// کد مطلب: ۱۶۸۱۹۷

هوندا سیتی | شرایط فروش هوندا سیتی

شرایط فروش هوندا سیتی اعلام شد

شرایط فروش هوندا سیتی اعلام شد
لینک کوتاه کپی شد

شرایط فروش هوندا سیتی در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی اعلام شد.

به گزارش طلانیوز: هوندا سیتی یکی از جدیدترین خودروهای وارداتی بازار ایران است که به تازگی و در سال جدید وارد سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی شده. شرکت آذریوردسال پیش از تحویل و حتا فروش این سدان موفق شده تا خدمات پس از فروش آن را در کشور فعال و آماده به کار کند.

 

شرایط فروش هوندا سیتی

به این ترتیب متقاضیان جدید خرید خودروهای وارداتی و افرادی که اسفند ۱۴۰۱ ثبت نام اولیه را انجام داده اند، در صورت برنده شدن هوندا سیتی می توانند از روز دو شنبه مورخ ۰۸ /۰۵ /۱۴۰۳ تا ساعت ۲۳:۵۹ روز شنبه ۰۱۳ /۰۵ /۱۴۰۳ به وب سایت آذریوردسال مراجعه کنند و اقدامات لازم برای عقد قرارداد و واریز وجه را انجام دهند.

شرایط فروش هوندا سیتی

شرایط فروش هوندا سیتی

 

مشخصات فنی هوندا سیتی

شرایط فروش هوندا سیتی

نسخه وارداتی سیتی که توسط شرکت آذریــوردســال عرضه می شود مجهز به پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی است که از تکنولوژی هایی نظیر VTEC و تزریق مستقیم سوخت (GDI) بهره می برد. این موتور می تواند ۱۲۱ اسب بخار توان و ۱۴۵ نیوتن متر گشتاور را از طریق گیربکس CVT نسل سه (۹ سرعته) به چرخ های جلو تحویل دهد و شتاب صفر تا صد ۱۰.۵ ثانیه را برای هوندا سیتی به ارمغان بیاورد.

از نکات منفی مشخصات فنی این خودرو می توان به سیستم تعلیق عقب اشاره کرد که از نوع محور پیچشی یا Torsion beam است و می تواند سواری ضعیف تری در مقایسه با سیستم تعلیق مولتی لینک برای هوندا سیتی به همراه داشته باشد.

شرایط فروش هوندا سیتی

 

امکانات رفاهی و ایمنی سیتی وارداتی

شرایط فروش هوندا سیتی

از مهم ترین امکانات و آپشن های این خودرو می توان به ۶ ایربگ، سیستم کنترل پایداری، سیستم کمکی شروع به حرکت در سربالایی، سیستم پایش فشار تایرها (TPMS)، کروز کنترل، صندلی ایزوفیکس، فرمان کمکی برقی، کامپیوتر سفری، دنده پشت فرمان، حالت ECON، سیستم ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، کیت کمک های اولیه، دکمه تماس اضطراری (SOS)، دوربین دنده عقب، تهویه اتوماتیک، مولتی مدیای ۸ اینچی، اپل کارپلی و اندروید اتو، سنسور نور و دی لایت اشاره کرد.

 

 

/منبع: اسب بخار

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه