// کد مطلب: ۱۶۷۶۰۲

قیمت خودرو | خودرو وارداتی | خودرو وارداتی با ارزش

۱۰ خودرو با ارزش وارداتی برای خرید + قیمت

۱۰ خودرو با ارزش وارداتی برای خرید + قیمت
لینک کوتاه کپی شد

عرضه جاری خودروهای وارداتی می تواند برای ثبت نامی های اسفند ۱۴۰۱ بسیار مهم باشد به همین دلیل ۱۰ خودرو باارزش برای خرید را در این متن به شما معرفی می کنیم.

به گزارش طلانیوز: طبق اطلاعیه اخیر سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، متقاضیانی که اسفند ۱۴۰۱ ثبت نام اولیه خود برای خرید را انجام داده اند فقط در این مرحله فرصت دارند تا از میان گزینه های عرضه شده، اولویت بندی مدنظرشان را انجام دهند. در غیر این صورت نوبت آن ها به طور کلی از بین می رود و برای خرید خودروهای وارداتی می بایست مجدداً نسب به وکالتی کردن حساب های خود اقدام کنند.

از بین رفتن نوبت این افراد موجب می شود تا احتمال تخصیص خودرو به آن ها در سری های بعدی فروش محصولات وارداتی پایین بیاید زیرا افراد جدید نیز در عرضه های بعدی مجاز به ثبت نام هستند. از این رو بهتر است در صورت تمایل به خرید خودرو از سامانه، حداکثر طی عرضه جاری، اولویت بندی خود را انجام دهند.

البته لازم به ذکر است که در فروش فعلی خودروهای وارداتی، افراد جدید نیز امکان انتخاب اولویت دارند و می توانند پس از وکالتی کردن حساب خود و بلوکه کردن مبلغ ۵۰۰ میلیون و در صورت دارا بودن شرایط ثبت نام، از میان گزینه های موجود ۵ اولویت اول خود را برگزینند.

با توجه به این قضیه اهمیت هفدهمین عرضه خودروهای وارداتی در سامانه بالا می رود. به همین دلیل در ادامه ۱۰ خودرو باارزش وارداتی برای خرید به شما معرفی می شود تا با دید بازتری اولویت بندی خود را انجام دهید.

توجه داشته باشد ۱۰ خودرویی که قرار است در ادامه راجع به آن ها صحبت شود رتبه بندی نشده اند و اول یا آخر بودن آن ها در لیست دال بر باارزش تر بودن و یا بی ارزش تر بودن آن ها نیست.

 

۱۰ خودرو باارزش وارداتی

تویوتا لوین و کرولا

خودروهای با ارزش وارداتی برای خرید

خودروهای با ارزش وارداتی برای خرید

تویوتا لوین و کرولا از مهم ترین خودروهای وارداتی ایران اند که در مقایسه با بقیه محصولات، تعداد قابل توجهی از آن ها ترخیص شده است و همین موضوع موجب شده تا بازار بهتری داشته باشند. از آن جایی که این دو سدان فقط در طراحی ظاهری با یکدیگر متفاوت اند آن ها را در یک گروه قرار دادیم. در این سری عرضه خودروهای وارداتی هر دو تیپ توربو بنزینی و هیبرید لوین و کرولا حاضر و قابل خرید هستند. هنگام اولویت بندی توجه داشته باشید که لوین را از شرکت واردکننده معتبرتری انتخاب کنید تا دردسرهای تحویل و خدمات پس از فروش گریبان گیر شما نشود.

 

 

هوندا سیتی

خودروهای با ارزش وارداتی برای خرید

خودروهای با ارزش وارداتی برای خرید

سیتی یکی از جدیدترین سدان های وارداتی ژاپنی است که برخلاف دیگر ژاپنی ها، برای بازار اروپا سفارش گذاری شده است و استانداردهای قاره سبز را دارد. این خودرو توسط شرکت آذریوردسال وارد می شود که قبل از تحویل محصولات هوندا موفق شده تا خدمات پس از فروش این برند را در شهرهای مختلف فعال و آماده به کار کند. از مهم ترین ویژگی های هوندا سیتی می توان به کابین بزرگ و جادار و پیشرانه تنفس طبیعی و پرقدرت آن با تکنلوژی Vtec اشاره کرده که علاوه بر استهلاک پایین، به بنزین ایران حساسیت نیز ندارد.

 

نیسان سیلفی

خودروهای با ارزش وارداتی برای خرید

خودروهای با ارزش وارداتی برای خرید

نیسان سیلفی جزو کم مصرف ترین و پرشتاب ترین وارداتی ها محسوب می شود زیرا از پیشرانه هیبرید سری یا Range extended بهره مند شده است. این سدان دردسر خودروهای تمام برقی یا پلاگین هیبرید را برای شارژ ندارد و طراحی ظاهری آن نیز به شدت دلربا و جذاب است. نامی خودرو نسخه فول آپشن و آمیتیس گستر نسخه کم آپشن تر سیلفی را در سامانه یکپارچه عرضه کرده اند.

 

ام جی GT

خودروهای با ارزش وارداتی برای خرید

خودروهای با ارزش وارداتی برای خرید

ام جی GT یکی از معدود سدان های اسپرت وارداتی است که طراحی ظاهری بسیار جذابی دارد و ما را به یاد محصولات مرسدس بنز می اندازد. قوای محرکه این خودرو توان و گشتاور به نسبت بالایی را در اختیار شما قرار می دهد تا بتواند حس خوبی را هنگام رانندگی تجربه کنید. با توجه به تعداد کم خودروهای اسپرت موجود در بازار، ام جی GT می تواند گزینه خوب و هیجان انگیزی برای جوانان باشد.

 

هوندا HR-V

خودروهای با ارزش وارداتی برای خرید

خودروهای با ارزش وارداتی برای خرید

جدیدتری وارداتی آذریوردسال برای سامانه یکپارچه هوندا HR-V است که برخلاف وزل و ENS1 در چین تولید نمی شود و از مبدا ژاپن روانه بازار اروپا می شود. به بیانی دیگر می توان گفت که اچ آر وی نسخه تولیدی ژاپن برای بازار اروپا است. از مهم ترین ویژگی های این کراس اوور جذاب می توان به پیشرانه هیبرید آن اشاره کرد که علاوه بر مصرف سوخت کم، شتاب گیری فوق العاده ای را فراهم می کند.

 

GAC امپو

خودروهای با ارزش وارداتی برای خرید

خودروهای با ارزش وارداتی برای خرید

جی ای سی امپو نیز در گروه سدان های اسپرت قرار می گیرد و علاوه بر جذابیت ظاهری بالا، از قوای محرکه قدرتمندی نیز برخوردار است. راسا موتور خاورمیانه یکی از معدود شرکت هایی است که سعی دارد سبد محصولات خود را کاملاً تکمیل و به مشتریان ارائه کند.

از نکات نسبتاً مهم فنی این خودرو می توان به تغییر در برنامه ریزی و عملکرد خودرو هنگامی که در حالت اسپرت قرار می گیرد اشاره کرد. در صورت انتخاب چنین حالتی توسط راننده، در درجه اول کیت اگزوز خودرو فعال می شود و صدای اگزوز تغییر می کند، سپس برنامه ریزی موتور، گیربکس و فرمان کمکی برقی تغییر کرده و هماهنگی بیشتری میان آن ها را حس خواهیم کرد.

 

کوراندو AWD

خودروهای با ارزش وارداتی برای خرید

در عرضه جاری، هر دو نسخه تک و دو دیفرانسیل کوراندو به فروش خواهد رسید که با توجه به اختلاف قیمت نسبتاً ناچیز میان آن ها، ارزش خرید تیپ چهار چرخ محرک یا AWD بالاتر می رود. به طور کلی در مورد سانگ یانگ کوراندو AWD می توان گفت که جزو مناسب ترین کراس اوورها محسوب می شود و به همین دلیل در میان ۱۰ خودرو باارزش وارداتی قرار گرفته است.

 

هاوال H6 هیبرید

 هاوال H6

 هاوال H6

هاوال H6 جدیدترین وارداتی بی ام کارز با پیشرانه هیبرید و بسیار پرقدرت است که با توجه به امکانات رفاهی و ایمنی اش می تواند توجه بسیاری از ثبت نام کنندگان اسفند ۱۴۰۱ را به خود جلب کند و در عرضه جاری و پیش رو متقاضیانی زیادی داشته باشد. برند هاوال در چین جزو معتبرترین هاست و به همین دلیل H6 از کیفیت بالایی برخوردار است.

 

سوزوکی ویتارا

خودروهای با ارزش وارداتی برای خرید

خودروهای با ارزش وارداتی برای خرید

ویتارا از نیز مانند اوتلندر از خودروهای شناخته شده و پرفروش در بازار ایران است که حتی در ایران خودرو مونتاژ نیز می شده. طراحی نسلی که هم اکنون در خیابان ها تردد می کند بسیار قدیمی است اما ویتارا وارداتی راسا موتور با وجود قوای محرکه ضعیف تر، طراحی بسیار جذاب و دلچسبی دارد که همین موضوع موجب می شود تا مجدداً در بازار ایران موفق عمل کند. به طور کلی راسا موتور خاورمیانه خدمات پس از فروش ضعیفی ارائه می دهد اما محصولات جذابش از برند سوزوکی می توانند فروش بالایی را تجربه کنند.

 

سوزوکی بالنو

خودروهای با ارزش وارداتی برای خرید

خودروهای با ارزش وارداتی برای خرید

در میان وارداتی های سامانه یکپارچه جز سوزوکی بالنو هیچ هاچ بک اقتصادی دیگری به چشم نمی خورد. به همین دلیل بالنو با قیمت به نسبت مناسب خود می تواند پاسخگوی جوان ها و افرادی که قصد استفاده از خودرو در مصارف شهری را دارند، باشد. از دیگر ویژگی های این خودرو که خریدش را ارزنده تر می کند امکانات رفاهی و ایمنی جذاب آن است. شاید کمتر هاچ بکی با قیمت ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون به چنین آپشن هایی مجهز باشد و بتواند خریدار را راضی کند.

 

قیمت با ارزش ترین خودروهای وارداتی

خودروهای قابل فروش با قیمت پایه قطعی

خودروهای با ارزش وارداتی برای خرید

 

خودروهای قابل فروش با قیمت پایه علی الحساب

خودروهای با ارزش وارداتی برای خرید

 

 

 

/منیع: اسب بحار

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه