// کد مطلب: ۱۷۱۷۹۱

شرایط فروش | شرایط فروش خودرو | شرایط فروش هوندا CR-V

شرایط فروش هوندا CR-V ویژه جانبازان

شرایط فروش هوندا CR-V ویژه جانبازان
لینک کوتاه کپی شد

شرایط فروش هوندا CR-V هیبرید، ویژه جانبازان ۷۰ درصد عادی اعلام شد.

یکی از جذاب ترین خودروهای وارداتی ویژه جانبازان ۷۰ درصد عادی (۲۵ تا ۳۰ هزار یورو) هوندا CR-V هیبرید است که با توجه به مشخصات فنی جذاب و امکانات رفاهی و ایمنی فراوانش مورد پسند تعداد زیادی از واجدین شرایط قرار گرفته. به دنبال این قضیه شرکت آذریوردسال، واردکننده محصولات هوندا به بازار ایران، تصمیم دارد تا علاوه بر فروش سامانه ای، عرضه این خودرو را برای جانبازانی که در سامانه ثبت نام نکرده اند نیز آغاز کند.

به این ترتیب افرادی که قصد خرید از سامانه جانبازان را ندارند نیز می توانند با مراجعه به شرکت آذریوردسال و یا برقراری ارتباط با این شرکت، شخصاً نسبت به عقد قرارداد و خرید هوندا CR-V دو دیفرانسیل هیبرید اقدام کنند.

 

شرایط فروش هوندا CR-V

شرایط فروش هوندا CR-V

با توجه به ارزش گمرکی ۲۹ هزار و ۴۰۰ یورویی این خودرو، جانبازان واجد شرایط (۷۰ درصد عادی) می توانند تا پنج شنبه، ۱۰ آبان ماه نسبت به عقدقرارداد و خرید این خودرو از طریق شرکت آذریوردسال اقدام کنند.

لازم به ذکر است که پارت اول این خودروها فقط ۷ روز پس از تخصیص ارز وارد کشور خواهند شد و طی ۴۰ روز کاری نیز به مشتریان تحویل داده می شوند.

 

قیمت هوندا CR-V دو دیفرانسیل هیبرید

شرایط فروش هوندا CR-V

ارزش گمرکی این کراس اوور وارداتی ۲۹ هزار و ۴۰۰ یورو تعیین شده که آن را در گروه خودروهای مربوط به جانبازان عادی (۲۵ تا ۳۰ هزار یورو) قرار می دهد. در نهایت نیز هوندا سی آر وی دو دیفرانسیل حدود ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای خریدار تمام می شود.

شرایط فروش هوندا CR-V

 

مشخصات و امکانات هوندا CR-V

شرایط فروش هوندا CR-V

شرایط فروش هوندا CR-V

برای این کراس اوور وارداتی آذریوردسال از پیشرانه ۲ لیتری تنفس طبیعی با حداکثر قدرت ۱۴۸ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۸۹ نیوتن متر استفاده شده است. در کنار پیشرانه احتراقی، موتور برقی نیز قرار گرفته که می تواند ۱۸۴ اسب بخار توان و ۳۳۵ نیوتن متر گشتاور را در اختیار سیستم قوای محرکه خودرو قرار دهد. در نهایت توان و گشتاور خروجی سیستم هیبرید خودرو از طریق گیربکس E-CVT به هر چهار چرخ خودرو تحویل داده می شود.

هوندا CR-V وارداتی برای سامانه جانبازان به امکانات و آپشن هایی نظیر ۱۰ کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم کنترل حرکت در سربالایی و سرپایینی، ترمز اضطراری اتوماتیک، سیستم پایش فشار تایرها (TPMS)، رادار هشدار برخورد از جلو، رادار بین خطوط فعال، رادار تابلو خوان، کروز کنترل تطبیقی، دستیار رانندگی در ترافیک، رادار نقطه کور، اتولایت، سنسور نور، سنسور باران، فرمان کمکی برقی، سیستم تشخیص خستگی، هدآپ، حالت های رانندگی اکو، نرمال، برفی و اسپرت، مولتی مدیا ۹ اینچی با ۸ بلندگو Bose، اپل کارپلی و اندروید اتو بی سیم، ترمز پارک برقی، اتوهلد، دنده پشت فرمان، استارت بدون کلید، ورود بدون کلید، صندوق برقی، سنسور پارک جلو و عقب، شارژ وایرلس، دوربین دنده عقب سه حالته، سیستم تهویه اتوماتیک دو کاناله، صندلی راننده برقی ۸ جهته با مموری، صندلی شاگرد برقی ۴ جهته، AFS، خروجی تهویه ردیف عقب، کلاستر دیجیتال ۷ اینچی، صندلی ایزوفیکس، گرم کن صندلی های جلو و عقب، سرد کن صندلی های جلو، گرم کن فرمان، آینه الکتروکرومیک، سقف پانوراما، و آینه های جانبی تاشو برقی و گرم کن دار مجهز است.

 

 

 

/منبع: اسب بخار

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه