// کد مطلب: ۱۶۷۵۱۹

شرایط فروش سوزوکی | شرایط فروش راسا موتور

شرایط فروش محصولات سوزوکی برای مشتریان جدید

شرایط فروش محصولات سوزوکی برای مشتریان جدید
لینک کوتاه کپی شد

شرکت راسا موتور خاورمیانه شرایط فروش محصولات سوزوکی را برای مشتریان جدید سامانه اعلام کرده است.

به گزارش طلانیوز: در حال حاضر متقاضیان جدید خودروهای وارداتی می توانند با ایجاد حساب وکالتی ۵۰۰ میلیون تومانی، تقاضای خرید خودروی مورد نظر خود را در سامانه وارداتی ها ثبت کنند. راسا موتور خاورمیانه هم در این برنامه فروش سامانه وارداتی ها سه مدل از محصولات سوزوکی را عرضه کرده است. سوزوکی سیاز، بالنو و گرند ویتارا (نسخه مید هایبرید) از جمله این خودروها است.

در حال حاضر سامانه خودروهای وارداتی قیمت علی الحساب سه مدل از محصولات سوزوکی را در مبادی ورودی کشور اعلام کرده است. باید در نظر داشت که پس از اعلام قیمت قطعی، هزینه های جاری شماره گذاری به بهای اعلام شده اضافه می گردد. علاقه مندان می توانند با مراجعه به بانک های منتخب حساب وکالتی خود را تا ۲۳ تیر ۱۴۰۳ افتتاح کنند. همچنین تا ۲۴ تیر این مهلت فراهم است تا خودروی مورد نظر خود را در سامانه انتخاب کنند.

سوزوکی سیاز ارزان ترین محصول این نشان ژاپنی است که توسط راسا موتور عرضه می شود. همچنین بالنو هم در جایگاه یک هاچ بک به نسبت فول آپشن و کم استهلاک قرار می گیرد که از نشان سوزوکی به بازار ایران آمده است. گرند ویتارا نسل جدید هم با پیشرانه تنفس طبیعی و مید هایبرید به بازار ایران آمده است. فعلاً راسا موتور این خودرو را در نسخه تک دیفرانسیل به فروش می رساند.

در این برنامه فروش سامانه وارداتی ها جای خالی محصولات دیگر سوزوکی احساس می شود. احتمال دارد که در عرضه های بعدی سوزوکی فرانکس و جیمنی به فروش برسند. در حال حاضر قیمت علی الحساب سه مدل از محصولات سوزوکی در این شرایط فروش به شرح زیر است:

شرایط فروش سوزوکی

 

 

 

/منبع: آخرین خودرو

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه