// کد مطلب: ۱۴۹۱۴۸

جام جهانی | تیم ملی فوتبال

کی روش کافه را به هم ریخت | وقتی کی روش مهره های بازی را هم می زند!

کی روش کافه را به هم ریخت | وقتی کی روش مهره های بازی را هم می زند!
لینک کوتاه کپی شد

سرمربی تیم ملی ایران در شروع نیمه دوم سه تغییر در ترکیب تیمش به وجود آورد.

شکست سنگین و نمایش ضعیف و متزلزل شاگردان کارلوس کی‌روش در نیمه اول دیدار مقابل انگلیس که در تمام فاکتورها از سه شیرها ضعیف‌تر بودند و سه گل دریافت کردند موجب شد تا این سرمربی سه تغییر در ترکیب تیمش به وجود بیاورد.

آسیب دیدگی علیرضا بیرانوند و تعویض زودهنگام او که 10 دقیقه وقت بازی را هم تلف کرد، نخستین تغییر اجباری در ترکیب تیم ملی ایران بود، اما پس از آن کارلوس کی‌روش چهار تعویض دیگر خود را برای بهبود کیفیت فنی تیمش داشت و چهار تغییر در نیمه دوم به وجود آورد که سه تعویض همزمان بود.

کی‌روش در شروع نیمه دوم تصمیم گرفت علی کریمی، روزبه چشمی و علیرضا جهانبخش را به‌طور همزمان بیرون بکشد و محمدحسین کنعانی‌زادگان، سعید عزت‌اللهی و علی قلی‌زاده را وارد زمین کند.

پنجمین و آخرین تعویض کی‌روش هم در این مسابقه ورود مهدی ترابی به جای میلاد محمدی بود که در دقیقه 63 اتفاق افتاد و دو دقیقه پس از آن تیم ملی ایران به گل اول مقابل انگلیس رسید؛ آن هم در حالی که در نیمه دوم یک گل خورده بود.

علی قلی‌زاده که به‌عنوان یار تعویضی در شروع نیمه دوم به زمین آمده بود، در دقیقه 65 پس از دریافت پاس صادق محرمی، با یک پاس در عمق و رو به جلوی تماشایی، مهدی طارمی را در موقعیت خوبی قرار داد تا این بازیکن با شوت سرضرب گل اول ایران را بزند.

کی روش کافه را به هم ریخت | وقتی کی روش مهره های بازی را هم می زند!

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه