// کد مطلب: ۱۶۶۳۵۳

اقتصاد|جهان

منتظر افزایش قیمت ADA باشیم؟

منتظر افزایش قیمت ADA باشیم؟
لینک کوتاه کپی شد

این هفته، با همکاری بنیاد کاردانو و استان مرکزی Entre Ríos، شاهد پیشرفت چشمگیری در پذیرش فناوری بلاکچین در آرژانتین بودیم.

به گزارش طلانیوز: این اتحاد استراتژیک نقطه‌ عطفی برای هر دو طرف به حساب می‌آید. از یک سو، کاردانو درصدد ورود پرقدرت به عرصه پررونق ارزهای دیجیتال در آرژانتین است و از سوی دیگر، استان Entre Ríos به دنبال یک شریک ماهر برای پیشرو بودن در پذیرش فناوری بلاکچین. مراسم رسمی امضای قرارداد بین فرماندار روجلیو فریجریو و رافائل فراگا از کاردانو، سروصدای زیادی در آمریکای جنوبی به پا کرد. اگرچه جزئیات این همکاری فاش نشده، اما گمانه‌زنی‌های گسترده‌ای در خصوص آن رواج یافته است.

کاردانو-طلانیوز

قرارداد با کاردانو به منظور تحقق اهداف آرژانتین

این حرکت کاملاً با چرخش اخیر آرژانتین در زمینه رمزنگاری سازگار است. رئیس‌جمهور آرژانتین، خاویر مایلی، یکی از مدافعان دارایی‌های دیجیتال، از ابتکاراتی مانند قانونی کردن استفاده از ارزهای دیجیتال در قراردادها و همکاری با السالوادور برای درک پذیرش بیت کوین حمایت کرده است. مشارکت کاردانو با این چشم‌انداز هماهنگ است و به طور بالقوه به آرژانتین تخصص فنی برای ایجاد خود به عنوان یک هاب بلاکچین منطقه‌ای ارائه می‌دهد.

برای کاردانو، جذابیت آرژانتین انکارناپذیر است. این کشور دارای جمعیتی آگاه از فناوری، و دولتی است که فعالانه از رمزنگاری استقبال می‌کند. این زمین حاصلخیز فرصتی طلایی به کاردانو می‌دهد تا جای پای خود را در آمریکای لاتین، منطقه‌ای که رشد انفجاری بلاکچین را تجربه می‌کند، محکم کند.

تاثیر مثبت این همکاری برای کاردانو

با توجه به اینکه توکن اصلی این شبکه، یعنی ADA، در حال حاضر نسبت به رقبایش پایین‌تر معامله می‌شود، یک مشارکت موفقیت‌آمیز می‌تواند اعتماد سرمایه‌گذاران را دوباره جلب و ADA به قله‌های جدیدی صعود کند. در حال حاضر، ADA در یک هفته گذشته تنها ۱.۷ درصد افزایش یافته و به ۰.۴۵ دلار رسیده است، با این حال انتظار می‌رود در آینده نزدیک به سطح ۰.۵ دلار برسد.

البته این قرارداد با ریسک‌های بالقوه‌ای نیز همراه است. چارچوب‌های نظارتی برای ارز دیجیتال در آرژانتین هنوز در حال تدوین است و کماکان مشخص نیست این قوانین چه تاثیری روی عملیات کاردانو خواهند گذاشت. همچنین، موفقیت این مشارکت به پروژه‌های خاص آن بستگی دارد.

با وجود این عدم قطعیت‌ها، همکاری کاردانو و Entre Ríos نشان‌دهنده یک توسعه امیدوارکننده برای هر دو طرف است. آرژانتین گامی مطمئن به سوی آینده‌ای مبتنی بر بلاکچین برمی‌دارد، در حالی که کاردانو جایگاهی استراتژیک در بازار رو به رشد برای خود ایجاد می‌کند.

در نهایت با تکامل این مشارکت، مشاهده کاربردهای نوآورانه فناوری بلاکچین که از این اتحاد در آمریکای جنوبی نشأت می‌گیرد، جذاب خواهد بود.

منبع:تجارت نیوز

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه