// کد مطلب: ۱۶۸۴۵۷

در آئین تجلیل روزخبرنگار بیمه دی مطرح شد :

برنامه عملیاتی بیمه دی رکورد شرکت را جابجا کرد

برنامه عملیاتی بیمه دی رکورد شرکت را جابجا کرد
لینک کوتاه کپی شد

مدیرعامل شرکت بیمه دی گفت : در شرایط کنونی شبکه فروش شرکت عملکرد خوبی دارد. امسال نسبت به فروش شرکت به سال گذشته 103 درصد افزایش داشته است. سال گذشته تا مرداد 2400 میلیارد تومان فروش داشتیم در حالی که امسال در همین مدت به 2800 میلیارد تومان رسیده است.

به گزارش اختصاصی طلانیوز ، موهبتی مدیرعامل شرکت بیمه دی در جمع خبرنگاران گفت: رویکرد بیمه دی تنوع در فروش و توسعه بازار است. همچنین مشتری مداری و ارتقای خدمات پس از فروش را در دستور کار داریم تا بتوانیم سود خوبی به سهامداران برسانیم. چراکه ما یک بنگاه اقتصادی هستیم و باید سودآوری اولویت شرکت باشد.

وی با بیان اینکه بعد از آسیب‌شناسی سال گذشته برنامه عملیاتی را تدوین کردیم، تصریح کرد: در برنامه عملیاتی ساختار شرکت را تغییر داریم و بحث نیروی انسانی، مشتری مداری و تحول دیجیتال را در اولویت قرار دادیم. همچنین از آنجایی که 85 درصد از پرتفوی شرکت مربوط به سهم ایثارگران بود که به دلیل اعتقادی و منطقی اهمیت داشت. اما به دلیل اینکه حفظ این سهم از پرتفو در مناقصه ها سخت بود سهم خود را در پرتفو کاهش دادیم. این موضوع منجر به افزایش سایر بخش پرتفو بود. به طوری که در سال 1402 سهم ایثارگران در پرتفو به 65 درصد رسید و هم اکنون به 53 درصد کاهش یافته است. در ادامه سیاست ما این است که سهم ایثارگران در پرتفوی شرکت به 35 درصد در سال 1407 برسد.

مدیرعامل شرکت بیمه دی تاکید کرد: در سال جاری هدف‌گذاری ما برای فروش 26 هزار میلیارد تومان بود اما برآورد ما این است که فروش بیمه دی تا پایان سال 1403 به 32 هزار میلیارد تومان برسد. این رشد فروش نسبت به سال 1401 رشدی 4 برابری خواهد بود.

موهبتی اظهار کرد: اقدام بعدی در برنامه عملیاتی برندسازی در شبکه فروش است. در شرایط کنونی شبکه فروش شرکت عملکرد خوبی دارد. امسال نسبت به فروش شرکت به سال گذشته 103 درصد افزایش داشته است. سال گذشته تا مرداد 2400 میلیارد تومان فروش داشتیم در حالی که امسال در همین مدت به 2800 میلیارد تومان رسیده است.

 مدیرعامل بیمه دی تصریح کرد: در سال 1402 نسبت به مدت مشابه سال قبل تر بدون اینکه تغییری در خدمات داشته باشیم ضریب خسارت را از 95 به 85 رساندیم که افتی 10 درصدی ثبت کرده است. این روند حکایت از این دارد که اتفاقات خوبی در راه است. تقویت شبکه فروش بیمه دی باعث شد که بیمه دی در میان شرکت ها رتبه نخست را کسب کند.

وی تصریح کرد: بیمه‌های تکمیلی می توانند کار پیشگیری انجام دهند، چون جنس آن به نوعی ریسک است. اگر پیشگیری نشود به طور قطع ریسک بالا می رود. در حال حاضر بسیاری از نارضایتی های مردم ناشی از عدم آگاهی آنها نسبت به تعهدات بیمه‌هاست.

همچنین وی افزود: یکی از اقدامات بیمه دی در زمینه درمان این است که بیماران را رصد م کند. اگر فشار خون بیمه‌گر در یک سال کاهش یابد قطعا جایزه می دهیم. همچنین ارزیابی آنلاین آزمایشگاه ها در حوزه سلامت را دنبال می کنیم. برای نمونه به تعداد بیمه گذاران شرکت خدمات متنوعی در حوزه سلامت ارائه می دهد. استقرار خدمات الکترونیک در حوزه سلامت 30 درصد هزینه ها را کاهش می دهد، هرچند به سلامت بیشتری مشتریان نیز کمک می‌کند. بنابراین بیمه دی ضمن اینکه فرهنگ بیمه را ترویج می‌کند در راستای حفظ سلامت جامعه گام برداشته است.

موهبتی با تاکید بر اینکه افزایش ضریب نفوذ بیمه بدون کمک رسانه ها و استفاده از شبکه های اجتماعی ممکن نیست، اظهار کرد: در حال حاضر اقدامات خوبی در این زمینه آغاز کرده ایم و اختیاراتی را به استانها داده ایم. به همین دلیل پیش بینی می شود ضریب نفوذ بیمه در جامعه بالا برود.

مدیرعامل بیمه دی با اشاره به اینکه شرکت بیمه دی در سال های اخیر سرمایه گذاری خوبی داشته است، گفت: بازدهی سرمایه شرکت در سال گذشته 21 درصد بوده که در صنعت بیمه عملکرد خوبی داشته است. همچنین در سه ماهه نخست سال جاری وضعیت سهام شرکت به نسبت صنعت بیمه وضعیت بهتری دارد.

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه