// کد مطلب: ۱۴۶۴۳۸

کریستیانو رونالدو | اخبار کریستیانو رونالدو | حواشی کریستیانو رونالو | ثروت کریستیانو رونالدو

رفیق صمیمی کریستیانو رونالدو در رختکن | رفاقت بحث‌برانگیز کریستیانو رونالدو با ستاره منچستریونایتد

رفیق صمیمی کریستیانو رونالدو در رختکن | رفاقت بحث‌برانگیز کریستیانو رونالدو با ستاره منچستریونایتد
لینک کوتاه کپی شد

کریستیانو رونالدو با مارکوس رشفور ستاره منچستریونایتد رفاقتی صمیمی ایجاد کرده است.

طلانیوز - کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو ستاره پرتغالی باشگاه منچستر یونایتد است. کریستیانو رونالدو یکی از بزرگترین بازیکنان تمام ادوار فوتبال است. کریستیانو رونالدو پنج جایزهٔ توپ طلا و چهار جایزهٔ کفش طلای اروپا در کارنامه ورزشی خود دارد. کریستیانو رونالدو در بیش از 1100 بازی رسمی حضور داشته و بیش از 780 گل برای باشگاه و تیم ملی‌اش به ثمر رسانده است.کریستیانو رونالدو با بیش از 110 گل ملی، عنوان برترین گلزن ملی پرتغال را نیز در اختیار دارد.

چند هفته قبل کریستیانو رونالدو در رختکن ناراحت بوده و برخی از بازیکنان بابت اینکه او تمرینات پیش فصل زیر نظر اریک تن هاخ را از دست داده و در کمپ کارینگتون بسیار غمگین و بی روحیه حاضر می شد، ناامید شده بودند. اما از زمانی که پنجره نقل و انتقالات تابستانی پایان یافت و شایعات رفتن این بازیکن از یونایتد نیز تمام شد، به نظر حال رونالدو نیز بهتر شد و از آن مقطع بود که رفاقت شدیدی بین این بازیکن و مارکوس رشفورد ایجاد شد.

رونالدو در هفته های اخیر اغلب وقت خود را با ستاره انگلیسی یونایتد گذرانده، درباره فوتبال صحبت می‌کرد و انتقادات سازنده‌اش را مستقیما به خود رشفورد انتقال می داد تا باعث پیشرفت این بازیکن شود. جالب اینجاست خود رشفورد نیز از این رفتار رونالدو شگفت زده شده، زیرا او و ستاره پرتغالی برای قرار گرفتن در یک پست در ترکیب ثابت منچستریونایتد مبارزه کرده و هر دو مهاجم نوک هستند. اما رونالدو در این مدت تلاش کرده باعث پیشرفت رشفورد شود و در واقع رقیب اصلی خود را به سمت جلو سوق داده است.

ستاره انگلیسی و جوان یونایتد نیز بابت این رفتار رونالدو به شدت از او تشکر کرده و قدردان لطف این مهاجم بزرگ بوده است. جالب اینجاست بعد از چند ماه دوری از ترکیب تیم ملی انگلیس، مارکوس رشفورد اخیرا دوباره توسط گرت ساوت گیت دعوت شده و احتمالا در جام جهانی 2022 نیز حاضر خواهد بود. پس به نظر می رسد توصیه های رونالدو اثربخش بوده و به درخشش این ستاره جوان در فصل جاری کمک کرده است.

منبع: ورزش3

رفیق صمیمی کریستیانو رونالدو در رختکن | رفاقت بحث‌برانگیز کریستیانو رونالدو با ستاره منچستریونایتد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه