// کد مطلب: ۱۶۹۵۶۶

شرایط فروش کرمان موتور | شرایط فروش خودرو

شرایط فروش کی ام سی A۵ در شهریور ۱۴۰۳

شرایط فروش کی ام سی A5 در شهریور 1403
لینک کوتاه کپی شد

شرایط فروش کی ام سی A5 کرمان موتور با افزایش قیمت برای شهریور ماه ۱۴۰۳ اعلام کرد.

به گزارش طلانیوز: کی ام سی A5  در اصل نسل جدید خودروی SWM G01F است که سابقه حضور کوتاه مدت در بازار ایران را در کارنامه دارد. کراس اووری جذاب و خوش چهره با طراحی اسپرت و جوان پسند در کنار امکانات ایمنی و رفاهی گسترده که سبب محبوبیت آن در زمان عرضه شده بود. اما در این بین نبود شبکه خدمات مناسب سبب شد تا برخی مشتریان در خصوص این خودرو دچار تردید و ابهام شوند.

 

شرایط فروش کی ام سی A5

شرایط فروش کی ام سی A5

شرایط فروش کی ام سی A5 از تاریخ ۱۸ الی ۳۱ شهریور ماه بر روی سایت فروش کرمان موتور فعال خواهد بود. در این بخشنامه امکان خرید اقساطی این خودرو با صورت ۱۲ و ۲۴ ماهه نیز امکان پذیر است.

شرایط فروش کی ام سی A5

 

مشخصات فنی کی ام سی A5

شرایط فروش کی ام سی A5

این خودرو از لحاظ فنی نسبت به SWM G01 F تغییرات جزئی داشته، در یک بخش بهتر شده و در بخش دیگر افت گشتاور خروجی شامل حالش شده. گیربکس AT ۶ سرعته این خودرو حذف شده و به جای آن از گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه تَر برایش استفاده شده است.

بنابراین موتور ۱,۵ لیتری توربوشارژر کی ام سی A5 می تواند ۱۳۷ اسب بخار توان و ۲۱۲ نیوتن متر گشتاور را در اختیار گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه تر (Wet DCT) قرار دهد.

 

امکانات رفاهی و ایمنی KMC A5

شرایط فروش کی ام سی A5

این کراس اوور در جایگاه یک خودروی ۵ نفره به امکاناتی مانند ۶ کیسه هوا، سامانه پیشگیری و اخطار تصادف از جلو، رادار خطی، رادار نقطه کور، دوربین ثبت وقایع، سامانه تشخیص اشیاء متحرک اطراف خودرو، سقف پانوراما برقی، استارت دکمه ای، تهویه اتوماتیک، صندلی برقی راننده با سردکن و گرمکن، دوربین ۳۶۰ درجه، جلو آمپر دیجیتال، شارژر بی سیم تلفن همراه، ترمز پارک برقی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سنسور نور، فرمان کمکی برقی، سنسور باد تایرها، تنظیم میزان سفتی فرمان، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، تنظیم حالت رانندگی و… مجهز است.

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه