// کد مطلب: ۱۴۶۰۶۲

بانک کشاورزی/

پیام تسلیت سرپرست بانک کشاورزی به مناسبت اربعین حسینی

پیام تسلیت سرپرست بانک کشاورزی به مناسبت اربعین حسینی
لینک کوتاه کپی شد

فریدون بهبهانی سرپرست بانک کشاورزی طی پیامی، فرارسیدن اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام را تسلیت گفت.

در پی متن این پیام را مشاهده می فرمایید:

بسم الله الرحمن الرحیم

اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَيْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَيْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَيْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَيْنِ

نهضت حسینی، حماسه‏‌ای بی‌بدیل و نقطه عطفی در تاریخ اسلام است که مرزهای حق و باطل را تبیین و ترسیم نموده و اگر چه این نهضت در زمان و مکانی محدود آغاز شد، اما به گونه‌ای فراگیر و اثر گذار نه تنها در جهان اسلام، بلکه در سراسر گیتی به نمادی برای آزادی‌خواهی و حقیقت طلبی مبدل شد.

اکنون که در آستانه اربعین شهادت اسوه حقیقت طلبی و آزادی خواهی حضرت اباعبدالله الحسین «ع» و یاران با وفایش قرارداریم، محبان اهل بیت و عاشقان مکتب ایثار و شهادت با حضور و مشارکت در پیاده روی اربعین و هموار کردن رنج سفر بر خود، بر تداوم و ترویج نهضت عاشورایی اهتمام ورزیده‌اند، تا پرچم نهضتی که امام حسین(ع) آغازگر آن بود، همواره برافراشته بماند.

اینجانب به نوبه خود فرا رسيدن اربعين سيد و سالار شهيدان حضـرت ابا عبدالله الحسين«ع» را به عاشقان و شيفتگان خاندان عصمت و طهارت عليهم السـلام به ویژه کارکنـان و مشتریان بانک کشاورزی و ملت شریف ایران تسليت عرض نموده و توفیق خدمتگزاری به مردم همسو با آموزه‌های دینی و فرهنگ عاشورایی را از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

فریدون بهبهانی

پیام تسلیت سرپرست بانک کشاورزی به مناسبت اربعین حسینی

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه