// کد مطلب: ۱۴۶۳۳۹

سرپرست بانک کشاورزی تشریح کرد:

طرح ویژه بانک کشاورزی برای مساعدت با مشتریان دارای بدهی معوقه

طرح ویژه بانک کشاورزی برای مساعدت با مشتریان دارای بدهی معوقه
لینک کوتاه کپی شد

فریدون بهبهانی سرپرست بانک کشاورزی در گفت و گویی، شرایط مساعدت بانک کشاورزی با مشتریان دارای بدهی معوقه در قالب طرح ویژه وصول مطالبات را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی، بهبهانی با اشاره به لزوم حمایت از تولید و تأمین منابع مالی طرح های تولیدی، طرح ویژه وصول مطالبات بانک کشاورزی را فرصت مناسبی برای بدهکاران این بانک دانست و اظهار داشت: در قالب این طرح درصورت تسویه کامل بدهی تسهیلات سرمایه درگردش، به شرط داشتن میانگین حساب، تا 100 درصد اصل تسهیلات وصول شده و درصورت نداشتن میانگین حساب، تا 80 درصد اصل تسهیلات وصول شده، امکان پرداخت تسهیلات جدید وجود دارد.

وی افزود: مشتریانی که اقساط تسهیلات سرمایه ای آن ها معوق شده نیز در صورت پرداخت قسط آخر و تسویه بدهی می توانند با شرایطی که گفته شد، از این طرح استفاده کنند.

بهبهانی تصریح کرد: دراین طرح شرایط ویژه ای برای بخشودگی جرایم دیرکرد (6درصد وجه التزام) در نظر گرفته شده است و کلیه بدهکاران بانک کشاورزی تا پایان مهرماه سال جاری می توانند با مراجعه به شعب این بانک در سراسر کشور مطابق با مقررات و ضوابط اعلام شده از این فرصت استثنایی بهره مند شوند.

این گزارش می افزاید: سرپرست بانک کشاورزی هدف از اجرای طرح ویژه وصول مطالبات را کمک به تداوم فعالیت واحد های تولیدی ، مساعدت با مشتریان و تحکیم پایه های امنیت غذایی کشور اعلام کرد.

طرح ویژه بانک کشاورزی برای مساعدت با مشتریان دارای بدهی معوقه

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه