مجتمع سنگ آهن سنگان

عباس خاشعی رئیس دانشگاه تربت حیدریه با علی رسولیان مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان دیدار کرد

عباس خاشعی رئیس دانشگاه تربت حیدریه با علی رسولیان مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان دیدار کرد
لینک کوتاه کپی شد

در دیدار رئیس دانشگاه تربت حیدریه با مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان مطرح شد: سنگان حاوی معادنی بزرگ است و باید با آن بزرگ و حداکثری برخورد کرد. به گزارش روابط عمومی مجتمع، علی رسولیان در این دیدار گفت: یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های کاری ما در مجتمع سنگ آهن سنگان پرورش نیروی انسانی متخصص جهت افزایش بهره‌وری و تولید است.

خاشعی رئیس دانشگاه تربت حیدریه نیز به اهمیت منطقه سنگان به عنوان یک منطقه حاوی معادن بزرگ اشاره کرد و بیان کرد که باید با آن به شیوه‌ای بزرگ و حداکثری برخورد کرد. وی افزود: همکاری بین دانشگاه تربت حیدریه و مجتمع سنگ آهن سنگان در زمینه آموزش و پژوهش‌های مرتبط با صنعت معدن را ترویج خواهد داد.

در ادامه جلسه مباحثی در مورد: افزایش تخصص کارکنان و کارگران از طریق برگزاری دوره‌‌های آموزشی و پژوهشی با استفاده از امکانات دانشگاه تربت حیدریه، افزایش تعامل دانشگاه علمی کاربردی مجتمع سنگ آهن سنگان با دانشگاه تربت حیدریه، ایجاد بستر بازدید هیئت علمی دانشگاه با نگاه حل مشکل از معادن سنگ آهن سنگان و ویرایش واحدهای درسی تئوری رشته‌های مربوط به معدن و مراحل کاری آن و اصلاح آن به واحدهای عملی و میدانی به جهت افزایش بازدهی تولید این مجتمع مطرح شد.

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه