// کد مطلب: ۱۴۶۸۲۲

رپرتاژ اگهی

جدید ترین کفپوش پی وی سی دستشویی

جدید ترین کفپوش پی وی سی دستشویی
لینک کوتاه کپی شد

بسیاری از افراد برای کفسازی منازل خود به دنبال کفپوش پی وی سی برای آشپزخانه، دستشویی و محیط پذیرایی می گردند تا کف آن را بپوشانند اما به دلیل نداشتن اطلاعات کافی آن را با پارکت اشتباه می گیرند بدین رو ما قصد داریم تمام اطلاعات درست در این زمینه را در اختیار شما بگذاریم.

درست است که از نظر ظاهری به هم شباهتهایی دارند اما از نظر جنس و کارایی متفاوت می باشند، این کفپوش دارای جنسی می باشد به اسم پلی وینیل کلراید که مقاومت بالایی دارد .

یکی از ارزانترین و مستحکم ترین کف پوشهایی که در برابر آب نیز مقاوم می باشد پی وی سی است که می توان از آن در جاهای مرطوب مثل دستشویی یا آشپزخانه نیز استفاده کرد.

مجموعه آراد برندینگ با سالها تجربه در عرضه انواع کفپوشهای پی وی سی و گرانول پی وی سی سعی می نماید بهترین کفپوشها را با رنگهای جذاب و طرحهای متنوع به مشتریان خود ارائه دهد . تلاش ما و همکاران ما در مجموعه عرضه یک کفپوش با کیفیت و مقرون به صرفه می باشد تا شما مشتریان از خرید خود رضایت کامل داشته باشید . برای خرید کفپوشهای مجموعه ما می توانید به صورت اینترنتی اقدام نموده و با پر کردن فرم درج شده در سایت سفارش خود را ثبت نمایید . پشتیبانان ما در مجموعه برای مشاوره و ثبت و ارسال سفارشتان در خدمت شما عزیزان می باشند.

کفپوش پی وی سی را بشناسید

کفپوش پی وی سی همانطور که از نامش مشخص بوده، از مواد اولیه پتروشیمی تولید شده و از دوام بسیار خوب برخوردار است. این کفپوش بسیار منعطف بوده و به دلیل قابلیتی که در اجرا بر روی سطوح مختلف داشته، با هزینه کم نیز قابل نصب هستند. معمولا انواع کفپوش پی وی سی با ضخامت 1.4 تا 3 میل تولید شده که مسلما هر چقدر ضخامت آن بیشتر باشد، از دوام بالاتری برخوردار است.لذا برای مکان های پر تردد کفپوش با ضخامت 2 میل به بالا پیشنهاد شده که از البته از مواد اولیه درجه یک تولید شده باشد .

کفپوش پی وی سی رولی که با عرض 2 متر به جای کاشی و سرامیک تولید شده، از جمله مدل هایی ست که بسیار کاربردی است. این نوع کفپوش ضد آب بوده و می توان برای محیط هایی که رطوبت بالا داشته نیز مورد استفاده قرار داد در حال حاضر کفپوش پی وی سی رولی در برندهای مختلف ایرانی و خارجی عرضه شده که هر یک از آنها مزایایی در خود دارند. به این ترتیب خریداران می توانند با بررسی مزایای موجود در کفپوش ها، تولیداتی را انتخاب نمایند که با نیازشان سازگاری بیشتری داشته و میزان سرمایه خود را مد نظر قرار می دهند مسلما کفپوش pvc ایرانی با توجه به اینکه در کارخانه های داخلی تولید شده، به هزینه کمتر همراه بوده و در نهایت از قیمت مناسب تر برخوردار هستند .

کفپوش پی وی سی برای آشپزخانه

برخی از افراد سوال می کنند که آیا می شود از کفپوش پی وی سی برای آشپزخانه نیز استفاده نمود یا خیر که ما سعی نموده ایم مختصر در رابطه با این موضوع صحبت نماییم . همانطور که قبلا نیز اشاره نموده ایم این کفپوشها خوشبختانه نسبت به آب مقاوم می باشند و افرادی که در جاهای مرطوب مثل مازندران زندگی می کنند با نصب آن نیاز نیست نگران خرابی این کفپوشها یا در آمدن آن باشند . برای تمیز کردن این کفپوش نباید نگران باشید که از مواد شوینده استفاده کنید رنگ آن می رود یا کدر خواهد شد اصلا این چنین نیست و شما می توانید برای تمیز کردن آن حتی از شوینده های اسیدی نیز استفاده نمایید.

برخی افراد که در منازل یا شرکت خود از کفپوش پی وی سی دستشویی استفاده نموده اند برایشان سوال است که چگونه می توانند آن را تمیز نمایند که در ادامه بیان خواهیم کرد . مکانهایی که رفت آمد زیاد است مثل ساختمانهای اداری تمیز کردن کفپوشها روزانه و در ساختمان شخصی دیرتر انجام می شود که هر دوی آنها برای تمیز کردن باید به نکاتی توجه نمایند .

  • برای تمیز نمودن این کفپوش اصلا نباید از سیم یا موادی که باعث خش در کفپوش می شود استفاده کرد .
  • از ماده ای که در درون آن نفت است و خود نفت به هیچ وجه برای تمیز نمودن آن استفاده نشود .
  • برخی افراد گمان می کنند با استون می شود لکها را پاک نمود در حالی که استون موجب رنگ پریدگی کفپوش خواهد شد .
  • نباید زیاد از بخارشوی برای تمیز نمودن سطح کفپوش استفاده کرد .

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری طلانیوز مسئولیتی بابت آن ندارد ..

جدید ترین کفپوش پی وی سی دستشویی

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه