// کد مطلب: ۱۴۴۱۴۲

مجتمع صنعتی و معدنی اسفراین

مراسم گرامیداشت روز خبرنگار به میزبانی مجتمع صنعتی اسفراین برگزار شد

مراسم گرامیداشت روز خبرنگار به میزبانی مجتمع صنعتی اسفراین برگزار شد
لینک کوتاه کپی شد

به مناسبت 17 مرداد ماه و روز خبرنگار، نشست مطبوعاتی و مراسم تقدیر از اصحاب رسانه با حضور دکتر نوری فرماندار شهرستان اسفراین، دکتر کاظمی مدیرعامل مجتمع صنعتی اسفراین، سرکار خانم الهامی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اسفراین، معاونین و مدیران مجتمع و کلیه خبرنگاران عرصه خبر در مجتمع صنعتی اسفراین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع صنعتی اسفراین، دکتر سعید کاظمی مدیرعامل مجتمع صنعتی اسفراین ضمن خیر مقدم به میهمانان و تبریک روز خبرنگار، گزارشی از فعالیتها و برنامه های مجتمع صنعتی اسفراین ارائه کرد.
دکتر سعید کاظمی یکی از وظایف مهم خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه و خبر را ترویج فرهنگ جهاد تبیین در جامعه دانست و گفت: جامعه ازخبرنگاران انتظار دارد در بستر فعالیتهای ارزشمندی که برعهده دارند، وظیفه مهم جهاد تبیین را در اولویت قرارر دهند و دستاوردهای انقلاب را بیان کنند.
دکتر مسلم نوری فرماندار شهرستان اسفراین نیز ضمن تشکر از دعوت و تجلیل از خبرنگاران توسط مجتمع صنعتی اسفراین اظهار داشت: رسالت خبرنگاران صداقت در گفتار و نوشتار است و با انتقاد سازنده می توانند موجب پیشرفت کشور شوند.
گفتنی است در پایان این مراسم جلسه پرسش و پاسخ پیرامون برنامه ها و تولیدات مجتمع صنعتی اسفراین برگزار شد و سپس از زحمات و تلاشهای بی وقفه خبرنگاران در امر اطلاع رسانی با اهداء گل و لوح تقدیر، قدردانی شد.

مراسم گرامیداشت روز خبرنگار به میزبانی مجتمع صنعتی اسفراین برگزار شد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه