// کد مطلب: ۱۶۹۱۱۱

بیشتر بدانیم؛

واژه نامه نهایی گوهرشناسی

واژه نامه نهایی گوهرشناسی
لینک کوتاه کپی شد

این مجموعه منبع مفیدی برای هر اصطلاح صنعتی که یک گوهرشناس ممکن است به آن نیاز داشته باشد است.

به گزارش طلانیوز: واژه نامه نهایی گوهرشناسی Gempedia مجموعه ای از بیش از 7300 اصطلاح و تعریف است که طی دهه ها توسط Rui Galopim de Carvalho گردآوری شده است.

یک گوهرشناس و مشاور حرفه ای مشهور با بیش از 30 سال تجربه در زمینه آزمایش گوهر، آموزش و ارتباطات علمی در تجارت جواهرات، یک واژه نامه مرجع برای گوهر ها نوشته است.

این کتاب به گونه ای سازماندهی شده است که اطمینان حاصل شود که همه اصطلاحات و تعاریف گوهرشناسی که یک گوهرشناس در حرفه خود با آنها روبرو می شود به راحتی پیدا می شود.

به عنوان مثال، اصطلاحاتی تحت عنوان "فلدسپاتوئید" شما "فلسیک" و سپس سنگ فلسیک و غیره را خواهید یافت.

این کتاب ۷۱۹ صفحه ای به عنوان همراهی ایده آل برای یک گوهرشناس در هر مقطعی از حرفه خود طراحی شده است، چه برای جستجوی چیزی، چه مطالعه برای امتحان گوهرشناسی، و حتی گفتگو با گوهرشناسان .

نویسنده امیدوار است که واژه نامه ابزار مفیدی در زندگی کاری روزمره یک گوهرشناس باشد و حتی ممکن است حاوی اطلاعات جدیدی باشد، مانند اصطلاحاتی که خوانندگان هنوز با آن آشنا نشده اند و دانش آنها را در زمینه گوهرشناسی گسترش میدهد.

Gempedia توسط چندین سازمان، از جمله انجمن گوهرشناسی بریتانیای کبیر (Gem-A) و موسسه آسیایی علوم گوهرشناسی (AIGS) تأیید و پشتیبانی شده است. به گفته آلن هارت، مدیر عامل سابق Gem-A، این نه تنها یک راهنمایبرای گوهرشناسی است، بلکه راهنمای کاملی است که می‌توان آن را برای افزایش دانش خود خواند و مرور کرد.

جیل بورگوم، مدیر اجرایی جواهرات زیبا در حراج هریتیج می‌گوید: «هر حرفه‌ای جدی جواهرسازی باید یک نسخه از Gempedia داشته باشد. «این کتاب با جزئیات کامل، جامع‌ترین ابزار تحقیق جواهرات است که از سال ۱۹۸۱ به‌عنوان فرهنگ لغت مصور جواهرات در دسترس است.

Gempedia شامل عکس نمی شود، ولی حجم اطلاعات ارائه شده بسیار دیدنی است. این کتاب به سوالاتی پاسخ می دهد که هنوز به فکرتان هم نرسیده است .

برای مبتدیان صنعت، این کتابی است برای مطالعه و یادگیری در مسیر تبدیل شدن به یک حرفه ای کامل تر.

سایر گوهرشناسان و مشاور کارلوس تورس، توضیحات مفصل و طرح کاربر پسند واژه نامه را تحسین کرده اند. این خلاصه جامع اطلاعات زیادی را در مورد مجموعه ای خیره کننده از سنگ های قیمتی، از منشاء زمین شناسی گرفته تا خواص و کاربردهای منحصر به فرد آنها ارائه می دهد.

Gempedia نه تنها آموزش می دهد، بلکه قدردانی عمیق تری از زیبایی و تنوع جواهرات را القا می کند. تورس می افزاید: این واقعاً یک هدیه درخشان به کتابخانه هر علاقه مند به جواهر است.

الماس

منبع:گلدنیوز

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه