// کد مطلب: ۱۷۰۷۹۶

رپورتاژ آگهی/

سوددهی تتر به رکورد جدیدی در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴ رسید

سوددهی تتر به رکورد جدیدی در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴ رسید
لینک کوتاه کپی شد

در حال حاضر ارزش دارایی‌های شرکت تتر لیمیتد به حدود ۹۸ میلیارد دلار رسیده است. همچنین بر اساس گزارش‌های این شرکت مشخص شد که در نیمه اول سال ۲۰۲۴ حدود ۵.۲ میلیارد دلار از آن سود خالص بوده است. چنین میزان درآمدی می‌تواند نشان از قدرت روزافزون تتر و شرکت پشتیبان آن داشته باشد.

در گذشته ابهامات متعددی نسبت به سپرده‌های حقیقی پشتیبان USDT وجود داشت و خرید تتر بااحتیاط انجام می‌شد. به دلیل فشارهای قانونی مدیران این ارز ملزم به ارائه اطلاعات شدند. گرچه رفع ابهامات تدریجی بود؛ اما به‌مرور‌زمان اعتماد معامله‌گران را بالا برد. اکنون، در سال ۲۰۲۴ شفاف‌سازی‌ها به اوج خود رسیده‌اند و به‌طور متقابل، سود تتر لیمیتد نیز به رکوردهای جدیدی رسیده.

خرید تتر، فرصتی مناسب در سال ۲۰۲۴

22

 

شاید در گذشته ابهامات دررابطه‌با پشتیبان‌های مالی تتر عده‌ای را نسبت به سرمایه گذاری در آن بدگمان می‌کرد؛ اما اکنون و با مشخص‌شدن دارایی‌های شرکت پشتیبان آن اعتماد معامله‌گران به این استیبل کوین افزایش یافته است.

تتر می‌تواند پایداری بسیار زیادی به معاملات رمزارزی وارد کند. پیش از عرضه استیبل کوین‌ها غالب معاملات کریپتوکارنسی با ارزهایی انجام می‌شد که نوسان قیمتی داشتند. در این صورت مدیریت سرمایه‌ و کسب سود کمی دشوار می‌شد.

استیل کوینی مانند تتر بخشی از ریسک معاملات را از بین می‌برد. این ارز تغییر قیمتی ندارد؛ بنابراین مدیریت سرمایه را آسان‌تر می‌کند.

ازآنجایی‌که تتر ارزشی برابر با دلار دارد برای بسیاری از معامله‌گران به جایگزین این ارز تبدیل شده. خرید تتر نسبت به دلار آسان‌تر است. از طرفی فروش آن نیز در لحظه و با استفاده از صرافی‌های ارز دیجیتال ممکن است. مانند بسیاری از دیگر رمزارزها، USDT نیز به‌سختی تحت‌تأثیر تحریم‌ها و محدودیت‌های بین‌المللی قرار می‌گیرد؛ بنابراین برای تبادلات بین‌المللی نیز بسیار مناسب است.

دلایل افزایش خرید تتر

23

در حال حاضر (سپتامبر ۲۰۲۴) تتر بیش از ۷۵ درصد از سهم بازار استیبل کوین‌ها را در اختیار دارد. این سلطه باعث شده که در بین ماه‌های اوت و سپتامبر همین سال حدود ۴۰۰ میلیون دلار درآمد خالص داشته باشد. این افزایش درآمد می‌تواند حاصل بیشترشدن اعتماد جامعه معامله‌گران به این ارز باشد.

سهم تتر از بازار ارزهای دیجیتال قابل‌توجه است. ازطرفی اعتمادسازی‌های آن در سال‌های اخیر ثابت کرده که این رمزارز قدرت لازم برای مدیریت چنین محبوبیتی را دارد. نقدینگی بالای آن تضمین می‌کند که در هر زمانی خریدوفروش آسان و لحظه‌ای باشد.

USDT بر شبکه بلاک چینی اتریوم پایه‌ریزی شده و از مزایای این شبکه بهره‌مند شده است. اتریوم از الگوریتم اثبات سهام استفاده می‌کند و در طی سالیان اثبات کرده که امنیت بسیار بالایی فراهم می‌کند. به همین دلیل تراکنش‌های USDT نیز ایمن می‌شوند و امکان نفوذ و سوء‌استفاده از آن‌ها به حداقل می‌رسد.

تتر، ارزی ایمن در بازاری پرنوسان

استیبل کوین‌ها عرضه شدند تا در بازار گاه پرنوسان کریپتوکارنسی فرصتی برای مدیریت آسان‌تر سرمایه‌ فراهم کنند. به‌طور کلی در شرایطی که رمزارزها، به‌ویژه بیت کوین روند نزولی پیدا می‌کنند، بازار USDT رونق بیشتری پیدا کرده و دامیننس تتر افزایش پیدا می‌کند.

افزایش دامیننس تتر نشان از این دارد که معامله‌گران ‌به‌ دنبال دوری موقت از خریدوفروش پرریسک هستند و بهترین گزینه را USDT می‌دانند. محبوبیت بالا منجر به کسب سود برای تتر لیمیتد، افزایش پشتوانه‌های آن و در نهایت قدرت و پایداری بیشتر USDT می‌شود.

نظارت بالا بر بازار تتر و سهام آن کلاهبرداری مدیران آن را تقریبا ناممکن کرده است. توکن‌های این شرکت با گستردگی بسیار زیاد و در ساختارهایی غالبا غیرمتمرکز مبادله می‌شوند؛ بنابراین اشخاصی محدود و خاص نمی‌توانند ارزش آن‌ها را در راستای اهداف شخصی دچار تغییر کنند.

 

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه