// کد مطلب: ۱۶۷۱۱۳

خودروهای وارداتی زیر ۲ میلیارد | خرید خودرو وارداتی

خودروهای وارداتی زیر ۲ میلیارد در بازار آزاد کدام اند؟

خودروهای وارداتی زیر 2 میلیارد در بازار آزاد کدام اند؟
لینک کوتاه کپی شد

در میان خودروهای وارداتی، قیمت بازار آزاد تعدادی از آن ها زیر ۲ میلیارد تعیین شده. در ادامه به سراغ بررسی قیمت اعلامی و بازار خرید و فروش آن ها خواهیم رفت.

به گزارش طلانیوز: در روزهای اول ورود تمام خودروهای وارداتی به بازار آزاد، تقریباً صاحبان تمامی آن ها قیمت هایی فضایی برای خودروهایشان در نظر می گیرند و سعی دارند تا بیشترین میزان سود را از فروش خودروی خود اخذ کنند. درباره قیمت های اعلامی می توان گفت که اعداد در نظر گرفته شده به حدی است که خریدار حتا خودروی خود را بین ۲ تا ۳ برابر بهای تمام شده اش آگهی می کند و این مقدار می تواند دنیا را شگفت زده کند.

برای مثال صاحبان هونگچی پس از تحویل گرفتن خودروی خود عجیب ترین قیمت گذاری تاریخ ایران را انجام دادند و این سدان را تا حدود ۱۰ میلیارد تومان نیز آگهی کردند. البته چند روز پس از تحویل هونگچی H5 قیمت ها به حدی ریزش داشت که حدود ۶ میلیارد از بهای اعلامی این خودرو در بازار کاسته شد.

در ادامه قرار است معدود خودروهای وارداتی که قیمت بازار آن ها زیر ۲ میلیارد تومان است به شما معرفی شود و از وضعیت بازار خرید و فروش آن ها نیز مطلع شوید.

هم اکنون در بازار آزاد قیمت ۳ خودروی چانگان CS35 پلاس (تیپ ۲ و ۳)، شاین مکس بنزینی و زوتی DL5 زیر ۲ میلیارد تومان آگهی می شود که در میان آن ها زوتی ارزان ترین و شاین مکس گران ترین است.

 

شاین مکس بنزینی

خودروهای وارداتی زیر 2 میلیارد

شاین مکس بنزینی، وارداتی ایران خودرو برای بازار ایران است که حدود ۱ میلیارد و ۶۴۸ میلیون برای خریدارش از سامانه تمام می شود و هم اکنون نیز در بازار بین ۱ میلیارد و ۸۰۰ تا ۱ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان آگهی و معامله می شود.

این خودرو به واسطه ناشناخته بودنش آن چنان خوش فروش نیست و میزان معاملات کمی برایش ثبت شده است.

 

چانگان CS35 پلاس

خودروهای وارداتی زیر 2 میلیارد

تیپ ۳ چانگان CS35 پلاس ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان توسط سایپا فروخته شد و آن ها نیز در آگهی های فروش خود و همچنین در نمایشگاه ها، این کراس اوور باکیفیت چینی را ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون اعلام می کنند. تیپ ۲ این خودرو نیز حدوداً ۱۵۰ میلیون کمتر از تیپ ۳ یعنی در حدود ۱ میلیارد و ۴۵۰ میلیون خرید و فروش می شود.

به طور کلی بازار چانگان در مقایسه با زوتی و شاین مکس بهتر است و به همین دلیل متقاضیان زیادی خواستار خرید آن از بازار آزاد هستند.

 

زوتی DL5

خودروهای وارداتی زیر 2 میلیارد

زوتی DL5 ارزان ترین خودروی وارداتی موجود در بازار است که ۱ میلیارد و ۱۴۴ میلیون به خریداران سامانه فروخته شده و هم اکنون صاحبان این کراس اوور با حاشیه سود حدوداً ۱۵ میلیون تومانی حاضر به فروش خودروی خود هستند.

زوتی نیز مانند شاین مکس آن چنان مورد استقبال خریداران سامانه و مشتریان بازار قرار نگرفت و به نسبت بازار خرید و فروش خوبی ندارد.

 

/منبع: اسب بخار

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه