// کد مطلب: ۱۵۰۳۴۸

عضو هیات مدیره سازمان بیمه سلامت ایران:

بیمه سلامت از تمامی راهکارهای اساسی جهت توسعه عدالت در سلامت استفاده می کند

بیمه سلامت از تمامی راهکارهای اساسی جهت توسعه عدالت در سلامت استفاده می کند
لینک کوتاه کپی شد

عضو هیات مدیره سازمان بیمه سلامت ایران گفت: از کلیه روش ها و راهکارهای اساسی در جهت منافع مردم در راستای توسعه عدالت در سلامت استفاده می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران، علیرضا اعرابی در سفر به استان چهارمحال و بختیاری با تاکید بر نگاه سیستمی به سازمان گفت: بر مبنای یک پایه منطقی و بر اساس قوانین و مقررات، کارها را انجام دهید و مسئولیتش را هم به گردن بگیرید.
عضو هیات مدیره سازمان بیمه سلامت ایران افزود: عامل مهم مدیریت جهادى عبارت است از خودباورى و اعتماد به نفس و اعتماد به کمک الهى، لذا در همه‌ى کارها توکل به خداى متعال را فراموش نکنید و به کمکهاى الهى اعتماد کنید.
وی تاکید کرد: از طرح ها و پروژه های موجود سازمان همچون پرداخت هزینه های بیماران خاص و صعب العلاج و پرداخت هزینه های ناباروری و نازایی در جهت حمایت از مردم استفاده کنید.
اعرابی بر تعامل با مسئولین ارشد استان و رایزنی در خصوص طرح ها و برنامه های سازمان بیمه سلامت ایران تاکید کرد و گفت: از کلیه روش ها و راهکارهای اساسی در جهت منافع مردم در راستای توسعه عدالت در سلامت و کمک به مردم آسیب پذیر در مناطق محروم استفاده خواهیم کرد.
عضو هیات مدیره سازمان بیمه سلامت ایران گفت: در سازمان بیمه سلامت با توجه به روحیه و نگرش خدمتگذاری حاکم در آن همه کارکنان باید همه تلاش خود را برای پیشرفت سازمان بکار ببندند. ما هر جا یک مدیریت انقلابی فعال و پر تحرک داشتیم، کار پیش رفته است.
وی تاکید کرد: یکی از الزامات مدیریت، کارآمدی، متعهد و متدین بودن است. اگر مدیریت جهادی یا همان کار و تلاش با نیت الهی و مبتنی بر علم و درایت حاکم باشد، مشکلات قابل حل است و سازمان حرکت رو به جلو را ادامه خواهد داد.
لازم به ذکر است در این جلسه مسائل و مشکلات استان در خصوص پوشش بیمه سلامت همگانی، پوشش رایگان 3 دهک اول، پوشش مادران باردار و فرزندان آنها، پرداخت هزینه های ناباروری و نازایی، اجرای طرح پزشک خانواده شهری، اجرای طرح دارویار، پرداخت هزینه های بیماران خاص و صعب العلاج و چگونگی رفع موانع و ارتقاء عملکرد استان در این زمینه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

بیمه سلامت از تمامی راهکارهای اساسی جهت توسعه عدالت در سلامت استفاده می کند

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه