// کد مطلب: ۱۷۱۷۹۲

شرایط فروش | شرایط فروش خودرو | شرایط فروش اکستریم TXL

اولین شرایط فروش اکستریم TXL درآبان ۱۴۰۳

اولین شرایط فروش اکستریم TXL درآبان 1403
لینک کوتاه کپی شد

شرکت مدیران خودرو اولین شرایط فروش اکستریم TXL را ویژه آبان ماه ۱۴۰۳ با قیمت قطعی اعلام کرد.

پس از عرضه و فروش موفق اکستریم VX، حال نوبت به مدل TXL رسیده تا با قیمتی کمتر بتواند برای علاقه مندان قابل خرید باشد. شرکت مدیران خودرو در راستای تکمیل سبد محصولات خود در برند اکستریم، قصد دارد تا برای اولین بار اکستریم TXL را در شبکه نمایندگی های خود با قیمت قطعی به فروش برساند.

 

شرایط فروش اکستریم TXL

شرکت مدیران خودرو اولین شرایط فروش رسمی اکستریم TXL را با قیمت نهایی ۳ میلیارد و ۱۷۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان اعلام کرد.

شرایط فروش اکستریم TXL

 

شرایط خرید و پرداخت

این کراس اوور لوکس برند اکستریم در دو روش پرداخت برای مشتریان قابل خرید است که در ادامه با جزئیات اعلام می شود.

 

شرایط پرداخت اول

در روش اول فروش اکستریم TXL تمام مبلغ خودرو هنگام ثبت نام پرداخت می شود و خودرو نیز پس از ۳۰ روز به دست مشتری می رسد.

شرایط فروش اکستریم TXL

 

شرایط پرداخت دوم

در این شرایط پرداخت مشتری در زمان ثبت ۵۰ درصد مبلغ خودرو را می پردازد و ۵۰ درصد مابقی نیز ۱ ماه پس از ثبت نام باید پرداخت شود. خودرو نیز پس از گذشت ۶۰ روز کاری به خریدار تحویل داده می شود.

شرایط فروش اکستریم TXL

 

شرایط پرداخت سوم

در این روش مشتری ۴۰ درصد قیمت خودرو را حین ثبت نام پرداخت می کند، ۳۰ درصد بعدی ۱ ماه پس از ثبت نام و ۳۰ درصد نهایی نیز ۲ ماه پس از ثبت نام توسط خریدار به شرکت پرداخت می شود. در این طرح خودرو پس از ۹۰ روز کاری به مشتری تحویل می شود.

شرایط فروش اکستریم TXL

به این ترتیب با توجه به قوای محرکه و امکانات رفاهی و ایمنی این کراس اوور جذاب، می توان گفت که ارزش خرید دارد و احتمالاً مانند VX مورد پسند مشتریان واقع شود.

علاقه مندان به خرید اکستریم TXL می توانند با مراجعه به نمایندگی اکستریم ۲۴۶ حیدری و یا برقراری ارتباط با شماره های تماس این مرکز، نسبت به ثبت نام تی ایکس ال اقدام کنند.

آدرس : خیابان آزادی – بعد از خیابان دکتر هوشیار – پلاک ۴۶۶ – نمایندگی اکستریم حیدری کد ۲۴۶

شماره های تماس : ۰۹۱۲۷۶۵۷۵۰۵ – ۰۹۱۰۸۱۷۰۴۰۶

 

مشخصات و امکانات اکستریم TXL

شرایط فروش اکستریم TXL

شرایط فروش اکستریم TXL

برند اکسید در طراحی ظاهری مدل TXL و سایر خودروهایش نظیر  VX و LX سعی کرده است چهره ای مستقل را برای برند و محصولاتش خلق کند و حداقل با اولین نگاه به خودروهای اکسید، درست برعکس بسیاری دیگر از برندهای چینی، متوجه امضای مشترک آن ها خواهید شد.

اکستریم TXL دارای یک پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ با فناوری GDI است که این پیشرانه می تواند نهایت قدرت ۲۶۱ اسب بخار و بیشینه گشتاور ۴۰۰ نیوتن متر را تولید و نیروی تولیدشده را از طریق جعبه دنده ۸ سرعته AT فوژن به تمامی چرخ ها منتقل کند و اکستریم TXL را می بایست یک خودرو AWD به حساب آورد.

از امکانات اکستریم TXL می توان به مواردی همچون شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، رادار خط خوان، رادار نقطه کور، ترمز اضطراری خودکار، سیستم کنترل پایداری و کشش، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، کلاستر دیجیتال، نمایشگر لمسی سیستم مالتی مدیا، آینه الکتروکرومیک، گرم‌کن و سردکن صندلی های ردیف جلو، گرم‌کن عقب، دوربین ثبت وقایع، سیستم خودران، اتوپارک، سیستم هدآپ دیسپلی، چرم ناپا، استراحتگاه زیر زانو سرنشین، صندلی های برقی جلو، سقف پانورامیک و… اشاره کرد.

 

 

 

/منبع: اسب بخار

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه