// کد مطلب: ۱۶۶۷۷۰

وادرات خودرو | سامانه یکپارچه خودرو وارداتی | واردات خودرو جانبازان

جانبازان می توانند شخصاً خودرو وارد کنند | اطلاعیه جدید سامانه یکپارچه خودرو

جانبازان می توانند شخصاً خودرو وارد کنند | اطلاعیه جدید سامانه یکپارچه خودرو
لینک کوتاه کپی شد

در جدیدترین اطلاعیه درج شده در سامانه خودروهای وارداتی جانبازان آمده که واجدان شرایط و ثبت نام کنندگان می توانند شخصاً خودروی مورد نظر خود را وارد کنند.

به گزاش طلانیوز: سایت سامانه یکپارچه خودرو های وارداتی جانبازان پس از مدت ها مجدداً به روزرسانی شد تا حاوی خبر مهمی در مورد متقاضیان این دست از خودروها باشد. طبق جدیدترین اطلاعیه درج شده در سایت janbazan.saleauto.ir ثبت نام کنندگان با میزان جانبازی ۷۰ درصد می توانند از تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ لغایت ۱۴۰۳/۰۳/۲۸ (یک شنبه و دوشنبه) پیش ثبت نام انجام شده خود را لغو کنند.

پس از انجام این فرآیند، افرادی که شخصاً قصد واردات خودروی مورد نظر خود را دارند می بایست در سامانه جامع تجارت، جهت نهایی کردن سفارش خود، آن خودرو را انتخاب کنند. در این صورت جانبازان ویژه (۷۰ درصد) می توانند تمامی مراحل و پروسه واردات خودرو را شخصاً با مسئولیت خود انجام دهند.

جانبازان عزیز توجه داشته باشند که در صورت اقدام برای واردات خودرو به صورت شخصی، تمامی مسئولیت های مربوط به آن برعهده خودشان است و می بایست صفر تا صد مراحل خرید و ترخیص خودرو را شخصاً انجام دهند و به سرانجام برسانند.

پس از اتمام مراحل واردات خودرو، شخص مورد نظر باید جهت دریافت خدمات پس از فروش و تامین قطعات، با یکی از شرکت های مرتبط با برند خودروی وارداتی خود قرارداد ببندد. به این ترتیب خودرویی که قرار است توسط شخص وارد شود می بایست جزو محصولاتی باشد که خدمات آن در ایران موجود است و خودروهای خاص اجازه ورود نخواهند داشت.

 

متن اطلاعیه سامانه یکپارچه خودروهای جانبازان

« با عنایت به پیگیری های مکرر برخی از جانبازان مبنی بر حذف انتخاب خودرو خود از سامانه به آگاهی می رساند برای جانبازان معزز۷۰ درصد (ویژه) از تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ لغایت ۱۴۰۳/۰۳/۲۸ امکان لغو پیش ثبت نام ایجاد گردیده است، لازم به ذکر است چنانچه جانبازان محترم، گزینه انصراف از طرح را انتخاب نمایند، می بایست در سامانه جامع تجارت جهت ثبت سفارش نهایی، خودروی خود را انتخاب و بر مبنای آن کلیه فرآیند های واردات خودرو را شخصا انجام دهند. بدیهی است مسئولیت کلیه انجام امور مربوط به واردات به عهده جانباز می باشد.

جانبازان محترم با ورود به سامانه جانبازان و در بخش جزییات سفارش، گزینه انصراف از طرح را انتخاب و پس از تایید متن نمایش داده شده از فرآیند سامانه عرضه خودروی جانبازان خارج می گردد. »

 

/منبع: اسب بخار

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه