// کد مطلب: ۱۴۸۶۱۹

بهاره افشاری

دفاع تمام قد بهاره افشاری از علی دایی | بهاره افشاری علی کریمی را شست

دفاع تمام قد بهاره افشاری از علی دایی | بهاره افشاری علی کریمی را شست
لینک کوتاه کپی شد

بهاره افشاری در یک استوری به صورت رسمی از علی دایی حمایت کرد. کاربران فضای مجازی بیان می کنند که بهاره افشاری سعی کرده با این استوری علی دایی را مقابل علی کریمی قرار دهد.

بهاره افشاری بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه اینستاگرام خود نوشت: علی دایی اسطوره بوده و هست اما ساکت بی‌ادعا؛ ‌بی‌نمایش...

به نظر می رسد بهاره افشاری سعی دارد علی کریمی را در مقابل علی دایی قرار دهد

بهاره افشاری.jpg" />

بیوگرافی بهاره افشاری

بهاره افشاری متولد 4 تیر 1363 در شاهرود و طراح لباس و بازیگر است. بهاره افشاری یک برادر دارد. او دارای دیپلم بازیگری است و فارغ التحصیل رشته نقاشی می باشد. پیش از هنرپیشه شدن کار مونتاژ و نقاشی انجام می داد.بهاره افشاری فعالیت هنری اش را سال ها پیش با یک سریال آغاز کرد. اما به دلیل تجربه ی بد در آن کار دوست ندارد از آن کار در کارنامه هنری خود نام ببرد و تصمیم گرفت تا برای همیشه از دنیای بازیگری کنار برود.
اما کیانوش عیاری توانست بعد از گذشت چندسال این بازیگر جوان را راضی به همکاری کند تا در جدیدترین ساخته اش که سرگذشت دکترمحمد قریب است به ایفای نقش بپردازد.
افشاری در این کار در دو نقش بازی می کند و پس از آن یک پیشنهاد ناب و جدید سومین کار هنری او رارقم زد. نقش فرشته برای او به قدری خاص بودکه برای لوث شدنش حاضر نیست هر نقش دیگری را بپذیرد.
بهاره افشاری با فیلم ناف به کارگردانیمحمد شیروانی در سال 1381 وارد عرصه سینما شد. او پس از آن در فیلمهای صد سال به این سالها و تسویه حساب به ایفای نقش پرداخت.او در سال 1392 در فیلم معراجی ها به ایفای نقش پرداخت. معراجی ها فیلمی به کارگردانی مسعود ده نمکی و محصول سال 1392 است.

بهاره افشاری در سال 1393 در سریال آخرین بازی ه کارگردانی حسین سهیلی بازی کرده است.

داستان سریال درباره پسری به اسم قباد است که مانی نوری آن را بازی میکند. قباد آخرین بازی در عالم رویا و توهمات خودش سیر می کند و دوست دارد به سرعت ستاره ای مطرح بشود و ره صد ساله را یک شبه طی کند.

دفاع تمام قد بهاره افشاری از علی دایی | بهاره افشاری علی کریمی را شست

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه

دیدگاه‌ها ۳

  • محمد ارسالی در


    گوگولی مگولی!، تو هم خوندن نوشتن یاد گرفتی بلا؟!



  • هاشم ارسالی در


    مثال معروف که میگه اتش بگیر تا که بدانی چه میکشم این در مورد کریمی واما مثلا تو با این چکمه هایی که پات کردی بد سلیقه چی میگی در باره علی دایی یکی باید حرف بزنه که تو اون ردیف باشه



  • حمید ارسالی در


    خود ای ن خانم بی حجابه با بلوز شلواره شما هم گناهکارید عکس بی حجابش پخش می کنید