بازارهای مالی بویژه بازار فارکس ارائه کرده اند که از طریق وبسایت آکادمی مجیدی راد امکان دریافت دوره های رایگان و جامع فارکس قابل دریافت می‌باشد. همچنین دوره آموزش پرایس اکشن را نیز ارائه کرده اند که بر اساس تجربیات و بهترین سبک پرایس اکشن در جهان می‌باشد که از سود دهی بسیار خوبی برخوردار بوده و امکان یادگیری در زمان مناسب را دارد.

دوره آموزش فارکس

ربات های فارکس چیست؟

ربات های معامله گر فارکس نیز یکی از روش های کسب درآمد از فارکس می‌باشد. ربات فارکس با توجه به برنامه ریزی و استراتژی خود به صورت خودکار شروع به تحلیل جفت ارزهای فارکس می‌کنند. پس از بررسی جفت ارزهای فارکس و دریافت سیگنال های خرید و فروش اقدام به معامله کرده و همانند یک معامله گر در بازار فارکس ترید می‌کنند. مزیت ربات های معامله گر نسبت به انسان این است که ربات ها دچار احساسات و ترس و طمع در معامله فارکس نشده و استراتژی خود را به صورت دقیق انجام می‌دهند. یکی از وبسایت های ارائه دهنده ربات ها و اکسپرت های متاتریدر، وبسایت فارکس استراتژی می‌باشد که در انواع ربات های معامله گر فارکس را در اختیار معامله گران ایرانی قرار می‌دهد.

ربات های فارکس متاتریدر وبسایت فارکس استراتژی بسیار متنوع بوده و با استراتژی های مختلف فارکس طراحی شده اند. شما توجه به مطالعه ویژگی های هر ربات و از طریق پرسش و پاسخ بخش پشتیبانی وبسایت فارکس استراتژی می‌توانید ربات مناسب خود را انتخاب کرده و آن را خریداری کنید. پس از خریداری ربات تنظیمات مربوط به ربات و نکات مهم آن به همراه ربات برای شما ارسال خواهد شد.

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری طلانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با طلانیوز ندارد.

دوره آموزش پرایس اکشن برای فارکس

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه