// کد مطلب: ۱۶۶۶۷۱

نمایشگاه خودرو شیراز | کرمان موتور

نگاهی به غرفه کرمان موتور در نمایشگاه خودرو شیراز

نگاهی به غرفه کرمان موتور در نمایشگاه خودرو شیراز
لینک کوتاه کپی شد

کرمان موتور یکی از خودروسازان حاضر در نمایشگاه خودروی شیراز بود و ما در این مطلب نگاهی به غرفه این شرکت خواهیم داشت.

به گزارش طلانیوز: کرمان موتور به عنوان یکی از خودروسازان خصوصی کشور در ۲۱ مین نمایشگاه خودرو شیراز حضور پیدا کرده و محصولات خود را به نمایش گذاشته و برنامه های خوبی را برای این نمایشگاه تدارک دیده است. این شرکت بسیاری از محصولات خود را اعم از خودرو های سواری و کار و تجاری خود را به این نمایشگاه آورده و توانسته علاقه مندان بسیاری به خود جذب کند. در ادامه نیم نگاهی به غرفه کرمان موتور در نمایشگاه خودروی شیراز خواهیم داشت و برخی از محصولات آن را بررسی خواهیم کرد.

 

اولین تجاری کرمان موتور به شیراز آمد

اخیرا کرمان موتور مالکیت شرکت کارمانیا که سابقه همکاری با غول های خودروسازی چینی نظیر بی وای دی را داشته است را به دست آورده و اکنون با حمایت کرمان موتور وارد حوزه خودرو های کار و تجاری شده است و به این ترتیب می توان نتیجه گرفت که پای کرمان موتور به بازار خودرو های کار و تجاری نیز باز شده است. شرکت کارمانیا که اکنون زیر مجموعه گروه کرمان موتور محسوب می شود در نمایشگاه خودروی شیراز از جدیدترین محصول خود یعنی کشنده XT1856 رونمایی کرده است پس این حساب قرار است بزودی اولین خودروی کار و تجاری کرمان موتور وارد بازار کشور شود.

 

کرمان موتور

 

کشنده XT1856 گروه کرمان موتور در حقیقت یکی از محصولات شرکت شاکمن چین است که این شرکت سابقه بسیار خوبی در زمینه تولید کشنده ها و خودرو های کار و تجاری دارد و تا کنون پای چندین محصول از این نشان به بازار ایران باز شده است. این کشنده در بخش قوای فنی خود از یک پیشرانه دیزلی ۶ سیلندر ۱۲.۵ لیتری ساخت شرکت کامینز بهره می برد. این پیشرانه می تواند قدرتی معادل ۵۵۰ اسب و گشتاور نهایی ۲۴۰۰ نیوتن متر را تولید و توان تولیدی را از طریق جعبه دنده اتوماتیک ساخت برند ZF به چرخ ها منتقل کند. این گیربکس شامل ۱۲دنده جلو ۴ دنده عقب است که هماهنگی بسیار خوبی را موتور این کشنده دارد. نهایت سرعت این کشنده ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت است و وزن مجموع ناخالص ترکیبی آن ۸۵۰۰ کیلوگرم بوده و ظرفیت حمل بار آن به ۴۴ تن می رسد.

 

کرمان موتور

 

کرمان موتور قصد دارد تا با عرضه کشنده XT1856 وارد بازار خودرو های کار و تجاری شده و سبد محصولات خود را گسترده تر کند.

 

کی ام سی T9؛ پیکاپ فول آپشن کرمانی ها

کرمان موتور بعد از استقبال خوبی که KMC T8 شد نسل جدید این خودرو را با نام KMC T9 به بازار ایران آورد. مسلما T9 پیشرفت و ارتقا مناسبی نسبت به کی ام سی T8 داشته و به لحاظ طراحی و قوای فنی دست خوش تغییرات شده و امکانات کاربردی بسیاری برای این خودرو در نظر گرفته شده است.

 

کرمان موتور

 

پیکاپ KMC T9 یک پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ یا فناوری پاشش سوخت مستقیم را در زیر کاپوت خود دارد که این پیشرانه می تواند روی هم رفته ۲۲۵ اسب بخار قدرت و ۳۸۰ نیوتن متر گشتاور را تولید و نیرو از طریق جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک AT به چرخ ها منتقل کند. کرمان موتور این خودرو را در کنار KMC T8 با خود به نمایشگاه شیراز آورده و علاقه مندان می توانند از این پیکاپ جدید و فول آپشن بازدید کنند.

 

جدید ترین سواری های کرمان موتور

کرمان موتور در نمایشگاه خودرو شیراز به خوبی توانسته محصولات خود معرفی و سبد محصولات خود را به نمایش بگذارد. در غرفه این برند علاوه بر محصولات پیشین کرمان موتور شاهد حضور خودرو ها و محصولات جدیدی هستیم که قرار است به زودی وارد بازار کشور شوند. یکی از این محصولات، کراس اوور جدید کرمان موتور یعنی KMC A5 است. این خودرو در واقع همان SWM G01F است که قبلا توسط شرکت دیگری عرضه شده اما اکنون قرار است با نام KMC A5 توسط گروه کرمان موتور عرضه شود. قوای محرکه این خودرو از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو شارژ تامین می شود. کی ام سی A5 دارای حداکثر توان حرکتی ۱۳۷ اسب بخار قدرت و ۲۱۲ نیوتن متر گشتاور است که این نیرو از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاجه تر به چرخ های جلو منتقل می شود. این کراس اوور می تواند به دلیل طراحی اسپرت و امکانات قابل قبول خود و همچنین سابقه حضور در بازار ایران با استقبال خوبی مواجه شود.

 

کرمان موتور

 

دیگر خودرویی در غرفه کرمان موتور دیده می شود کی ام سی ایگل است. این خودرو دارای اهمیت و جایگاه ویژه ای برای این خودروساز خصوصی است چرا که اولین محصول غیر مونتاژی و ملی این برند محسوب می شود. کی ام سی ایگل در واقع نسخه تغییر شکل یافته و ایرانیزه شده جک J4 است که سالها توسط همین شرکت در بازار ایران عرضه شده است. طراحی و دیزاین توسط حسین وفایی صورت گرفته که لوگوی شرکت کرمان موتور نیز حاصل زحمت ایشان است.

کی ام سی ایگل در بخش قوای فنی خود از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی بهره می برد. پیشرانه این خودرو می تواند حداکثر ۱۰۳ بخار قدرت و ۱۴۶ نیوتن متر گشتاور را تولید و توان تولید شده را از طریق جعبه دنده CVT به چرخ های جلو منتقل کند. البته احتمال می رود شرکت کرمان موتور به زودی از نسخه دنده دستی این خودرو رونمایی کند. در کنار مواردی که گفته شد محصولات دیگری نظیر کی ام سی J7، کی ام سی X5 و بک X3 پرو نیز در غرفه کرمان موتور حضور دارند و علاقه مندان می توانند از این محصولات بازدید کنند.

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه