// کد مطلب: ۱۴۶۹۱۴

مهدی طارمی | مهدی طارمی پورتو | لباس مهدی طارمی | حواشی مهدی طارمی

مشتریان جدید مهدی طارمی از راه رسیدند | تلاش دو غول‌های اروپایی برای جذب مهدی طارمی

مشتریان جدید مهدی طارمی از راه رسیدند | تلاش دو غول‌های اروپایی برای جذب مهدی طارمی
لینک کوتاه کپی شد

یک روزنامه معتبر ورزشی از تلاش تیم آرسنال برای به خدمت گرفتن مهدی طارمی خبر داده است..

به گزارش طلانیوز؛ مهدی طارمی متولد27 تیر 1371 در بوشهر است. مهدی طارمی بازیکن فوتبال اهل ایران در پست مهاجم است که برای باشگاه پورتو در لیگ برتر پرتغال و تیم ملی ایران بازی می‌کند. مهدی طارمی سابقه بازی در باشگاه‌های الغرافه قطر و ریو آوه را هم دارد.

رسانه های پرتغالی از پیشنهاد جذاب آرسنال به مهدی طارمی خبر می دهند. درخشش مهاجم ایرانی در لباس پورتو باعث شده تا بسیاری از باشگاه های مطرح اروپایی به دنبال جذب این بازیکن باشند. در شرایطی که روزهای گذشته از گالاتاسرای به عنوان یکی از تیم های خواهان طارمی یاد می شد، اکنون نیز پای توپچی ها به میان آمده است.

وب سایت teamtalk در گزارشی به نقل از روزنامه آبولا نوشته است:

«ادو آماده شکستن سیاست نقل و انتقالات آرسنال با قراردادی شوکه کننده برای مهاجمی است که آمار فوق العاده ای دارد. آرسنال به آخرین باشگاهی تبدیل شده است که به دنبال مهدی طارمی مهاجم پرطرفدار پورتو است.

روزنامه آبولای پرتغال ادعا می کند که توپچی ها به دنبال ارائه پیشنهادی برای این بازیکن 30 ساله در پنجره نقل و انتقالات ژانویه هستند.

ملی پوش ایرانی در این فصل تنها در 11 بازی 7 گل به ثمر رسانده و 6 پاس گل داده است. انتظار می رود او در جام جهانی قطر نقش مهمی برای ایران ایفا کند. با این حال، توپچی ها می ترسند که یک تورنمنت موفق برای این مهاجم، بتواند علاقه بیشتری از سوی تیم های دیگر به امضای قرارداد با او ایجاد کند.

باشگاه‌های انگلیسی تابستان گذشته به دنبال طارمی بودند، اما سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو، مانع از این انتقال شد.

با این حال، آبولا اضافه می کند که نمایندگان طارمی احساس می کنند که بهتر است موکل آنها پس از جام جهانی باشگاه خود را تغییر دهد و هنگام بحث در مورد تیم های احتمالی خواهان او، نام آرسنال نیز ذکر شد.

به گفته این روزنامه، تیم میکل آرتتا "متعهد" است که تلاش کند تا در سال جدید با طارمی به توافق برسد. پورتو در عین حال حاضر به انجام مذاکره است.

این غول پرتغالی، لوئیز دیاز را در ابتدای سال جاری به لیورپول فروخت و این گزارش می افزاید که پورتو مایل است قرارداد مشابهی را در ژانویه امسال به امضا برساند.

در این گزارش اشاره کوچکی به چلسی نیز شده است اما چیز بیشتری ذکر نشده است. برای این منظور، به نظر می رسد که آرسنال در تلاش برای تکمیل قرارداد با این بازیکن بسیار موثر است.

با این حال، این برخلاف رویه و سیاست مدیر فنی باشگاه یعنی ادو خواهد بود که فقط بازیکنان کمتر از 30 سال را به خدمت می گیرد. در صورتی که گابریل ژسوس هر زمانی دچار مصدومیت شود، طارمی یک پشتیبان ثابت شده برای این بازیکن برزیلی و در خدمت توپچی ها خواهد بود.»

علاوه بر این، وب سایت football365 هم درباره پیشنهاد آرسنال به طارمی نوشته و اینکه توپچی ها قرار است این بازیکن ایرانی را به عنوان جانشین ادی انکتیا به خدمت بگیرند که قصد دارد این تیم را ترک کند.

منبع: ورزش3

مشتریان جدید مهدی طارمی از راه رسیدند | تلاش دو غول‌های اروپایی برای جذب مهدی طارمی

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه