// کد مطلب: ۱۶۱۱۴۷

رپورتاژ آگهی/

مقایسه عرضه آهن آلات در سایتهای داخلی و خارجی

مقایسه عرضه آهن آلات در سایتهای داخلی و خارجی
لینک کوتاه کپی شد

تنوع کالایی و نوع عرضه آهن‌آلات در ایران و کشورهای خارجی به عوامل مختلفی وابسته است. به هر حال سایت‌ها و شرکت‌های خارجی با محدودیت‌های تجاری و مشکلات سیاسی دست و پنجه نرم نمی‌کنند و تحت تاثیر این موارد قرار نمی‌گیرند. اگر این روزها در پیگیر خرید مقاطع آهنی بوده باشید، نوسان بی دلیل و با دلیل قیمت‌ها را با چشم خود دیده‌اید!

این اولین تفاوت سایت‌های خارجی و ایرانی است: در یک سایت داخلی (آهن‌آلات) قیمت‌ها مدام در حال تغییر هستند! ممکن است به عنوان یک فروشنده ترس از فروش و به عنوان یک خریدار ترس از خرید داشته باشید! اما در سایت‌های خارجی نوسان قیمت‌ وجود ندارد، ممکن است ماه‌ها یا حتی سال‌ها قیمت مقطع پرکاربردی مانند میلگرد ثابت باشد! در ادامه مطلب موارد بیشتری را مقایسه خواهیم کرد.

تنوع کالایی آهن آلات در ایران و خارج از کشور

می‌توان گفت در ایران تنوع بالایی از آهن‌آلات وجود دارد که متناسب با نیازهای بازار داخلی تولید می‌شوند، اما در کشورهای خارجی کیفیت بالا و استانداردهای بین‌المللی از ویژگی‌های چشمگیر محصولات آهن‌آلات است؛ شاید به همین دلیل است که کشورهای خارجی از تنوع دادن به محصولات دور هستند و بیشتر زمان خود را صرف بهبود و آزمایش استاندارهای جدید و استفاده از فناوری می‌کنند؛ در اینصورت به بهینه سازی و صرفه جویی کمک زیادی می‌شود. به موارد زیر دقت کنید:

  1. تنوع در ایران:
    • در بازار ایران به دلیل تولید داخلی و وابستگی به مواد معدنی، تنوع بسیار بالایی در آهن‌آلات وجود دارد. از جمله محصولات متنوع می‌توان به ناودانی‌ها، میلگردها، تیرآهن‌ها، ورق‌ها، لوله‌ها، و محصولات فراوری شده آهن‌آلات اشاره کرد.
  2. کیفیت در اروپا:
    • در کل، محصولات اروپایی به عنوان نمونه‌هایی از کیفیت بالا شناخته می‌شوند. استانداردهای کیفی و ایمنی در این منطقه بالاست و بسیاری از کشورها از استانداردهای مشخص اروپا برای تولید محصولات خود استفاده می‌کنند.
  3. موارد مصرف داخلی در ایران:
    • تنوع آهن‌آلات در ایران نه تنها به تولید محصولات بلکه به نیازهای مختلف صنایع هر منطقه نیز وابسته است؛ این شامل نیازهای ساخت و ساز، خودروسازی، صنعت نفت و گاز و سایر صنایع می‌شود.
  4. نوآوری و تکنولوژی در اروپا:
    • در اروپا توجه به نوآوری و تکنولوژی، برتری محصولات را افزایش می‌دهد. این ممکن است به ارائه محصولات با کیفیت بیشتر و خصوصیات بهتری در زمینه‌هایی مانند مقاومت در برابر خوردگی، استحکام و ویژگی‌های فیزیکی دیگر منجر شود.

 

معرفی برخی از وبسایت های عرضه آهن آلات داخلی و خارجی

نحوه عرضه آهن آلات بسته به شرایط جغرافیایی می‌تواند متفاوت باشد، زیرا هر کشور ممکن است استانداردها و مقررات خاص خود را برای تولید و عرضه آهن آلات داشته باشد. این تعهدات ممکن است تفاوت‌هایی در کیفیت و مشخصات محصولات ایجاد کند. در ادامه با دو سایت خارجی و یک سایت ایرانی در زمینه فروش آهن آلات، آشنا خواهیم شد:

metalsupermarkets

فروشگاه متال سوپرمارکت از سال 1985 توسط فردی به نام ویلیام "بیل" اچ. میر افتتاح شد. به مدت 5 سال فروشگاه‌های حضوری بسیاری را در مناطق مختلف از جمله کانادا، نیویورک، تگزاس و ایالات متحده افتتاح کرد. اما در سال 2007 یک سایت راه اندازی کرد تا مجموعه به صورت آنلاین نیز فعال باشد. با وجود سایت سرعت و تنوع در این فروشگاه برای مشتریان دوچندان شد.

2

اکنون حدود 36 سال از تاسیس Metal Supermarkets گذشته و صدمین فروشگاه حضوری آن در سن‌دیگو، کالیفرنیا راه اندازی شده است. این فروشگاه نه تنها برای مشتریان خود خدمات و محصولات متنوع را ارائه می‌دهد بلکه به عنوان یک برند قوی، همه حمایت‌ها و ابزارهای لازم را برای اداره یک کسب کار B2B را در سراسر دنیا به نمایندگان خود عرضه کرده است.

مشاهده وب سایت متال سوپرمارکت : https://www.metalsupermarkets.com/

metalsdepot

فروشگاه اینترنتی Metals Depot با بیش از 30 سال تجربه، مدعی است که تامین نیاز صنایع مختلف سراسر ایالات متحده، کانادا، مکزیک و غیره را بر عهده دارد. از جمله مواردی که مشتریان را به این شرکت وفادار کرده، تعهد به زمان ارسال است. اگر همراه با سفارشتان به خدمات خاصی مانند برش، گالوانیزاسیون و ... نیاز داشته باشید، مدت زمان آماده سازی و ارسال آن کامل مشخص است.

3

در سایت Metals Depot محصولات بسیاری قابل سفارش است اما مانند Metal Supermarkets از نمایندگی‌های زیادی برخوردار نیست و خرید از آن ممکن است برای مسافت‌های طولانی چندان به صرفه نباشد. البته این شرکت محصولات خود را روزانه به بیش از 100 کشور در دنیا ارسال می‌کند و مشتریان خرد و کلان بسیاری دارد. این سفارش‌ها به صورت هوایی، زمینی و دریایی ارسال می‌شوند.

مشاهده وب سایت متال دپوت : https://www.metalsdepot.com/

markazeahan

و اما فروشگاه اینترنتی مرکزآهن در ایران با بیش از 30 سال سابقه در زمینه خرید و فروش آهن آلات ساختمانی و صنعتی در حال فعالیت است. اگر به سایت فروشگاه سر زده باشید متوجه تنوع زیاد محصولات خواهید شد. اطلاعات دقیقی برای هر محصول ارائه شده که شامل ویژگی‌ها، ابعاد و کاربرد است و مشتریان را در فرایند تصمیم گیری یاری می‌کند.

4

همچنین، خدمات پس از فروش و امکانات تبادل یا بازگشت کالا نشان از تعهد به رضایت مشتری است. رابط کاربری دوستانه و مناسب در سایت برای همه افراد، اطلاعات و محتوای آموزشی بر روی صفحه محصولات،  سرعت در ارائه خدمات، اطلاع‌رسانی فوری درباره وضعیت سفارش و قابلیت ارتباط مستقیم و ارائه راهکارهایی در صورت بروز مشکلات فنی یا پاسخ به سوالات از جمله ویژگی‌های سایت مرکزآهن است. Top of Form

مشاهده وب سایت مرکزآهن : https://www.markazeahan.com/

جمع‌ بندی

همه ما می‌دانیم شرایط اقتصادی بسیاری از کسب و کارها را تحت تاثیر قرار می‌دهد؛ با این وجود تجارت‌هایی مرتبط با صنعت فلزات و آهن در ایران موفق عمل کرده‌اند. به عنوان مثال مجموعه مرکزآهن با نمایندگی‌های مختلفی در سطح کشور قادر به تامین هر میزان آهن آلات صنعتی و ساختمانی برای پروژه شماست. هر کجای ایران باشید از اردبیل گرفته تا چابهار سفارشات از نزدیک‌ترین انبار برای شما ارسال خواهد شد؛ تا علاوه بر کمتر شدن زمان ارسال در هزینه‌های پروژه شما نیز صرفه جویی شود.

 

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه