بازدید مدیرعامل شرکت پیشگامان فولاد جنوب از موکب شهدای فولاد خوزستان:

همراهی شرکت پیشگامان فولاد جنوب در خدمت رسانی به زوار حضرت سیدالشهداء (ع)

همراهی شرکت پیشگامان فولاد جنوب در خدمت رسانی به زوار حضرت سیدالشهداء (ع)
لینک کوتاه کپی شد

محمدرضا پاکباز مدیرعامل شرکت مهندسین مشاور پیشگامان فولاد جنوب به همراه جمعی از مدیران شرکت، سه شنبه 14 شهریورماه 1402 باحضور در پایانه مرزی چذابه، از موکب های شرکت فولاد خوزستان و موکب های مردمی بازدید و از روند خدمت سانی به زوار و تلاش های شبانه روزی خادمین حضرت سیدالشهدا (ع) قدردانی کردند.

 

به گزارش طلانیوز و به نقل از روابط عمومی محمدرضا پاکباز مدیرعامل شرکت مهندسین مشاور پیشگامان فولاد جنوب به همراه جمعی از مدیران شرکت، سه شنبه 14 شهریورماه 1402 باحضور در پایانه مرزی چذابه، از موکب های شرکت فولاد خوزستان و موکب های مردمی بازدید و از روند خدمت سانی به زوار و تلاش های شبانه روزی خادمین حضرت سیدالشهدا (ع) قدردانی کردند. 

طی این بازدید محمدرضا پاکباز ضمن بررسی آخرین وضعیت خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی اظهار داشت: موکب داران با همدلی، همکاری، عشق و ارادت خود نسبت به حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خدمت رسانی به زوار را ادامه می دهند. وی افزود: هم اکنون موکب های شرکت فولاد خوزستان در داخل و خارج از خاک ایران در حال ارائه خدمات به زائرین اباعبدالله الحسین (ع) هستند و در همین راستا شرکت پیشگامان فولاد جنوب با ارسال 100 هزار بطری آب معدنی به محل برپایی موکب شرکت فولاد خوزستان، سهم کوچکی در خدمت رسانی به دریای عظیم زائران کربلای معلا را داشته است.

وی تصریح کرد: تمام مقدمات و تمهیدات لازم جهت خدمت رسانی به زائرینی که در حال بازگشت از پیاده روی اربعین به خاک ایران هستند تدارک دیده شده و طی روزهای آتی پس از اربعین نیز این موکب ها خدمت رسانی به زوار را ادامه خواهند داد.

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه