// کد مطلب: ۱۶۶۶۷۲

نمایشگاه خودرو شیراز | شرایط فروش ویژه کامیونت بونیز | بونیز خودرو

شرایط فروش ویژه کامیونت بونیز خودرو در نمایشگاه خودرو شیراز

شرایط فروش ویژه کامیونت بونیز خودرو در نمایشگاه خودرو شیراز
لینک کوتاه کپی شد

شرکت بونیز خودرو برای نمایشگاه خودروی شیراز شرایط فروش ویژه ای برای کامیونت های ۶ و ۸ تن خود در نظر گرفته است.

به گزارش طلانیوز: بونیز خودرو یکی از خودروسازان فعال در حوزه خودروهای کار و تجاری کشور است که در نمایشگاه خودرو شیراز شرکت کرده است. محصول این شرکت در این نمایشگاه کامیونت بونیز است که در دو نسخه ۶ و ۸ تن عرضه می شود. بونیز خودرو یکی از زیرمجموعه های گروه پرشیا به حساب می آید که تولیدات کار و تجاری را انجام می دهد. بر اساس اطلاعاتی که مدیران این شرکت به آخرین خودرو داده اند، کامیونت بونیز خودرو در نسخه ۸ تن در نمایشگاه خودروی شیراز با قیمت قطعی ۱ میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان به فروش می رسد و نسخه ۶ تن قیمت ۱ میلیارد و ۸۲۰ میلیون تومان را در این شرایط فروش ویژه دارد و تحویل هم پس از ۹۰ روز کاری خواهد بود. گفتنی است این خودروساز تخفیف قابل توجهی برای کامیونت های بونیز در نظر گرفته و بعد از نمایشگاه افزایش قیمت را برای این خودروها خواهیم داشت. همچنین شرایط فروش های بعدی این خودروساز با افزایش قیمت و شرایط غیر قطعی خواهد بود و تحویل هم ۱۲۰ روزه در نظر گرفته می شود.

 

بونیز خودرو

 

جدول شرایط فروش ویژه کامیونت بونیز

بونیز خودرو

 

مشخصات کامیونت بونیز

کامیونت بونیز به پیشرانه ۳.۷ کامینز توربو دیزل با استاندارد یورو ۵ مجهز است که توان تولید نهایت قدرت ۱۵۵ اسب بخار و نهایت گشتاور ۵۰۰ نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده ۶+۱ دستی ایتون به چرخ ها می رسد و محور های DANA را در این کامیونت داریم. سیستم تعلیق در این خودرو از نوع فنر چندلایه شمشی همراه با کمک فنر است. سیستم کنترل پایداری و ترمز اضطراری پیشرفته را هم در این کامیونت استانداردسازی شده است.

 

بونیز خودرو

 

در این کامیونت امکانات کاملی نظیر سیستم هشدار خروج از خط، سیستم مالتی مدیا، سیستم تهویه مطبوع، سنسور نور، شیشه بالابر برقی، کروز کنترل، خواب عقب، چراغ های مه شکن و قفل مرکزی دیده می شود.

 

بونیز خودرو

 

بونیز خودرو

 

بونیز خودرو

 

بونیز خودرو

 

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه