// کد مطلب: ۱۶۶۵۷۲

گروه بهمن | کراس اوور هیبرید هاوال | نمایشگاه خودرو شیراز

رونمایی از کراس اوور هیبرید هاوال در نمایشگاه شیراز

رونمایی از کراس اوور هیبرید هاوال در نمایشگاه شیراز
لینک کوتاه کپی شد

گروه بهمن از جدید ترین وارداتی خود در نمایشگاه شیراز پرده برداشت. کراس اوور هیبرید هاوال به زودی به عرضه می رسد.

به گزارش طلانیوز: گروه بهمن با دست پر به نمایشگاه خودرو شیراز آمده و با خودرو های وارداتی جدید خود پا به این نمایشگاه گذاشته است. یکی از این خودرو ها که قرار است به زودی توسط BM Cars وارد بازار ایران شود، کراس اوور هیبرید هاوال یعنی هاوال H6 است. همانطور که می دانید نشان هاوال یکی از خودروسازان مطرح چینی است که تا کنون استقبال خوبی از محصولات این برند در بازار های جهانی شده و سابقه حضور در بازار ایران را نیز دارد.

هاوال H6 برای اولین بار در سال ۲۰۱۱ وارد بازار های جهانی شد و تا کنون سه نسل از این خودرو تولید شده است. هاوال H6 HEV که مسئولیت واردات آن بر عهده بی ام کارز است، در سال ۲۰۲۱ معرفی شده و توانسته آمار فروش خوبی را از خود ثبت کند. احتمال می رود به زودی شاهد حضور کراس اوور هیبرید هاوال در داخل جاده هاس کشورمان باشیم.

 

طراحی بدنه کراس اوور هیبرید هاوال

هاوال H6 هایبرید در بخش طراحی ظاهری سبک طراحی عامه پسند را دنبال می کند و سبک طراحی عجیب و غریبی را در این خودرو نمی بینیم. در نمای جلو این خودرو از چراغ های تقریبا مستطیلی شکل استفاده شده که چهره خوبی را به این خودرو داده و سبک طراحی جلو پنجره توانسته طراحی به نسبت بروزی را به نمایش بگذارد.

 

 هاوال H6

 

اما سبک طراحی در نما های جانبی کمی ساده تر می شود و صرفا استفاده از خطوط طراحی افقی توانسته کمی چهره این خودرو را عضلانی کند. اما از آن طرف سبک طراحی رینگ های آلومینیومی این خودرو توانسته جلوه بسیار خوبی را به این خودرو دهد.

در نمای عقب کراس اوور هیبرید هاوال چیزی که بیشتر از همه توجه را به خود جلب می کند طراحی و فرم چراغ های عقب این خودرو است که متشکل از دو چراغ دو تکه به هم پیوسته است که گرافیک قابل قبولی را به نمایش می گذارد و در زیر آن ها نوشته HAVAL به چشم می خورد.

 

 هاوال H6

 

مشخصات فنی هاوال H6 هیبرید

تامین نیرو در کراس اوور هیبرید هاوال از دو پیشرانه بنزینی و برقی انجام می شود که پیشرانه بنزینی این خودرو، یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ است که می تواند ۱۴۷.۵ اسب بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور را تولید کند. از طرفی پیشرانه برقی این خودرو توانایی این را دارد که تا ۱۷۴ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور را تولید کند.

 

 هاوال H6

 

هاوال H6 هیبریدی مانند بسیاری از خودرو های هیبریدی از جعبه دنده DHT بهره می برد که توان از طریق این جعبه دنده به چرخ های جلو منتقل می شود. ظرفیت باتری های کراس اوور هیبرید هاوال ۱.۶۹ کیلووات ساعت بوده که برای این خودرو عدد قابل قبولی است. جالب است بدانید که مصرف سوخت این خودرو در شرایط استاندارد به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر معادل ۵.۲ لیتر است که عدد بسیار خوبی به حساب می آید.

 

دیزاین داخل کابین و امکانات کراس اوور هیبرید هاوال

بر خلاف طراحی بدنه کراس اوور هیبرید هاوال، در بخش فضای کابین با یک طراحی کاملا به روز و مدرن طرف هستیم و اِلمان طراحی لوکس در این بخش خود نمایی می کند. استفاده از متریال نرم و با کیفیت در کنار امکانات جذاب و مدرن و همچنین استفاده از طرح چوب در بخش هایی از کابین هاوال H6 هایبرید از جمله عواملی است که باعث می شود تا احساس لوکس بودن به سرنشینان منتقل شود.

 

 هاوال H6

 

به لحاظ امکانات ایمنی و رفاهی می توان نمره خوبی را به کراس اوور هیبریدی هاوال داد چرا که رانندگی خودکار سطح ۲، ترمز اضطراری خودکار با قابلیت تشخیص عابر پیاده،اتوهلد، ایربگ جانبی و پرده‌ای و جلو، سامانه ضد واژگونی ، پایش خستگی راننده، رادار هشدار تغییر خط، کروز کنترل هوشمند تطبیقی ، کنترل کشش و پایداری، تشخیص نقطه کور، شارژر بی‌سیم تلفن همراه، سقف پانوراما، دوربین ثبت وقایع، نمایشگر مالتی‌مدیا ۱۰.۳ اینچی، دوربین ۳۶۰ درجه، نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی کلاستر، حالت رانندگی، تهویه مطبوع اتوماتیک، درب صندوق عقب برقی، گرمکن و سردکن و تنظیم برقی صندلی‌های جلو،و… تنها بخش از امکانات این خودرو هستند.

 

 هاوال H6

 هاوال H6

 هاوال H6

 هاوال H6

 هاوال H6

 هاوال H6

 هاوال H6

 هاوال H6

 هاوال H6

 هاوال H6

 هاوال H6

 هاوال H6

 

لازم به ذکر است که بیست و یکمین نمایشگاه خودرو شیراز از تاریخ ۲۲ لغایت ۲۵ خرداد ماه سال ۱۴۰۳ در محل نمایشگاه دائمی شهر شیراز برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند در این بازه زمانی از جدیدترین دستاوردهای صنعت خودروسازی و همچنین محصولات وارداتی دیدن کنند.

 

 

/منبع: آخرین خودرو

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه