// کد مطلب: ۱۶۶۰۱۸

تاخیر در تحویل خودرو | مدیران خودرو

دلیل تاخیر در تحویل خودروهای مدیران خودرو چیست؟

دلیل تاخیر در تحویل خودروهای مدیران خودرو چیست؟
لینک کوتاه کپی شد

در روزهای اخیر بسیاری از مخاطبین عزیز پیام هایی در مورد تاخیر در تحویل خودروهای MVM و فونیکس برای ما ارسال کرده اند. اما دلیل تاخیر چیست؟

به گزراش طلانیوز: در روزها و هفته های اخیر بسیاری از مخاطبین عزیز پیام هایی در مورد تاخیر خودروهای خریداری شده از شنان های فونیکس و ام وی ام داده اند. در این خصوص ما دلیل تاخیر این خودروها را پیگیری کردیم و توانستیم تا با یکی از مسئولین شرکت مدیران خودرو در این رابطه گفت و گویی داشته باشیم. در ادامه دلایل تاخیر در تحویل خودروهای مدیران خودرو را بررسی می کنیم.

 

تغییرات داخل سازمانی در گمرک

بر اساس آنچه یکی از مسئولین مدیران خودرو به خبرنگار گفته است، در ماه های اخیر حجم مجوزهای خروج در گمرک بم کاهش یافته است. این مشکلی است که دیگر خودروسازان این منطقه هم درگیر آن هستند اما با توجه به حجم بالای تولید در مدیران خودرو، تاخیر این شرکت طبیعتا بیشتر به چشم می آید و مشتریان ناراضی بیشتری هم برای خودروهای این خودروساز دیده می شود. به نظر می رسد کاهش حجم مجوز های خروج از گمرک منطقه اقتصادی بم تغییرات داخل سازمانی در گمرک و تغییر رویه های ترخیص باشد و بر اساس شنیده ها قرار است این روند تسریع شود و دیگر مشکل تاخیر به این شکل را نداشته باشیم.

 

تمام خودروها تولید شده اند

در بسیاری از موارد مشتریان به آخرین خودرو پیام داده اند که پلاک و بیمه خودروی ما صادر شده است اما همچنان از تحویل خودرو خبری نیست. دلیل این مورد هم آن است که در بحث تولید خودرو در منطقه اقتصادی ابتدا شماره انتظامی تخصیص پیدا می کند و بعد مجوز خروج گمرک صادر می شود. بر اساس اطلاعات رسیده از مدیران خودرو تمامی خودرو ها تولید شده اند در صف ترخیص از گمرک هستند. قبل تر بسیاری از اعلام می کردند که شرکت برای بالابردن قیمت خودرو در بازار و تسهیل اخذ مجوز افزایش قیمت این تاخیر را عمدا رقم زده است که این مورد هم نمی تواند درست باشد چراکه تمامی خودروها با قیمت مصوب و قطعی به فروش رسیده اند و در قیمت این خودروها هیچ تغییری اعمال نمی شود.

نکته دیگری که در بسیاری از گروه های شبکه های اجتماعی مطرح شده بود آن بود که خودروها در شرایط سیل و شرایط بد انبارداری آسیب دیده اند و دلیل تاخیر در تحویل هم همین آسیب ها است. اما اطلاعات از مسئول آگاه مدیران خودرو حاکی از آن است که این مورد هم نمی تواند درست باشد و تمامی خودرو ها بدون آسیب و در صف ترخیص از گمرک هستند.

 

تکلیف بیمه خودروها چه می شود

نکته دیگری که بسیاری از مشتریان مدیران خودرو به آن اشاره می کنند این است که بیمه خودروها صادر شده و خودرو هنوز تحویل نشده است. این یعنی اعتبار بیمه نامه ها بدون تحویل در حال گذشتن است. در این خصوص یکی از مسئولین مدیران خودرو اعلام کرد که شرکت هزینه مدت زمان گذشته از بیمه نامه خودروها را به مشتری پرداخت خواهد کرد و مشتریان در این خصوص نگرانی نداشته باشند.

در نهایت آنطور که مدیران خودرو می گوید، فرآیند ترخیص خودروها در حال تسریع است و به زودی حجم ترخیص ها بیشتر خواهد شد و آنطور که وعده داده شده به زودی تمامی خودروها به زودی تحویل داده می شود.

 

/منبع: آخرین خودرو

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه