// کد مطلب: ۱۴۵۶۴۴

بیمه ایران |

سفر مدیرعامل و رئیس هئیت مدیره بیمه ایران به استان اردبیل

سفر مدیرعامل و رئیس هئیت مدیره بیمه ایران به استان اردبیل
لینک کوتاه کپی شد

در راستای فرهنگ سازی حضور در بین همکاران و نمایندگان شرکت ، حسن شریفی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه ایران به همراه معاونین و مدیران ستادی به استان اردبیل سفر نمودند و در این سفر با مقامات استانی ، بیمه گزاران ، همکاران شعب ونمایندگان دیدار و گفتگو کردند.

حسن شریفی با حضور در استانداری اردبیل ، با دکتر عاملی استاندار اردبیل دیدار وگفتگو نمود . در این دیدار شریفی ، با ارائه گزارشی از آمار و عملکرد بیمه ایران ، تصریح کرد : بیمه ایران در راستای اهداف و برنامه های دولت سیزدهم گام برداشته و با تغییر نگرش نسبت به نحوه ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر به بیمه گزاران ، به راه اندازی سامانه بیمه ایران من اقدام نموده و از این طریق پرداخت خسارت و صدور برخط بیمه نامه برای بیمه گزاران و زیاندیدگان ،تسهیل نموده است و حمایت شما از این طرح موجب برخورداری بیشتر از این طرح خواهد شد.

عاملی استاندار اردبیل نیزضمن تشکر از خدمات بیمه ایران اظهار داشت : بیمه ها نقش مهم و قابل توجهی در کمک به دولت و کاهش فاصله بین استان های کم برخوردار با استانهای برخوردار ایفا می کنند . برای کاهش این فاصله ، بیمه ها می توانند نقش مهم و قابل توجهی را برای کمک به دولت داشته باشند و در این راستا بیمه ایران تاثیرگذاری و نقش آفرینی مهمی دارد .

رئیس هیات مدیره بیمه ایران همچنین با حضور در اداره کل اموراقتصادی و دارایی استان اردبیل ، ضمن تشکر از وی و سایر کارکنان سازمان متبوع ، به ارائه آمار و عملکرد و طرح های توسعه خدمات الکترونیک بیمه ایران پرداخت و آمادگی این شرکت را در راستای سرمایه گذاری در بخشهای مختلف این استان اعلام نمود.

محمد یعقوب نژاد مدیرکل اموراقتصادی و دارایی استان اردبیل هم ضمن تشکر و قدردانی از حضور مدیرعامل بیمه ایران در استان به نقش بیمه در حمایت از تولید و اعتمادسازی در راستای امنیت اجتماعی پرداخت و با اشاره به بالابودن ظرفیت بیمه در کشور ، متمرکز شدن صدور بیمه نامه ها در داخل استان را خواستار شدند.

به گزارش روابط عمومی بیمه ایران ، شریفی وهیات همراه ، همچنین بازدید هایی از بیمه گزاران مهم استان از جمله رستمی مدیر مجموعه دهکده گردشگری و توریستی حیران ، جعفری مدیر کارخانه استیل ریزان سبلان ، رئیسی مدیر کارخانه آب معدنی پاک سبلان(واتا) دیدار و گفتگو نمود و ضمن ابراز خرسندی بابت این همکاری و انتخاب بیمه ایران بعنوان بیمه گر این مجموعه ها ، از روابط و همکاریهای آنان تشکر نموده و نسبت به ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر قول مساعد داد.

سید ناصررییسی مالک کارخانه آب معدنی واتا ، ضمن قدردانی ، بابت ارائه خدمات بهینه ارائه شده توسط بیمه ایران و ابراز امیدواری از عدم بروز هرگونه حادثه و رعایت اصول ایمنی در کارخانه اظهار داشت : اطمینان داریم که در صورت بروز هر گونه اتفاق برای کارخانه و کارگران، بیمه ایران حامی ما بوده و خسارات را جبران خواهد کرد. ما همیشه ترجیح داده ایم با بزرگترین شرکت بیمه ای همکاری داشته باشیم.

شریفی در ادامه سفر به استان اردبیل ، با حضور در شعبه پارس آباد ، یکی از دورترین شعب مرزی کشور و دیدار با کارکنان و تعدادی از نمایندگان این شعبه و پس از شنیدن مشکلات و نقطه نظرات همکاران ونمایندگان ، اظهار داشت : حضور در بین همکاران ( اعم از کارکنان و نمایندگان ) که نقش اصلی را در اعتبار و زنده بودن شرکت ایفا می کنند ، یکی از سیاست هایی مدیریت جدید شرکت است ، ما به دنبال شنیدن صحبتهای همکاران و پیشنهادات آنها در اداره امور شرکت هستیم ، بارها این موضوع را مطرح کرده ام که در عین اینکه دولتی هستیم اما تلاش داریم با تفکر بخش خصوصی کار کنیم . وی با اشاره به دغدغه هیات مدیره در خصوص معیشت همکاران افزود: با اقدامات صورت گرفته ودریافت مجوز ، وام همکاران و تسهیلات همکاران نماینده نیز ، پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل بیمه ایران با اشاره به بررسی های انجام گرفته درترکیب پرتفوی شعبه در سال 1401 ، از کارکنان و نمایندگان استان و پارس آباد درخواست نمودند تا نسبت به عملکرد شرکت در این استان و شعبه بازنگری کرده تا هم جلوی زیان گرفته شود و هم شعبه از حالت تک محصولی خارج گردد .

شریفی با بیان اینکه سامانه بیمه ایران من برای سرویس دهی بهتر به بیمه گزاران ، بدون نیاز به حضور در شعب ، راه اندازی شده تا به راحتی ، بیمه نامه های خود را با کد نمایندگی تمدید و صادرکنند و این طرح ، فرصت خوبی برای بازاریابی نمایندگان می باشد ، انتظار می رود شبکه فروش با توسعه فعالیت و عزم بیشتر خود را با این سامانه وفق دهند.

مدیر عامل در ادامه برنامه های استانی خود ، در دیدار با بازنشستگان و اعضای انجمن صنفی نمایندگان این استان ،که در فضایی بسیار صمیمی برگزار گردید، ضمن شنیدن صحبت های همکاران بازنشسته و همچنین اعضای انجمن صنفی ، از تمامی زحماتی که در طول دوران خدمت عزیزان بازنشسته صورت گرفته تشکر و قدردانی نمود و گفت : این فرهنگ سازی باید ادامه داشته باشد تا ضمن تقویت ارتباط بین همکاران ، انگیزه و انرژی مثبت بیشتری هم تزریق شده و ارتباط بین همکاران بیش از گذشته حفظ گردد. به همه مدیران کل استانها توصیه می کنم که هر ماه به یکی از بازنشستگان سر بزنید و احوالات آنها را جویا شوید.

شریفی افزود جلسه شورای معاونین بیمه ایران با هدف عدم تمرکز امور شرکت در ستاد مرکزی با حضور اعضای این شورا در یکی از دورترین شعبه مرزی کشور برگزار شد و تصمیمات مهمی مربوط به شرکت ، علی الخصوص مشکلات مربوط به استان اردبیل گرفته شد که ادامه این مسیر میتواند برکات بالایی برای شرکت داشته باشد.

سفر مدیرعامل و رئیس هئیت مدیره بیمه ایران به استان اردبیل

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه