// کد مطلب: ۱۳۱۰۹۹

رپرتاژ اگهی /

برای پذیرایی شیک و با کلاس، چه امکاناتی مورد نیاز است؟

برای پذیرایی شیک و با کلاس، چه امکاناتی مورد نیاز است؟
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: آیا تاکنون پیش آمده که به جایی دعوت شوید و در آن مراسم با انواع و اقسام خوراک‌های مختلف از شما پذیرایی شود؛ اما فکر کنید با وجود کامل بودن همه چیز، یک جای کار می‌لنگد. اما چه چیزی باعث متمایز شدن یک جشن مهمانی و پذیرایی در آن می‌شود؟ خانم‌ها و حتی آقایان و کل اعضای خانواده ساعت‌ها و بلکه روزها قبل از یک مهمانی یا یک جشن کوچک خانوادگی به تکاپو می‌افتند و هر کاری از دستشان برمی‌آید انجام می‌دهند. هر کسی به زعم خود بخشی از کار را برعهده می‌گیرد و همه اعضای خانواده سعی می‌کنند با همکاری با یکدیگر، پذیرایی آبرومندانه‌ای را رقم بزنند، اما آیا این کافی است؟ آیا اینکه در یک پذیرایی از انواع شیرینی‌جات، میوه‌جات، آجیل و شکلات‌های مختلف استفاده شود، کفایت می‌کند؟ البته که نه!

به گزارش طلانیوز:
آیا تاکنون پیش آمده که به جایی دعوت شوید و در آن مراسم با انواع و اقسام خوراک‌های مختلف از شما پذیرایی شود؛ اما فکر کنید با وجود کامل بودن همه چیز، یک جای کار می‌لنگد. اما چه چیزی باعث متمایز شدن یک جشن مهمانی و پذیرایی در آن می‌شود؟ خانم‌ها و حتی آقایان و کل اعضای خانواده ساعت‌ها و بلکه روزها قبل از یک مهمانی یا یک جشن کوچک خانوادگی به تکاپو می‌افتند و هر کاری از دستشان برمی‌آید انجام می‌دهند. هر کسی به زعم خود بخشی از کار را برعهده می‌گیرد و همه اعضای خانواده سعی می‌کنند با همکاری با یکدیگر، پذیرایی آبرومندانه‌ای را رقم بزنند، اما آیا این کافی است؟ آیا اینکه در یک پذیرایی از انواع شیرینی‌جات، میوه‌جات، آجیل و شکلات‌های مختلف استفاده شود، کفایت می‌کند؟ البته که نه!
در یک پذیرایی شیک و با کلاس همه چیز جای خود را دارد. بله تلاش و همکاری تمام اعضای خانواده برای رقم زدن یک مهمانی خاطره‌انگیز لازم است. قطعاً در چنین مراسمی باید از انواع خوراکی‌های با کیفیت استفاده شود. در ضمن رعایت آداب و رسوم پذیرایی نیز بسیار مهم است. اما یک مورد مهم که هرگز نباید در یک پذیرایی شیک و با کلاس نادیده گرفته شود، استفاده از وسایل پذیرایی مناسب است. اگر شما در مراسم پذیرایی خود از شکلات خوری و شیرینی خوری مناسب و شیک استفاده نکنید، تقریباً تمام زحمات‌تان هدر می‌رود. هیچ کسی دوست ندارد با ظروف بی‌کیفیت و نامناسب از او پذیرایی شود، حتی خود شما! پس بیایید با هم نگاهی به ویژگی‌های شکلات خوری و شیرینی خوری شیک و با کیفیت بیاندازیم. اما مهمتر از همه، بیایید ببینیم از کجا می‌توان ظروف ظروف شیک و با کیفیتی را برای پذیرایی تهیه کرد.
شکلات خوری
شکلات خوری از جمله وسایلی است که همه جنبه تزئینی دارد و همه جنبه کاربردی. یک شکلات خوری شیک و با کیفیت، هم یک ابزار پذیرایی مناسب به حساب می‌آید، هم نقش مهمی در دیزاین پذیرایی دارد. در ضمن انتخاب یک شکلات خوری، نشان دهنده سلیقه شماست. پس بیایید ببینیم در هنگام خرید شکلات خوری باید به چه مواردی توجه شود.
جنس شکلات خوری
امروزه شکلات خوری‌ها در جنس‌های شیشه‌ای، برنجی، چینی و غیره موجود هستند. قبل از انتخاب شکلات خوری به این بیاندیشید که چه جنسی از شکلات خوری با سایر وسایل پذیرایی‌تان جور است. شما که نمی‌خواهید وسایل پذیراتی‌تان شنبه و یکشنبه باشند.
کاربرد شکلات خوری
قبل از خرید شکلات خوری، به این فکر کنید که آیا می‌خواهید از آن فقط به عنوان شکلات خوری استفاده کنید. برخی از انواع شکلات خوری‌ها، چند طبقه هستند و علاوه بر شکلات، می‌توان از آنها برای پذیرایی بیسکویت، آجیل و چیزهایی از این دست نیز استفاده کرد. قطعاً این شکلات خوری‌ها جای کمتری می‌گیرند، اما گاهاً ممکن است حمل آنها کمی سخت باشد. در هر صورت شما باید نوع شکلات خوری را براساس نیاز خود انتخاب کنید.
درب و دسته شکلات خوری
علاوه بر این، برخی از انواع شکلات خوری دارای دسته هستند، در این صورت حمل و جابجایی آنها به مراتب راحت‌تر است. در ضمن برخی از شکلات‌ خوری‌ها دارای درب هستند و برخی بدون درب طراحی می‌شوند. مدل‌های دربدار قطعاً شیک‌تر هستند؛ اما گاهاً مدل‌های بدون درب، بیشتر با دکوراسیون و چیدمان شما تناسب دارند. در هر صورت انتخاب طرح شکلات خوری به سلیقه شما و نیازهایتان بستگی دارد.

وزن و اندازه شکلات خوری
قبل از انتخاب و خرید شکلات خوری، حتماً باید به وزن و اندازه آن دقت کنید. به فضایی که برای پذیرایی در اختیار دارید فکر کنید، آیا فضای شما محدود است یا اینکه محدودیتی در فضا ندارید. اگر فضای شما محدود است، قطعاً نباید با خرید یک شکلات خوری بزرگ و حجیم خود را به دردسر بیاندازید. شاید در این گونه مواقع خرید یک شکلات خوری چند طبقه بهتر باشد. وزن شکلات خوری نیز بسیار مهم است. در هنگام خرید شکلات خوری تنها به زیبایی آن توجه نکنید، اگر شکلات خوری خیلی سنگین باشد، شما را به دردسر می‌اندازد. البته اگر فقط می خواهید از شکلات خوری به عنوان یک وسیله تزئینی استفاده کنید، داستان فرق می‌کند.
سلیقه
آخرین، اما مهمترین مورد در هنگام خرید شکلات خوری، سلیقه شماست. شکلات خوری را براساس سلیقه خود انتخاب کنید، سیلقه شما حرف اول را می‌زند. اگر همیشه رنگ‌های روشن را ترجیح می‌دهید، یک شکلات خوری تیره را انتخاب نکنید؛ تنها به این دلیل که ممکن است شیک‌تر به نظر بیاید. رعایت هارمونی رنگ‌ها از هر چیزی مهمتر است و هارمونی رنگ‌های منزل شما، قطعاً تابع سلیقه شما است.
شیرینی خوری
یکی از وسایل مهم دیگری که نقش زیادی در یک پذیرایی مناسب و آبرومندانه دارند، ظرف شیرینی خوری است. هر چند انتخاب شیرینی مناسب و با کیفیت در یک مراسم بسیار مهم است، اما انتخاب یک ظرف شیرینی خوری مناسب نیز به همان اندازه اهمیت دارد. در ادامه به نکات مهمی که در هنگام انتخاب یک شیرینی خوری باید به آنها توجه کنید، می‌پردازیم.
مدل شیرینی خوری
در هنگام انتخاب مدل شیرینی خوری، با شیرینی خوری‌های بی‌پایه و پایه‌دار مواجه می‌شوید. هر کدام از این مدل‌ها زیبایی خاص خود را دارند. قطعاً مدل‌های پایه‌دار زیباتر و شکیل‌تر هستند، اما این بدان معنی نیست که حتماً باید آنها را انتخاب کنید. اگر ظروف میوه خوری و شکلات خوری شما بدون پایه هستند، بهتر است شیرینی خوری بی‌پایه را انتخاب کنید، در غیر این صورت ممکن چیدمان شما چندان چنگی به دل نزند.
چند طبقه بودن شیرینی خوری نیز مورد مهم دیگری است که در هنگام خرید شیرینی خوری با آن مواجه می‌شوید. این شیرینی خوری‌ها دست شما را در چیدن انواع شیرینی باز می‌گذارند. اما باز هم در اینجا رعایت هارمونی چیدمان پذیرایی و توجه به سلیقه شما از هر چیزی مهمتر است.
جنس شیرینی خوری
ظروف شیرینی خوری در جنس‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شوند. شیرینی خوری ممکن است شیشه‌ای، چینی، برنزی وسرامیکی باشد. قطعاً شیرینی خوری برنجی به دلیل جدید بودن، شیک‌تر است. اما باز هم این به معنای انتخاب صد درصد این ظروف نیست. اولاً سلیقه شما در اینجا حرف اول را می‌زند، ثانیاً رعایت یکدستی چیدمان پذیرایی نیز بسیار مهم است. اگر کل چیدمان پذیرایی شما را ظروف چینی به خود اختصاص می‌دهند، شاید انتخاب یک شیرینی خوری برنجی یا شیشه‌ای گزینه مناسبی نباشد.
در ضمن در هنگام انتخاب جنس شیرینی خوری، به دوام و ماندگاری و قیمت شیرینی خوری نیز توجه کنید. یک ظرف شیرینی خوری باید با دوام و با کیفیت باشد و با گذشت زمان زیبایی خود را از دست ندهد. در این صورت شاید انتخاب یک شیرینی خوری چینی بسیار بهتر باشد. در ضمن فراموش نکنید که حتماً به کیفیت جنس شیرینی خوری نیز توجه کنید. انتخاب یک جنس با کیفیت، بهتر از خرید جنسی است که خیلی زود کیفیت و زیبایی خود را از دست می‌دهد.
دسته‌ و وزن شیرینی خوری
برخی از انواع شیرینی خوری در مدل‌های مختلف دارای دسته هستند، از این رو حمل و جابجایی آنها بسیار راحت است. در ضمن توجه به وزن شیرینی خوری نیاز بسیار مهم است. معمولاً شیرینی‌ها برخلاف شکلات‌ها سنگین هستند، به همین دلیل اگر وزن ظرف شیرینی خوری خیلی زیاد باشد، ممکن است در هنگام پذیرایی از دست شما بیافتد. پس بهتر است همیشه یک شیرینی خوری با وزن مناسب را انتخاب کنید.
خرید شیرینی خوری و شکلات خوری شیک و با کلاس با قیمت مناسب
حال که با معیارهای انتخاب شیرینی خوری و شکلات خوری آشنا شدید، بیایید ببینیم که از کجا می‌توان آنها را با قیمت مناسب خریداری کرد.
وب‌سایت پخش جهانی بهترین جایی است که شما می‌توانید انواع ظروف پذیرایی منجمله شیرینی خوری و شکلات خوری را با قیمت‌های بسیار مناسب خریداری کنید. خواه محدودیت بودجه داشته باشید و خواه به دنبال تنوع ظروف پذیرایی، باز هم خرید از وب‌سایت پخش جهانی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. تنوع محصول در فروشگاه اینترنتی پخش جهانی بسیار بالا است و خرید از آن به راحتی چند کلیک است.
در ضمن شما می‌توانید از طریق سایر کانال‌های ارتباطی مجموعه پخش جهانی در تلگرام و اینستاگرام، با انواع محصولات این مجموعه آشنا شوید. کارشناسان روابط عمومی پخش جهانی همواره پاسخگوی سوالات شما هستند و شما می‌توانید سوالات خود را از طریق تلگرام، اینستاگرام و وب‌سایت پخش جهانی با آنها در میان بگذارید. شما در هر کجای ایران که باشید، سفارشات‌تان در اسرع وقت و با بسته‌بندی‌های مناسب به دست‌تان خواهند رسید. ضمناً امکان پرداخت در محل برای مشتریان تهرانی نیز فراهم است. مهمتر از همه، تمام محصولات شرکت پخش جهانی دارای ضمانت کیفیت هستند، از این رو می‌توانید با خیال راحت وسایل پذیرایی منزل خود را از این مجموعه خریداری کنید.

برای پذیرایی شیک و با کلاس، چه امکاناتی مورد نیاز است؟

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه