// کد مطلب: ۱۴۱۶۳۴

اختصاصی طلانیوز/

بیمه تجارت نو، بیمه همراه مردم در عصر دیجیتال

بیمه تجارت نو، بیمه همراه مردم در عصر دیجیتال
لینک کوتاه کپی شد

شرکت بیمه تجارت‌نو از جمله شرکت‌های بیمه‌ای است که در عصر دیجیتال ورود کرده است و حتی به عنوان اولین شرکت بیمه‌ای کشور، توانسته خدمات امدادخودرو را در اپلیکیشن این شرکت رونمایی کند.

به گزارش اختصاصی خبرنگار طلانیوز، ایجاد امکاناتی، چون خرید آنلاین بیمه نامه، ارائه مشاوره بیمه‌ای و پرداخت آنلاین خسارت و در صورت لزوم اعزام تیم ارزیاب به محل حادثه در عصر فناوری و دیجیتال از جمله مواردی است که یک دسترسی بیمه شده به شرکت بیمه‌گر را سهل و آسان می کند. شرکت بیمه تجارت‌نو به واسطه مدیرعامل آشنا به این حوزه، اقدامات اساسی در بخش زیرساخت‌های آی‌تی را عملیاتی کرده و با سرمایه گذاری مناسب در بخش فناوری اطلاعات و جدیدترین تجهیزات مربوط به این حوزه را خریداری کرده است.

روش‌های سنتی، چون ارزیابی خسارت در محل و یا پرداخت خسارت با تاخیر در صنعت بیمه کشور‌های توسعه یافته دیگر وجود ندارد، بلکه در عصر کنونی دیجیتال هوش مصنوعی نقش ارزیاب خسارت را بازی می‌کند، به گونه‌ای که زمان ارزیابی خسارت به کمتر از یک دقیقه و زمان پرداخت خسارت به کمتر از سه دقیقه کاهش یافته است. استفاده از فناوری هوش مصنوعی در ارائه خدمات بیمه‌ای از جمله کارهای مورد پسند بیمه‌شده‌ها از طرف بیمه گر است که شرکت بیمه تجارت نو در این زمینه گام‌هایی را برداشته است.

دستاورد‌های قابل توجه شرکت بیمه تجارت‌نو در حرکت به سمت ارائه خدمات الکترونیکی به مشتریان از طرف شرکت بیمه تجارت نو، موضوعی بود که غلامرضا سلیمانی رئیس کل بیمه‌مرکزی ضمن اشاره به آن و ابراز خرسندی، گفت: این شرکت توانسته در حوزه رقابتی صنعت بیمه به عنوان شرکتی موفق شناخته شود.

حسین حسینی قائم مقام بیمه تجارت‌نو، با بیان اینکه یکی از اهداف شرکت تحول دیجیتال است که در ماه‌های اخیر تاکید ویژه‌ای روی آن شده و در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت، می‌گوید: ابزارهای نوینی درحوزه ارزیابی و پرداخت خسارت ایجاد گردیده که با بهینه سازی آن ها بر اساس اصل رضایت مشتری از تحول دیجیتال بهره بردیم . همچنین استفاده از هوش مصنوعی در این حوزه از دیگر اهداف شرکت است.

باید گفت که ابتکارات بیمه‌ای شرکت بیمه تجارت نو به همین جا ختم نمی‌شود و این شرکت همچنان در تلاش برای احیای روابط بیمه شده با شرکت‌های بیمه ای است. بهره‌گیری از جوان‌های توانمند، خلاق، خوش فکر و نوآور در شرکت بیمه تجارت نو نویدبخش تحول در صنعت بیمه است.

شرکت بیمه تجارت‌نو در تمام استان‌ها حضور داشته و این افتخار را دارد که به تمام بیمه‌گذاران خود در سراسر کشور خدمات بیمه‌ای ارائه دهد. نیروهای جوان و کارآمد در شعب سراسر کشور مشغول به کار بوده که قطعا جزو سرمایه‌های ارزشمند شرکت تلقی می‌شوند و به لحاظ توانمندی در بالاترین سطح قرار دارند.

به گفته قاسم قشقاوی مدیر امورشعب و نمایندگان بیمه تجارت‌نو، نوع نظارت، پایش جدی و کلی در پایان هرسال و براساس پنج شاخص اصلی بیمه‌گری، مالی، ترکیب پرتفوی، بهره‌وری و کیفیت شبکه فروش انجام می‌شود که هفده زیر شاخص هم برای آن تعیین و صورت می‌پذیرد، در نهایت برهمین اساس کارنامه هر شعبه صادر می‌شود. ​

همچنین این شرکت توانست برنده مناقصه بیمه‌های اجتماعی ایثارگران شامل بیمه « عمر و حادثه » و « حوادث غیرمترقبه » سال 1401 ایثارگران در راستای اجرای ماده 46 قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران شود.

بر اساس این قرارداد، ایثارگرانی که شاغل و یا بازنشسته دستگاه‌های دولتی نبوده و تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند، چنانچه به هر دلیل فوت و یا نقص عضو شوند، تحت پوشش بیمه عمر و حادثه قرار دارند. بر اساس قرارداد منعقد شده شرکت بیمه برای فوت به هر علت مبلغ 15 میلیون تومان و برای نقص عضو حداکثر تا مبلغ 15 میلیون تومان غرامت به خانواده متوفی و یا شخصی که دچار نقص عضو شده است پرداخت می‌کند.

سقف خسارت ناشی از حوادث غیرمترقبه و آتش‌سوزی منازل مسکونی و اثاثیه ایثارگران در سال 1401 نیز تا سقف مبلغ 70 میلیون تومان است. این قرارداد توسط محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران و نیما نوراللهی مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت بیمه تجارت نو شرکت برنده مناقصه قرارداد بیمه‌های اجتماعی ایثارگران به امضا رسید.

محصول جدید بیمه تجارت‌نو برای مشتریانی است که خودروهای کم تردد دارند. این شرکت بیمه‌ای طرحی را در دست اجرا دارد که آن افراد می توانند از این طرح برای کاهش هزینه و بهره بردن از پوشش های بیمه‌های بدنه استفاده کنند. خودروهایی که از آنها کمتر از حالت عادی استفاده می شود و در راستای تناسب "میزان استفاده از خودرو و هزینه بیمه" ایجاد شده است.

وحید دانش‌کیا سرپرست بیمه‌های اتومبیل شرکت بیمه تجارت‌نو با بیان مطلب فوق در خصوص عملکرد شرکت در سال 1401 اظهار کرد: شرکت بیمه تجارت‌نو در دو ماه اول سال 1401 حدود 800 میلیارد ریال در حوزه خودرویی اعم از بیمه بدنه، شخص ثالث و حوادث سرنشین محصول فروخته است.

گفتنی است؛ شرکت بیمه تجارت‌نو در سال 1401 استراتژی فروش بیمه‌های خرد را با هدف سودآوری و افزایش بهره‌وری در دستور کار قرار داده و از ابزارهای نوین کسب و کار برای بهبود مستمر فضای کسب و کار بهره خواهد برد. همچنین در حوزه پرداخت خسارت در سال جاری برنامه ریزی های ویژه ای انجام شده است .

بیمه تجارت نو، بیمه همراه مردم در عصر دیجیتال

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه