// کد مطلب: ۱۶۶۱۷۷

شرایط فروش خودرو | شرایط فروش بک X۳

شرایط فروش اقساطی بک X۳ پرو اعلام شد

شرایط فروش اقساطی بک X3 پرو اعلام شد
لینک کوتاه کپی شد

بر اساس جدیدترین بخشنامه فروش منتشر شده توسط خودروسازان بم، شرایط فروش اقساطی بک X3 خرداد ۱۴۰۳ اعلام شده است.

به گزراش طلانیوز: خودروسازان بم به تازگی جدیدترین بخشنامه فروش اقساطی بک X3 خرداد ۱۴۰۳ را اعلام کرده است. زمان ثبت نام در این شرایط فروش از ۱۶ تا ۲۰ خردادماه در نظر گرفته شده است و قیمت مصوب این کراس اوور ۹۳۶,۶۰۰,۰۰۰ است. بک ایکس ۳ پرو در دو مدل ۱۸ و ۲۴ ماهه به فروش می رسد و پیش پرداخت در هر دو مدل عرضه ۷۳۹,۶۰۰,۰۰۰ تومان می باشد. سند تا زمان تسویه کامل در رهن شرکت قرار می گیرد. سود تاخیر ۳ درصد و به صورت ماهانه محاسبه می شود و موعد تحویل خودرو هم ۹۰ روز کاری پس از عقد قرارداد است.

 

جدول فروش اقساطی بک X3 خرداد ۱۴۰۳

بک X3

 

معرفی و مشخصات بک X3 پرو

کراس اوور بک X3 پرو دارای یک موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی است. این پیشرانه می تواند نهایت قدرت ۱۰۴ و گشتاور نهایی ۱۴۰ نیوتن متر را تولید کند. توان از طریق جعبه دنده ۸ سرعته CVT به چرخ های جلو منتقل می شود.

از جمله امکانات ایمنی و رفاهی موجود در بک X3 پرو می توان به ؛ داشتن دو کیسه هوا برای سرنشینان جلو، چراغ روشنایی روز، ورود و خروج بدون کلید، استارت دکمه ای، دوربین و سنسور دنده عقب ، سیستم کنترل فشار باد تایرها ، سیستم کنترل پایداری، کروز کنترل و محدود کننده سرعت ، سیستم کنترل شروع حرکت در سر بالایی، سیستم کنترل پایداری و کشش، رینگ های ۱۶ اینچی آلومینیومی، نمایشگر ۸ اینچی سیستم مالتی مدیا ، سیستم کمکی ترمز اضطراری، سیستم کنترل دینامیکی حالت های مختلف رانندگی، کامپیوتر سفری، سانروف و… اشاره کرد.

بک X3

 

/منبع: آخرین خودرو

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه