// کد مطلب: ۱۵۳۱۴۰

رئیس کل بیمه مرکزی در دیدار نوروزی با کارکنان با تاکید بر عنایات مقام معظم رهبری نسبت به شاخص های بیمه ای در پیام نوروزی:

دو محصول آرامش و امنیت در سال جدید فراگیرتر خواهد شد

دو محصول آرامش و امنیت در سال جدید فراگیرتر خواهد شد
لینک کوتاه کپی شد

نگاه ویژه مقام معظم رهبری به مقوله صنعت بیمه و جایگاه خاص آن در معادلات کلان اقتصادی کشور در کنار دلگرمی و احساس غرور، وظایف و مسئولیت های اهالی صنعت بیمه را سنگین تر خواهد کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی مهندس مجید بهزادپور که در جمع همکاران بیمه مرکزی سخن می‌گفت با اعلام این مطلب افزود: مردمی سازی محصولات و خدمات بیمه ای که در سند تحول اقتصادی بر آن تاکید شده می تواند دو محصول آرامش و امنیت را در کشور گسترش دهد.

رئیس کل بیمه مرکزی با شادباش بهار طبیعت و ربیع قرآن به اهمیت افزایش ضریب رفاه اجتماعی با بهره گیری از ظرفیت های بیمه ای اشاره کرد و گفت: ایجاد فضای مناسب برای ورود آحاد مختلف جامعه به منظور سرمایه گذاری در صنعت بیمه از جمله راهکارهای توسعه ای صنعت بیمه به شمار می آید.

مهندس بهزادپور حرکت در چارچوب سند تحول دولت مردمی و سایر قوانین و مصوبات بالادستی در سال جدید را از اولویت های نهاد ناظر صنعت بیمه عنوان کرد و اظهار داشت: توسعه صنعت در گرو تحول دیجیتال است و طراحی اولویت ها و برنامه های سالانه با قوت تدوام خواهد یافت.

وی تقویت ارتباطات بین المللی را نیاز جدی صنعت بیمه توصیف کرد و گفت: صنعت بیمه خود را باید برای تمامی موقعیت های بین المللی آماده نماید و با تاکید بر دو بخش تامین ابزار لازم و همچنین آموزش های حرفه ای و کارآمد در راستای رفع نیازهای ملی و بین المللی تلاش خواهد کرد.

رئیس شورای عالی بیمه با تاکید بر چابک سازی نهاد ناظر از ضرورت نظارت متناسب با توسعه خدمات و محصولات بیمه ای سخن گفت.

وی با اشاره به عنایت ویژه مقام معظم رهبری به رشد شاخص های بیمه ای در سال گذشته، خاطرنشان کرد: این موضوع می تواند طمینه تشویق فعالان بیمه گر و ارکان صنعت بیمه را فراهم سازد و فصل جدیدی را در تلاش برای همگانی سازی و توسعه فرهنگ بیمه ای آغاز کند.

مجید بهزادپور از عمومی سازی مفاهیم پیچیده بیمه ای به عنوان زیرساخت اعتمادآفرینی نام برد و گفت: جلب اعتماد عمومی از مهمترین چالش های ماست که با تقویت مباحث فرهنگسازی قابل دسترسی خواهد بود.

رئیس کل بیمه مرکزی، آیین سه شنبه های نوآوری را به عنوان نمایشگاه دستاوردهای نوین بیمه ای و جنبش تحول خواهی در صنعت توصیف کرد و افزود: رونمایی و تشریح محصولات جدید بیمه ای در سال آینده با شیوه های جدیدتری ادامه خواهد داشت.

مهندس بهزادپور در پایان با استقبال از طرح ایده های نوین برای ارائه راهکار از سوی نخبگان و شرکت های دانش بنیان در راستای پیشبرد اهداف صنعت بیمه ابراز امیدواری کرد.

شایان ذکر است در این نشست نوروزی علاوه بر رئیس کل بیمه مرکزی، اعضای هیات عامل، مدیران کل، روسای مرکز و کارکنان نهاد ناظر صنعت بیمه نیز حضور داشتند.

دو محصول آرامش و امنیت در سال جدید فراگیرتر خواهد شد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه