// کد مطلب: ۱۶۹۰۴۹

شرایط فروش کرمان موتور | شرایط فروش خودرو

شرایط فروش کرمان موتور در مرداد ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط فروش کرمان موتور در مرداد ۱۴۰۳ اعلام شد
لینک کوتاه کپی شد

بر اساس اعلام شرکت عرضه کننده دو مدل KMC T9 و KMC T8، شرایط فروش نقد و اقساط پیکاپ های کرمان موتور اعلام شد.

به گزارش طلانیوز: به تازگی شرکت کرمان موتور شرایط فروش دو پیکاپ پرطرفدار خود یعمی کی ام سی T8 و کی ام سی T9 را منتشر کرده است. بر اساس اطلاعیه فروش منتشر شده، پیکاپ T8 بصورت نقد و اقساط عرضه می شود و KMC T9 تنها به صورت نقدی به فروش خواهد رسید. پیکاپ کی ام سی T8 با قیمت مصوب قطعی ۱ میلیارد و ۶۹۷ میلیون تومان به فروش می رسد و اقساط هجده، ۲۴ و ۳۰ ماهه در شرایط اقساطی برای این خودرو در نظر گرفته شده است. موعد تحویل خودرو پس از ۹۰ روز کاری خواهد بود و سود تاخیر ۳ درصد بصورت ماهیانه محاسبه می شود. همچنین پیکاپ T9 با قیمت ۱ میلیارد و ۹۷۹ میلیون ۴۰۰ هزار تومان و تنها به صورت نقدی به فروش می رسد. برای این خودرو هم موعد تحویل خودرو پس از ۹۰ روز کاری خواهد بود و سود تاخیر ۳ درصد بصورت ماهیانه محاسبه می شود.

 

جدول شرایط فروش پیکاپ های کرمان موتور

شرایط فروش کرمان موتور

شرایط فروش کرمان موتور

 

مشخصات KMC T9

پیکاپ KMC T9 به پیشرانه دو لیتری توربو شارژر TGDi مجهز است. این پیشرانه ۲۲۱ اسب بخار را با گشتاور ۳۹۰ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده این پیکاپ دو دیفرانسیل از نوع ۸ سرعته اتوماتیک AT ساخت DAE است. این خودرو به سانروف برقی، استارت دکمه ای، فناوری LED چراغ ها، سنسور نور، سنسور باران، نمایشگر لمسی، دوربین ۳۶۰ درجه، ترمز پارک برقی، اتوهلد، کروز کنترل، جلو آمپر دیجیتال، گرمکن صندلی های جلو، شش کیسه هوا، سنسور پارک جلو و عقب، شارژر بیسیم تلفن همراه، تریم داخلی چرم مصنوعی، قفل اتوماتیک دیفرانسیل عقب و… مجهز است.

KMC T8، یک پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ را در زیر کاپوت خود دارد. این پیشرانه می تواند روی هم رفته ۱۷۴ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور را تولید کرده و از طریق جعبه دنده ۶ سرعته دستی به تمامی چرخ ها منتقل کند. KMC T8 جزو پیکاپ های دو دیفرانسیل بوده و قابلیت تنظیم حالت های مختلف دیفرانسیل (دنده سبک و سنگین) را دارد.

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه