معرفی شهرک صنعتی طلا و جواهر ایل تاری؛

صدای میراث جواهرات ایتالیایی در بزرگترین شهرک طلاسازی ایتالیا

صدای میراث جواهرات ایتالیایی در بزرگترین شهرک طلاسازی ایتالیا
لینک کوتاه کپی شد

شهرک صنعتی ایل تاری با بیش از 25 سال فعالیت در بخش طلاسازی به عنوان صدای میراث جواهرات ایتالیایی شناخته میشود، این شهرک که در جنوب ایتالیا مستقر است ، بیش از 135000 متر مربع مساحت دارد و تمام خدمات دنیای طلاسازی ، از تولید تا تجارت و از مشاوره تا آموزش و نمایشگاه در آن ارائه میشود.

به گزارش طلانیوز: در سال 1987 تولیدکنندگان و بازرگانان ناپل، در راستای اجرای برنامه مدرن‌سازی و تقویت بخش زرگری و جواهرات، نقطه جدیدی را در منطقه صنعتی مارسیانایز Marcianise شناسایی کردند و در نهایت این پروژه در سال 1996 با افتتاح مرکز طلاسازی "ایل تاری" به واقعیت تبدیل شد.

شهرک صنعتی طلاسازی ایل تاری Il Tarì یک مرکز تولید و توزیع طلا و جواهر مستقر در مارسیانایز Marcianise در جنوب ایتالیا است. این منطقه کنسرسیومی از شرکت‌ها با اهداف مشترک است که زیر یک سقف در یک مرکز مدرن و نوآور جمع شده‌اند. در این منطقه ، فضاهای کاری ، بازارها و غرفه‌های نمایشگاهی در اختیار شرکت ها قرار میگیرد تا خدمات دنیای طلاسازی ، از تولید تا تجارت و توزیع و از مشاوره تا آموزش در یک شهرک صنعتی حرفه ای ارائه شود. در ایل تاری یک مدرسه آموزش ساعت سازی خوب و یک مدرسه طراحی جواهرات نیز فعالیت میکنند. 80٪ شرکت های این شهرک صنعتی مدرن در فعالیت های تولیدی و 20٪ باقی مانده در توزیع عمده فروشی طلا و جواهرات مشغول هستند.

بزرگترین شهرک طلا و جواهر سازی ایتالیا

شهرک صنعتی ایل تاری با بیش از 25 سال فعالیت در بخش طلاسازی به عنوان صدای میراث جواهرات ایتالیایی شناخته میشود و با بیش از 135000 متر مربع مساحت ، 3500 اپراتور حرفه ای صنعت طلا، بیش از 400.000 بازدید کننده سالانه، 400 شرکت فعال در بخش مصنوعات طلا و جواهرات ، 2500 کارمند و 3 رویداد سالانه در صنعت طلا و جواهر یک شهرک طلاسازی منحصر به فرد در ایتالیا محسوب میشود.

این شهرک یک مرکز تولید و توزیع برای دنیای طلاسازی است که به بخش B2B می پردازد و به لطف ساختار تاثیرگذاری بالا و خدمات برجسته، دسترسی ممتاز به کل زنجیره تامین را ارائه می دهد.

این مرکز نمادی از چالش های کارآفرینی، توانایی های سازمانی و اشتراک اهداف است که هنوز هم با گذشت 25 سال از تأسیس آن، هیچ رقیب قابل توجهی در ایتالیا و یا در سطوح بین المللی ندارد.

هیئت مدیره شهرک طلای تاری ایتالیا برای سه سال آینده

 هیئت مدیره شهرک طلاسازی تاری برای یک دوره سه ساله از سال 2024 تا 2026 به تازگی انتخاب شده اند و متشکل از: وینچنزو جیانوتی، جوزپه دی جنارو، تیزیانا دی جنارو، جوزپه کاسیلو، سالویو پیس، جیانکارلو کوشیا، پیترو کاپوانو، آمدئو فرانس جیانکوتیرو و آمدئو فرانس جیانوتیرو می باشند.

رئیس هیات مدیره شهرک طلای ایل تاری ایتالیا: وینچنزو جیانوتی

نمایشگاه چهار روزه شهرک صنعتی طلا و جواهر ایل تاری

نمایشگاه open (باز) هر ساله در 4 روز کاری، از جمعه تا دوشنبه در شهرک طلاسازی ایل تاری برگزار میشود. این نمایشگاه امسال از 4 از 3 تا 7 اکتبر 2024 برگزار شد. نام نمایشگاه سمبلی از گشوده بودن درهای شهرک طلاسازی ایل تاری به روی مشتاقان این صنعت در سراسر دنیا است؛ باز مترادف با بسیاری از فرصت ها است.

در این نمایشگاه B2B هرساله حدود 500 شرکت، از جمله شرکت‌هایی که در تمام طول سال در مرکز فعالیت می‌کنند و شرکت‌هایی که برای این مناسبت دعوت شده‌اند، می‌توانند قرارهای کاری خود را در محیطی بسیار ظریف، طراحی زیبا و همسو با استانداردهای امنیتی پیشرفته برگزار کنند.

نمایشگاه Open! مهمترین ویترین بین المللی برای دنیای جواهرات است که در آن می توانید با همه بازیگران این بخش ها ملاقات کنید: جواهرسازان، زرگرها، مرواریدها، مرجان ها و کامئوها، ساعت، بسته بندی، نصب، سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی، صنعتگران. ، طراحان، شرکت های بزرگ و کوچک نوآور.

شهرک صنعتی تاری از گالری ورودی معتبر گرفته تا فضای بزرگ میدانی که غرفه های نمایشگاه را در خود جای داده است، که توسط 400 شرکت فعال در شهرک اداره میشود ، نگاهی را ارائه می دهد که بسیاری از ارزش های آن را به طور بسیار موثر خلاصه می کند: سازماندهی، آزادی حرکت، ارزش گذاری. فردیت، توجه به کیفیت.

 آدرس وبسایت شهرک طلاسازی ایل تاری ایتالیا:

سایت شهرک صنعتی طلا و جواهر ایتالیا : https://www.tari.it/homepage.html

الگویی برای توسعه صنعت طلاوجواهر ایران

نگاهی دقیق تر به تاثیر این نوع شهرک ها در توسعه صنعت طلاوجواهر در کشورهای موفقی همچون ایتالیا ، میتواند رهگشای خوبی برای مسئولین ایرانی در بخش خصوصی و دولتی باشد تا با الگوپذیری از این شهرک های طلاسازی حرفه ای ، بتوانند زمینه های توسعه اصولی صنعت طلا و جواهر ایران را نیز فراهم نمایند.

جواهر

منبع:گلدنیوز:

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه