// کد مطلب: ۱۴۳۴۰۰

دکتر رحیمی در جلسه با دکتر محقق دبیر شورای عالی بیمه سلامت:

رسالت بیمه سلامت، کمک به تأمین هزینه‌های بهداشتی و درمانی و حمایت همه‌ جانبه از مردم

رسالت بیمه سلامت، کمک به تأمین هزینه‌های بهداشتی و درمانی و حمایت همه‌ جانبه از مردم
لینک کوتاه کپی شد

معاون وزیر بهداشت در جلسه با دکتر محقق دبیر شورای عالی بیمه سلامت با تأکید بر اجرای رسالت اصلی بیمه سلامت گفت: وزارت بهداشت و همه ارکان حوزه سلامت به‌ خصوص بیمه سلامت، به دنبال کمک به تأمین منابع برای کاهش هزینه‌های مردم در حوزه‌های بهداشت و درمان است.

دکتر بهروز رحیمی بابیان این‌که بیمه سلامت با نهایت توان برای کاهش هزینه‌های درمانی از جیب مردم تلاش می‌کند گفت: بارها دیده شده است که در جلسات کارشناسی شورای عالی بیمه سلامت، با تأکید بر کاهش هزینه‌های بهداشتی و درمانی از جیب مردم اقدامات خوبی صورت گرفته است.
وی در ادامه بیان کرد: وزارت بهداشت نیز در رسالت و هدف ارزشمند بیمه سلامت هم مسیر و هم‌ قدم است و تمام تلاش خود را به کار می‌گیرید که تعرفه‌های بیمه‌ای فشار را از روی دوش مردم برداشته و کیفیت خدمات نیز افزایش پیدا کند.
دکتر رحیمی با اشاره به اهمیت اجرای صحیح نظام ارجاع و کاهش هزینه‌های سازمان بیمه سلامت اظهار کرد: باید تدابیری اندیشیده شود که نظام ارجاع از کوچک‌ترین مراکز بهداشتی و خانه‌های بهداشت تا بیمارستان‌های تخصصی و فوق تخصصی به‌درستی عملی شود که این مهم هم بار و فشار هزینه‌ای را از روی بیمه کم می‌کند و هم از سوی دیگر تشخیص و درمان برای عموم مردم به‌درستی صورت می‌گیرد و خللی در سیستم سلامت پیش نخواهد آمد.
وی در ادامه بیان کرد: در راستای بهبود عملکرد نظام ارجاع، معاونت درمان و معاونت بهداشت وزارت بهداشت اقدامات راهبردی بسیار خوبی انجام داده‌اند که در این مسیر معاونت توسعه مدیریت و منابع نیز هر کمکی لازم باشد همانند پشتیبانی اقدامات زیر ساختی و لجستیکی را فراهم‌سازی خواهد کرد.
دکتر بهروز رحیمی در پایان اظهار کرد: از دیدگاه کارشناسی، خرید راهبردی خدمات توسط بیمه سلامت از اولویت‌های مهم عملکردی در این سازمان است و در تلاش هستیم با همفکری و هم‌افزایی در عملکرد، این مسیر را مساعد ساخته تا هزینه‌های بیمه سلامت نیز کاهش پیدا کند و از سوی دیگر کیفیت خدمت‌رسانی به عموم مردم کشور افزایش یابد.

به گزارش پایگاه خبری بیمه سلامت و به نقل از روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت،

رسالت بیمه سلامت، کمک به تأمین هزینه‌های بهداشتی و درمانی و حمایت همه‌ جانبه از مردم

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه