// کد مطلب: ۱۴۸۶۵۹

رپرتاژ اگهی

فکرش را نمی کرد یک تابلو میلیاردرم کند

فکرش را نمی کرد یک تابلو میلیاردرم کند
لینک کوتاه کپی شد

مادربزرگم تابلوی خاتم کاری ای داشت که به مادرم هدیه داد و از مادرم به من رسید. به دلایلی به شدت به پول نیاز داشتم و مجبور شدم آن را بفروشم. این اتفاق مرا با بازار تابلوهای متنوعی آشنا کرد و جذب این حرفه شدم و امروز درآمد بسیار بالایی ا

ز فروش تابلو دارم. میخواهید بدانید چه تابلوهایی؟

تابلو خاتم کاری

یکی از عناصر مهم و ضروری برای زیبا جلوه دادن دکوراسیون داخلی منزل استفاده از تابلوهای شیک و زیبا می باشد که ما تابلو خاتم کاری بزرگ و تابلو فرش را پیشنهاد می کنیم .

از آنجایی که تابلو خاتم کاری شده انواع مختلفی دارند، بنابراین با توجه به سلیقه ی خود می توانید انواع مختلف آن را انتخاب و بر روی دیوار منزل، شرکت و یا رستوران نصب نمایید. همانطور که می دانید استفاده از تابلوهای بزرگ برای خانه های کوچک مناسب نیست، زیرا این تابلوهای بزرگ باعث می شوند تا زیبایی دکوراسیون خانه کاهش یابد و خانه را نسبت به اندازه واقعی خود کوچکتر نشان می دهد .

تابلو ترمه

تابلو ترمه همانطورکه از نامش پیداس با استفاده از ترمه ساخته شده است پارچه ترمه بسیار نرم و لطیف است که دست بافت می باشد پود در پشت پارچه به صورت بازو با تراکم بالا می باشد. جنس پارچه ترمه از کرک و پشم و همچنین ابریشم است و بسیار اصیل و کهن است در تابلوهای معرق کاری در واقع با کنار هم گذاشتن تکه های این پارچه با هرجنس دیگری مثل چوب و شیشه یک اثر هنری بی نظیر خلق می کنند. ترمه بیشتر در بین مردم آسیا و بخصوص آسیای مرکزی شهرت دارد و درایران هم به دوران صفوی برمی گردد .

به نوعی پارچه گرانبها تولید شده از الیاف ظریف و نرم ترمه می گویند که ازآن برای ساخت تابلو های معرق کاری شده استفاده می کنند این اثرهنری بسیار پرطرفدار می باشد از این محصول زیبا استفاده های فراوان زیادی می شود اصیل ترین و قدیمی ترین نوع ترمه از پشم و کرک است ومانند هنر قالی بافی با دست بافته می شود.

تابلو فرش

مورد مهم درباره خرید تابلو فرش مدرن از نوع دستباف و ماشینی توجه به قیمت آنها می باشد برای مثال باید توضیح بدهیم که قیمت مشخص شده برای تابلوهای دستباف بسیار گرانتر از نمونه های ماشینی می باشد .

چون زحمت زیادی برای تولید آنها کشیده شده است ولی کسانی که به دنبال محصولی زیبا با قیمت مناسب تر هستند می توانند تابلوهای ماشینی را خریداری کرده و با استفاده از آنها منزل خود را به خوبی جلوه و زیبایی ببخشند .

بهترر است تا در انتخاب این محصولات دقت بیشتری به کار ببرید و در این زمینه حتما از مشورت و راهنمایی افراد با تجربه و کاردان استفاده نمایید .

زیرا این افراد تعداد بسیار بالایی تابلو فرش را مشاهده کرده و با ویژگی و نوع بافت آنها به طور کامل آشنایی دارند پس اگر از این عزیزان کمک بگیرید می توانید انتخاب بهتری داشته باشید .

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشدو سایت خبری طلانیوز مسئولیتی بابت آن ندارد .....

فکرش را نمی کرد یک تابلو میلیاردرم کند

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه