// کد مطلب: ۱۴۶۳۱۱

مدیران خودرو | محصولات مدیران خودرو | فروش اقساطی مدیران خودرو

طرح فروش اقساطی مدیران خودرو آغاز شد | شرایط فروش محصولات مدیران خودرو

طرح فروش اقساطی مدیران خودرو آغاز شد | شرایط فروش محصولات مدیران خودرو
لینک کوتاه کپی شد

شرکت مدیران خودرو طرح فروش جدید خودرو در مهاماه 1401 را اعلام کرد.

شرکت صنایع خودروسازی مدیران، که با نام مدیران خودرو نیز شناخته می‌شود، یک شرکت مونتاژ خودروی ایرانی است، که از سال 1381 فعالیت خود را در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید در شهر بم آغاز کرد. مدیران خودرو، مونتاژ کنندهٔ برخی از محصولات شرکت چینی چری اتومبیل می‌باشد که در دو گروه MVM و CHERY در بازار ایران عرضه می‌گردد. شرکت مدیران خودرو ت از سال 1399 لوگو خودرو های چری را به لوگو خودش تغییر داد. البته شرکت مدیران خودرو به دلایل نامعلوم در تحویل خودروها در سال 1401 دارای تاخیر فراوان است.

طرح جدید فروش اقساطی محصولات ام وی ام شرکت مدیران خودرو ویژه مهرماه 1401 منتشر شد.

به نقل از ایران‌جیب، اقساط 12 ماه با بهره 18، اقساط 24 ماه با بهره 19٫5 و اقساط 36 ماه با بهره 21 درصد می‌باشد.

شرایط فروش مدیران خودرو
ام وی ام و چری برای فروش تمامی محصولات خود شرایط متفاوتی را در نظر گرفته است. کسانی که علاقه­ مند به خرید محصولات مدیران خودرو هستند، می­توانند با مراجعه به سایت مدیران خودرو و یا مراجعه به نمایندگی­ های Modirankhodro در سراسر کشور از شرایط فروش محصولات آن آگاه شده و اقدام به خرید نمایند. محصولات این شرکت به صورت نقدی و اقساطی و در قالب فروش فوری، لیزینگ، فروش اقساطی و … به فروش می­رسد. شرایط فروش ام وی ام و چری برای خرید اقساطی، پرداخت قسمتی از قیمت ماشین به عنوان پیش پرداخت و پرداخت مبلغ باقیمانده طی اقساط 12، 24، 36، 48 و 60 ماهه است.

فروش اقساطی مدیران خودرو
ام وی ام و چری در فروش اقساطی خود بخشی از قیمت محصول را به عنوان پیش پرداخت دریافت می­کند و مابقی را در اقساط 12، 24، 36، 48 و 60 ماه دریافت می­نماید. خرید این محصولات بدون داشتن دسته چک نیز امکان پذیر است. در ضمن جهت پیش ثبت نام برای هر یک از محصولات ام وی ام و محصولات چری کافی است مشتریان به صفحه ثبت نام مدیران خودرو مراجعه کرده و بعد از تکمیل فرم مربوطه اقدام به خرید نمایند.

تحویل فوری مدیران خودرو
همانطور که پیشتر بیان شد، ام وی ام محصولات خود را به صورت اقساطی نیز به فروش می­رساند و تحویل محصولات نیز از 35 تا 45 روز کاری خواهد خود. کسانی که علاقه­ مندان به خرید محصولات modirankhodro به صورت اقساطی هستند با مراجعه به سایت ما و یا با مراجعه به نمایندگی­ های MVM در شهر خود، می­توانند از شرایط فروش اقساطی محصولات این شرکت آگاه شوند.

خدمات مدیران خودرو
خدمات مدیران خودرو در طول سال­های متمادی توانسته است تا زمینه­ ی لازم را برای خدمت رسانی به مردم ایران را مهیا سازد و در حال حاضر با اعمال مدیریت جهت تأمین قطعات یدکی خودروها و آموزش کارکنان مجرب و ماهر جهت رسیدگی به امور مشتریان گرامی ا در اسرع وقت امکان­پذیر نموده است.تمامی مشتریان می­توانند خدمات پس از فروش و چه قبل از آن را از نمایندگی­ های مجاز این شرکت در سراسر کشور دریافت نمایند.

قیمت محصولات مدیران خودرو
قیمت محصولات ام وی ام و چری مثل تمام شرکت های خودرو سازی در حال حاضر دچار نوسانات بازار بوده ولی با این شرایط اقتصادی کش.ر بصورت پیوسته توانسته ایم محصولات ام وی ام و چری را با قیمت مناسب تر ، نسبتا پایبندتر و با تحویل فوری به مشتریانمان ارائه دهیم قیمت محصولات MVM و Chery در میان رقبای خارجی خود کاملا ایده آل و مناسب است و محصولات Modirankhodro از خدمات پس از فروش بالایی برخوردار است که در ادامه با ما همراه باشید بیشتر توضیح میدهیم.
قیمت محصولات ام وی ام و چری نسبت به مدل و تیپ بسیار متفاوت است جهت اطلاعات بیشتر میتوانید به قسمت قیمت و شرایط فروش مدیران خودرو مراجعه بفرمایید.

منبع: تجارت نیوز/سایت مدیران خودرو

طرح فروش اقساطی مدیران خودرو آغاز شد | شرایط فروش محصولات مدیران خودرو

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه