// کد مطلب: ۱۶۴۳۲۷

رپورتاژ آگهی/

لوکس‌ترین هواپیمایی های ایران کدامند؟

لوکس‌ترین هواپیمایی های ایران کدامند؟
لینک کوتاه کپی شد

در سال‌های اخیر شرکت‌های هواپیمایی متعددی شروع به کار کرده‌اند که خدمات منحصر به فردی برای متقاضیان و مسافران ارائه می‌دهند. مسافران باید بهترین شرکت‌های هواپیمایی را بشناسند، تا بتوانند بهترین پرواز را برای خود انتخاب کنند. مسافرانی که به طور مرتب مشغول رفت و آمد با هواپیما هستند، با دیدن خدمات مناسب، کادر مجرب، تاخیر کم، قیمت مناسب، امکانات داخل پرواز اقدام به خرید بلیط هواپیما از لوکس‌ترین و بهترین هواپیمایی ایران می‌کنند.‌

در سال‌های اخیر شرکت‌های هواپیمایی متعددی شروع به کار کرده‌اند که خدمات منحصر به فردی برای متقاضیان و مسافران ارائه می‌دهند. مسافران باید بهترین شرکت‌های هواپیمایی را بشناسند، تا بتوانند بهترین پرواز را برای خود انتخاب کنند. مسافرانی که به طور مرتب مشغول رفت و آمد با هواپیما هستند، با دیدن خدمات مناسب، کادر مجرب، تاخیر کم، قیمت مناسب، امکانات داخل پرواز اقدام به خرید بلیط هواپیما از لوکس‌ترین و بهترین هواپیمایی ایران می‌کنند.‌

 

معرفی لوکس‌ترین هواپیمایی ایران

در مجموع حدود ۲۱ هواپیمایی در کشور فعالیت داشته‌اند؛ که تعدادی از آن ها به دلایل متعددی مانند نداشتن مسافر، خدمات دهی نامناسب و ناقص کنار رفته‌اند، در ادامه به معرفی چند هواپیمایی لوکس پرداخته می‌شود‌.

شرکت هواپیمایی ایران ایر

این شرکت هواپیمایی پر طرفدار و لوکس در سال ۱۳۴۱ پایه گذاری شد و اولین پرواز خاطره انگیز آن به شهر زیبای مشهد انجام گرفت. این شرکت هواپیمایی پرواز‌های خود را وسیع‌تر کرده و در حال حاضر پرواز بسیار زیادی به مقاصد داخلی و خارجی دارد. تمامی مسافران می‌توانند با خرید بلیط هواپیما از https://www.pateh.com/ از این شرکت  معروف به شهرهای مورد نظر خود سفر کنند.‌ این هواپیمایی قدیمی‌ترین و بهترین شرکت هواپیمایی است، که هر سال تعداد مسافران زیادی را جا به جا می‌کند.‌

شرکت هواپیمایی ماهان

هواپیمایی ماهان که در ردیف بهترین پروازها قرار دارد، از سال ۱۳۷۱ فعالیت خود را آغاز کرده است. این شرکت محبوبیت بسیار خوبی در میان مسافران داشته و خدمات قابل توجهی به مردم ارائه می‌کند. یکی از دلایل مهم و اصلی محبوبیت و شهرت این هواپیمایی امنیت پرواز، نظم در کار و خدمات دهی عالی به مسافران است. پروازهای این شرکت کمترین تاخیر در پرواز را داشته و توانسته رضایت مسافران را جلب کند. این شرکت هواپیمایی کمترین درصد تاخیر و کنسل در پرواز را داشته است.  از جمله هواپیماهایی که در این شرکت فعالیت می‌کنند.

ری

هواپیمایی آتا

این شرکت هواپیمایی در سال ۱۳۸۷ راه‌اندازی شد.‌ آتا شرکتی نوپاست که خیلی زود اعتبار و شهرت خود را به دست آورد. پروازهای این هواپیمایی تاکنون کم‌ترین آمار صدمات و حوادث هوایی را داشته ؛ به همین دلیل است که به عنوان امن‌ترین شرکت هواپیمایی داخلی در ایران محسوب می‌شود. این شرکت پرطرفدار توانسته شرایط سفر به بعضی از کشورهای خارجی را برای مسافران فراهم کند.‌ بیشترین پروازهای آتا از تهران به مشهد و برعکس است.‌ تعدادی از بهترین هواپیماهایی که در این شرکت پرواز می‌کنند. این ایرلاین ارائه دهنده بلیط چارتری و سیستمی هواپیما است.

هواپیمایی کیش ایر

این شرکت خوشنام ایرانی فعالیت خود را در سال ۱۳۷۰ شروع کرده است. بیشتر سفرهای این شرکت بین جزیره نیلگون کیش و دیگر شهرهای ایران انجام می‌گیرد. این برند داری گواهینامه ISOA است که نشان دهنده دقت در کاراین پرواز است. این شرکت در مدت کوتاهی جایگاه خود را پیدا کرده و تعداد زیادی مسافر را جا به جا می‌کند. در حال حاضر تعداد زیادی مسافر می‌توانند به شهرهای تهران، مشهد، ساری، ارومیه، اصفهان و کرمانشاه سفر کنند. این هواپیمایی با داشتن خدمات عالی و  کادری مجرب همواره در  راس بهترین و لوکس‌ترین شرکت‌های هواپیمایی قرار دارد.

یرر

هواپیمایی قشم ایر

قشم ایر از سال ۱۳۷۲ شروع به کار کرده‌ و اسمش در آغاز فعالیت فراز قشم بوده است. این شرکت در سال‌های ابتدایی فعالیت تنها یک هواپیما داشت. اما به مرور زمان و پس از چند سال حدود ۷ فروند هواپیما به ناوگان خود افزود. در حال حاضر این شرکت هواپیمایی دارای هواپیماهای پیشرفته با امکانات فوق‌العاده است که تعداد زیادی از پروازهای داخلی و خارجی را سازمان‌دهی می‌کند.

شرکت هواپیمایی آسمان‌

شرکت هواپیمایی آسمان‌ از ادغام چند شرکت هواپیمایی مختلف تاسیس شده است. خدمات این شرکت بسیار با کیفیت بوده و در سال‌های اخیر موفق به گرفتن گواهینامه ISOA شده است.‌ این شرکت دارای سابقه بسیار خوبی بوده و توانسته نظر مسافران و متقاضیان زیادی را جلب کند.

شرکت هواپیمایی زاگرس

شرکت هواپیمایی زاگرس یکی از بهترین شرکت‌های هواپیمایی است که دارای ۱۹ فروند هواپیمای بوئینگ و ایرباس است. این هواپیماها در ردیف جدیدترین ناوگان هوایی ایران قرار دارند. زاگرس در سال ۱۳۸۴ با دو فروند هواپیمای توپولوف شروع به کار کرد.  شرکت هواپیمایی زاگرس با داشتن  خدمات  برتر در بلیط دهی، حین پرواز و رعایت ایمنی  تجربه سفری راحت را برای مسافران و متقاضیان مهیا نموده است.

ررر

 از مهم‌ترین خدمات آنلاین این شرکت می‌توان به بلیط‌دهی غیر حضوری اشاره کرد. پروازهای شرکت هواپیمایی زاگرس به مقصد بیشتر شهرهای داخلی از جمله کیش، مشهد، تهران، یزد، اصفهان، کرمان، شیراز و رشت انجام می‌گیرد. این شرکت هواپیمایی در سال ۱۳۸۷ اولین سفر خارجی خود را به دمشق انجام داد. شهرهای جذاب استانبول و نجف ار دیگر مقاصد خارجی این هواپیمایی است.

هواپیمایی معراج

شرکت هواپیمایی معراج در سال ۱۳۸۹ اولین پرواز خود را انجام داد. شعار اصلی این شرکت تجربه لذت پرواز برای مسافراست که آن را سرلوحه کار خود قرار داده و همواره با تکیه بر این شعار کمترین تاخیر پرواز را در میان ناوگان هوایی خود دارد. این شرکت کمترین میزان تاخیر( ۷ دقیقه) را برای طولانی‌ترین سفر خود ثبت کرده است. طولانی‌ترین سفر این شرکت به مدت ۱۷ ساعت بوده که بدون توقف و سوخت‌گیری انجام شده است.‌ همچنین این شرکت دارای یک ناوگان تشریفاتی برای سفرهای تشریفاتی مسئولیت می‌باشد.

 معراج یک شرکت هواپیمایی لوکس است که دارای بلیط‌های خاص برای کلاس‌های بیزینس و اکونومی است که در درون پروازهای داخلی و خارجی برای مسافران ارائه می‌شود. این شرکت بلیط دهی اینترنتی داشته و کارت پرواز مسافر را به صورت اینترنتی صادر می‌کند.‌ شهرهای کیش، نجف، استانبول، دالامان و مشهد در ردیف مهم‌ترین مقاصد پرواز ایرلاین معراج هستند.

هواپیمایی کاسپین

شرکت هواپیمایی کاسپین یک شرکت هواپیمایی خصوصی است که در سال ۱۳۷۱ تاسیس شد.‌ این شرکت خصوصی دارای امکانات خاصی مانند پارکینگ ناوگان، آشیانه یا مکان تعمیر برای هواپیما است‌.‌ این هواپیمایی دارای ۴ فروند بوئینگ، ۵ فروند مگ دانل داگلاس بوده پروازهای زیادی به شهرهای استانبول، نجف و دبی داشته است. این ایرلاین از فرودگاه مهر آباد به شهرهای مرکزی مانند عسلویه، مشهد و اصفهان پرواز می‌کند.

هواپیمایی تابان

شرکت هواپیمایی تابان در سال ۱۳۸۴ بنا نهاده شد. یک سال بعد در سال ۸۵ موفق به دریافت مجوز سازمان هواپیمایی گردید. اولین پرواز این شرکت به نگین خلیج فارس(کیش) انجام شد.  این شرکت هواپیمایی با داشتن 7 فروند هواپیمای با کیفیت و سالم به 21 مقصد متعدد داخلی و خارجی پرواز می‌کند. بیشترین پروازهای این شرکت از تهران به مشهد و برعکس است.

ییر

سخن پایانی

ایران دارای شرکت‌های هواپیمایی دولتی و خصوصی است که در سال‌های اخیر ناوگان هوایی بسیار با کیفیتی داشته‌اند. مسافران و متقاضیان به دنبال شر‌کت‌هایی هستند که بتوانند بهترین خدمات را بدون تاخیر ارائه دهند. بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی دارای خدمات دهی آنلاین هستند که موجب آرامش خاطر مسافران شده است. آسمان‌ ایران با وجود این شرکت‌ها آسمانی امن، زیبا و پر مسافر است.

 

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد وسایت خبری طلانیوز مسئولیتی بابت آن ندارد ....

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه