ذوب‌آهن

برگزاری دومین برنامه بازدید خانواده بزرگ ذوب‌آهن از خط تولید در سال جاری

برگزاری دومین برنامه بازدید خانواده بزرگ ذوب‌آهن از خط تولید در سال جاری
لینک کوتاه کپی شد

دومین برنامه بازدید خانواده بزرگ ذوب‌آهن از خط تولید این مجتمع بزرگ صنعتی در سال جاری از دور دوم این بازدید ها روز جمعه ۲۳ شهریورماه با هدف آشنایی هرچه بیشتر خانواده‌ها با خط تولید برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ما: این برنامه نیز همانند گذشته با بخش‌های شاد و مفرح برای رده‌های سنی مختلف همراه بود. بخش‌هایی از قبیل مسابقه طناب‌کشی برای بزرگسالان و کودکان، چهره‌نگاری کودکان، بازی و موسیقی برای کودکان امروز ذوب‌آهنی و آینده‌سازان فردای کشور عزیزمان.

پس از اجرای این برانامه‌ها، پذیرایی و گرفتن عکس یادگاری، خانواده‌ها به وسیله سیزده دستگاه اتوبوس به بازدید از بخش‌های مختلف خط تولید، عرصه تلاش و کوشش جهادگران صنعت پرداختند و سپس اجرای موسیقی و برنامه‌های هنری در تالار آهن و موزه روابط عمومی پی گرفته شد و با صرف ناهار در باشگاه قایقرانی و تحویل عکس‌های یادگاری این برنامه‌ی بازدید پایان یافت.

در حاشیه این گردهمایی شاد گفتگویی داشتیم با تنی چند از بازدید کنندگان که در ادامه می‌خوانید

محمدرضا فروزان مدیر امور حقوقی ذوب‌آهن اصفهان ضمن تقدیر و تشکر از مدیران و همه دست‌اندرکاران برگزاری این برنامه گفت: بازدید خانواده‌ها از محیط کار و سختی‌های آن همچنین عظمت و بزرگی ذوب‌آهن بسیار عالی است و اجرای تمام مراحل برنامه نیز بسیار رضایت بخش بود.

سید جواد دوزنده شاغل در فناوری اطلاعات گفت: حضور در محیط کار در کنار خانواده باعث افزایش حس همدلی و همبستگی می‌شود و موجب تقویت ارتباط بین خانواده و ذوب‌آهن خواهد شد.

غلامرضا آقایی با ۲۵ سال سابقه کار شاغل در مدیریت انرژی و بهینه‌سازی سوخت بیان داشت: اجرای چنین برنامه شاد و مفرحی قابل تقدیر است. مطلع شدن خانواده از شرایط محیط کار موجب درک بالاتر می‌شود که بازدید از خط تولید به ایجاد آن کمک زیادی می‌کند.

قاسمعلی جباری شاغل در کارگاه ریخته گری و مدل‌سازی مهندسی نت گفت: امیدوارم اینگونه برنامه‌های شاد باز هم تکرار شود. از این که در کنار خانواده در کارخانه بزرگ ذوب‌آهن هستم حس غرور دارم و از آشنایی خانواده با محیط کارم بسیار خوشحالم.

گفتنی است در این برنامه ۳۹۲ نفر در غالب ۱۱۰ خانواده حضور داشتند که با رضایتمندی ۸۲ درصدی همراه بود.

شایان ذکر است همکارانی که هنوز در دور دوم بازدیدها شرکت نکرده‌اند می‌توانند برای حضور در برنامه از طریق پرتال ، قسمت روابط عمومی ثبت نام و اعلام آمادگی نمایند.

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه