// کد مطلب: ۱۴۴۶۰۶

معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت ایران:

روز کارمند تجلیل از انسان های شایسته ‌ای است که هدف شان خدمت به مردم است

روز کارمند تجلیل از انسان های شایسته ‌ای است که هدف شان خدمت به مردم است
لینک کوتاه کپی شد

معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت ایران گفت: روز کارمند تجلیل از انسان های شایسته ‌ای است که هدف شان خدمت به مردم است.

حسین رنجبران در پیامی به مناسبت روز کارمند گفت: روز کارمند، تجلیل از انسان های شایسته ‌ای است که هدف شان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار است.
متن پیام معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت ایران به شرح ذیل است:
محیط کارمندی، محیط شرافت، پاکدامنی و محیط کار برای اسلام و مسلمین است. مقام معظم رهبری" (مدظله العالی)
فرارسیدن هفته دولت که مقارن است با گرامی داشت ایام شهادت شهیدان رجائی و باهنر، یادآور حماسه آفرینی مردانی می باشد که خدمت به مردم به ویژه اقشار محروم و ضعیف جامعه را سرلوحه کار خود قرار داده و برگ زرّینی بر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی در زمینه خدمت رسانی بی منّت و خالصانه به مردم شریف ایران افزوده اند.
روز کارمند، تجلیل از انسان های شایسته ‌ای است که هدف شان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار است. آنان که همه همت و تلاششان، گشایش گره های زندگی، رفع مشکلات و ایجاد آرامش برای اقشار مختلف جامعه است.
اینجانب این روز گرامی را به یکایک همکاران خدوم سازمان بیمه سلامت ایران که به عنوان طلایه داران خدمت رسانی در عرصه نظام سلامت کشور به بیش از نیمی از هم میهنان ایران اسلامی می باشند، تبریک و تهنیت عرض نموده و سعادت روزافزون شما را در مسیر خدمت هر چه بیشتر به بیمه شدگان عزیز که خشنودی پروردگار متعال را به دنبال خواهد داشت، از درگاه یگانه عالم امکان خواستارم.

به گزارش پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران،

روز کارمند تجلیل از انسان های شایسته ‌ای است که هدف شان خدمت به مردم است

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه