ایران‌پلاست

حضور ۸۱۳ شرکت داخلی و خارجی در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست

حضور ۸۱۳ شرکت داخلی و خارجی در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست
لینک کوتاه کپی شد

مدیر هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست از حضور ۲۸۸ شرکت خارجی و ۵۲۵ شرکت داخلی در بزرگترین رویداد تخصصی زنجیره ارزش صنعت پتروشیمی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ما از نیپنا، فرید دوستی با اعلام آغاز به کار هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست از فردا (یکشنبه، ۱۸ شهریورماه) به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران اظهار کرد: این رویداد بین‌المللی با حضور کشورهایی از چین، ایتالیا، تایوان، کره، ترکیه، فرانسه، هند، آلمان، اسپانیا و روسیه برگزار خواهد شد.

وی کل فضای سرپوشده ناخالص اختصاص داده شده به هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست را ۵۵هزار مترمربع عنوان کرد و افزود: این نمایشگاه با حضور ۲۴۴ شرکت خارجی، ۴۴ نمایندگی شرکت‌های خارجی و ۵۲۵ شرکت داخلی برگزار می‌شود.

مدیر هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست ادامه داد: ۱۵۰ نفر از کشورهای روسیه، صربستان، قزاقستان، تاجیکستان چین، پاکستان، ازبکستان، افغانستان، بلاروس، سوریه، عراق و عمان در قالب ۱۲ هیئت تجاری نیز با هدف گسترش همکاری‌ها با شرکت‌های ایرانی از این رویداد بزرگ صنعت پتروشیمی بازدید خواهند کرد.

گفتنی است، هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست در گروه‌های کالایی مواد اولیه و فرآورده‌های پتروشیمی، خدمات فنی مهندسی، محصولات پیش‌ساخته و ساخته‌شده، ماشین‌آلات و تجهیزات، مراکز علمى، پژوهشى، تحقیقاتى و دانشگاهى، تست آزمایشگاهى HSE، فناورى اطلاعات و تحول دیجیتال، سایر خدمات مستربچ و گرانول و کامپاندهاى پلیمرى برگزار می‌شود.

سالن‌های تحت پوشش هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست شامل سالن‌های ۵، ۶، ۷، ۸، ۹، ۱۰، ۱۱، A44، B44، ۲۷، A31، B31، ۴۰، ۴۱، ۳۸، A38، B38 است؛ شرکت‌های پتروشیمی در سالن ۸ و ۹، مستربچ و کامپاند در سالن‌هاى ۵، ۶ و ۷، پلیمر و صنایع وابسته در سالن‌هاى A44و B44، ماشین‌آلات و تجهیزات داخلى در سالن ۳۸، ماشین‌آلات و تجهیزات خارجى در سالن B38، ماشین‌آلات داخلى در سالن ۳۸، شرکت‌هاى خارجى در سالن ۳۵، A40 و A41، محصولات تمام‌شده در سالن‌های B40، B41، A31 و B31 و و شرکت‌هاى شیمیایى و افزودنى‌ها در سالن ۲۷ مستقر هستند.

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست ۱۸ تا ۲۱ شهریور امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه