// کد مطلب: ۱۴۲۸۲۰

پتروشیمی شازند

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی:شرکت پتروشیمی شازند نماد بارز تکمیل زنجیره ارزش است

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی:شرکت پتروشیمی شازند نماد بارز تکمیل زنجیره ارزش است
لینک کوتاه کپی شد

پتروشیمی شازند نماد بارز زنجیره ارزش است و محصولات با ارزشی در این مجتمع تولید می شوند که این شرکت باید در زمینه توسعه صنعت در بخش های مختلف بعنوان الگو مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ، روز جمعه 31 تیر ماه در راستای سفر ریاست محترم جمهور به استان مرکزی، مهندس مرتضی شاه میرزایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با حضور در شرکت پتروشیمی شازند به همراه مهندس ولدخانی مدیر عامل شرکت، ضمن بازدید از این مجتمع گفت: پتروشیمی شازند نماد بارز زنجیره ارزش است و محصولات با ارزشی در این مجتمع تولید می شوند که این شرکت باید در زمینه توسعه صنعت در بخش های مختلف بعنوان الگو مورد توجه قرار گیرد.
وی افزود: متخصصینی که از این مجتمع رشد پیدا کرده و اکنون در صنعت نفت و به ویژه در سایر مراکز صنعت پتروشیمی حضوری موثر دارند، از جمله دستاورد های ارزشمند شرکت پتروشیمی شازند است.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی اظهار کرد: از جمله اقدامات با ارزش دیگر در شرکت پتروشیمی شازند ساخت قطعات ارزشمندی است که نمونه مشابه داخلی نداشتند، می باشد که در حال حاضر با همت و تلاش جهادی متخصصین و مهندسین شرکت پتروشیمی شازند بومی سازی و باعث قطع وابستگی به خارج از کشور شدند.
مهندس شاه میرزایی ادامه داد: در حوزه اجرای تعمیرات اساسی نیز ، اجرای با کیفیت بالاتر از خارجی و در مدت زمان کمتر از اقدامات بسیار با اهمیت در صنعت پتروشیمی بوده که پتروشیمی شازند به این مهم جامه عمل پوشانده و نشان دهنده بلوغ فنی و تخصصی در صنعت پتروشیمی است.
مهندس ولدخانی مدیرعامل نیز در جریان این بازدید با بیان اینکه حضور مدیران کشوری در استان و مجتمع موجب برکات برای مجموعه است اظهار داشتند: یکی از بزرگترین مشکلات ما در زمینه تامین خوراک است که این موضوع در جلساتی که قبلاً و اخیراً برگزار شد مکرراً مطرح گردید و قول مساعدت و پیگیری و رفع مشکل توسط مسئولین و خصوصا جناب آقای شاه میرزایی داده شد.
ایشان با اشاره به موضوعات مربوط به پرسنل رسمی(شرکت نفتی) نیز افزودند: مذاکرات لازم در خصوص این موضوع نیز صورت گرفت و مشکلات به تفصیل انتقال داده شد ، امیدواریم به یاری خداوند متعال در این خصوص هم اتخاذ تصمیمات مقتضی صورت گیرد.

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی:شرکت پتروشیمی شازند نماد بارز تکمیل زنجیره ارزش است

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه