// کد مطلب: ۱۶۹۹۴۰

شرایط فروش فونیکس | شرایط فروش مدیران خودرو

شرایط فروش نقد و اقساط فونیکس اعلام شد درشهریور ۱۴۰۳

شرایط فروش نقد و اقساط فونیکس اعلام شد درشهریور ۱۴۰۳
لینک کوتاه کپی شد

شرکت مدیران خودرو طی اطلاعیه ای شرایط فروش سه محصول فونیکس شامل ؛ Tiggo 8 Pro e+ ، Tiggo 8 Pro Max IE و +Tiggo 7 Pro e را اعلام کرده است.

به گزارش طلانیوز: شرکت مدیران خودرو به عنوان یکی از بزرگترین خودروسازان خصوصی کشور شرایط فروش جدیدی را در شهریور ماه ۱۴۰۳ اعلام کرده است و قرار است سه کراس اوور به نسبت جدید خود یعنی؛ Tiggo 8 Pro e+ ، Tiggo 8 Pro Max IE و +Tiggo 7 Pro e را به فروش برساند.

با توجه به اطلاعیه شرکت مدیران خودرو، در این طرح قرار است دو محصول Tiggo 8 Pro Max IE و +Tiggo 8 Pro e به صورت نقد و اقساط و در قالب طرح عادی و جایگزینی عرضه شوند. متقاضیانی که قصد شرکت در این طرح را دارند در طرح جایگزینی می بایست ۴۰ درصد مبلغ خودرو را به عنوان پیش پرداخت و در طرح عادی ۵۰ درصد مبلغ خودروی مورد نظر را به عنوان پیش پرداخت واریز نمایند. باید توجه داشت که در حال حاضر قیمت درب کارخانه Tiggo 8 Pro Max IE و +Tiggo 8 Pro e به ترتیب ۲,۸۰۹,۸۰۰,۰۰۰ تومان و ۲,۷۹۷,۸۰۰,۰۰۰ تومان است.

شرایط فروش فونیکس

لازم به ذکر است که موعد تحویل Tiggo 8 Pro Max IE و +Tiggo 8 Pro e در این طرح ۶۰ روز کاری اعلام شده است.

محصول جدید دیگری که قرار است در این طرح به فروش برسد +Tiggo 7 Pro e است که قرار است تنها به صورت نقدی به و با قیمت ۱,۹۷۶,۹۰۰,۰۰۰ تومان فروش برسد و موعد تحویل آن ۹۰ روز کاری است.

لازم است بدانید که ثبت نام در این طرح از روز شنبه ۲۴ شهریور ماه ساعت ۱۲ تا زمان اتمام ظرفیت، تنها از طریق نمایندگان مجاز شرکت مدیران خودرو امکان پذیر خواهد بود.

لازم به ذکر است که متقاضیانی که موفق به ثبت نام در این طرح می شوند، تنها دو ساعت پس از ثبت نام فرصت دارند تا حواله ۵۰ میلیون تومانی را واریز نمایند.

در ادامه نگاهی به مشخصات تیگو ۸ پرو e+ خواهیم داشت.

 

معرفی تیگو ۸ پرو e+

زیر کاپوت فونیکس تیگو ۸ پرو ای پلاس یک یونیت پیشرانه برقی را داریم که در آن دو موتور برقی تولید نیرو را انجام می دهند و در کنار این یونیت یک پیشرانه ۱.۵ لیتر توربوشارژ بنزینی هم داریم. موتورهای برقی و پیشرانه الکتریکی توان تولید نهایت قدرت ۳۲۶ اسب بخار را دارند و نهایت گشتاور هم به ۵۱۰ نیوتن متری می رسد. قدرت از طریق جعبه دنده DHT (جعبه دنده مخصوص خودروهای هیبرید) که سه حالته است به چرخ های جلو می رسد.

از جمله امکانات این خودرو می توان به؛ چراغ های تمام ال ای دی، ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، درِ صندوق برقی، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور عقب، سقف پانورامیک، سیستم فرمان صوتی، شارژر وایرلس، تنظیم برقی صندلی شاگرد از عقب، تهویه دوکاناله اتوماتیک، دریچه تهویه ردیف عقب، رانندگی نیمه خودران، سردکن و گرم‌کن صندلی های جلو، سیستم صوتی سونی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سنسور نور و باران، تنظیم حالت رانندگی (۹ حالت مختلف) و… اشاره کرد.

 

 

/منبع: آخرین خودرو

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه