// کد مطلب: ۱۷۱۰۰۷

پتروشیمی نوری/

برای دومین سال متوالی، بالاترین تندیس جایزه بین المللی مدیریت دانشی KM۴D (تندیس زرین) در دستان پتروشیمی نوری قرار گرفت

برای دومین سال متوالی، بالاترین تندیس جایزه بین المللی مدیریت دانشی KM4D (تندیس زرین) در دستان پتروشیمی نوری قرار گرفت
لینک کوتاه کپی شد

هفتمین کنفرانس بین المللی مدیریت دانشی KM4D با رویکرد نوآوری و پایداری سازمانی ۱۱ مهرماه با همکاری انجمن مدیریت ایران و انجمن مدیریت دانش اتریش، با حضور و سخنرانی مهمانان داخلی و بین المللی، دکتر مجید قاسمی رئیس هیات مدیره انجمن مدیریت ایران، پروفسور برندنر رئیس انجمن مدیریت دانش اتریش، و تعداد زیادی از مدیران و کارشناسان شرکت های بزرگ تولیدی، پتروشیمی، هلدینگ های صنعتی، و شرکت های خدماتی کشور در سالن همایش های دانشگاه خاتم تهران برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار ما: تمرکز اصلی این دوره از کنفرانس، بر نوآوری و پایداری سازمانی بوده، و فعالیت سازمان ها در حوزه های مختلف نوآورانه مخصوصاً نوآوری های دیجیتال، توسعه پایدار (محلی، منطقه ای و جهانی)، تجربه ی کارکنان، و ارزش گذاری دارایی های دانشی سازمان با نگاه ویژه ای مورد ارزیابی قرار گرفت.

شرکت پتروشیمی نوری به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان مواد آروماتیکی جهان توانست در سومین حضور خود در جایزه بین المللی مدیریت دانشی KM4D، در بین شرکتهای بزرگ نفتی و پتروشیمی، فولادی، آلومینیومی، معدنی، بانکی، بیمه ای، داده پردازی، ….، با افزایش امتیازات کسب شده نسبت به سال گذشته، برای دومین سال متوالی به بالاترین تندیس این جایزه (تندیس زرین) دست یابد.

به گواه ارزیابان و همینطور سخنران پنل تخصصی این جایزه، ثبات مدیریتی و حمایت های مدیریت ارشد سازمان در پتروشیمی نوری، یکی از ارکان موفقیت سیستم مدیریت دانش و کسب جوایز متعدد ملی و بین المللی عنوان گردید.

در ادامه، تقدیرنامه ویژه ی مدیریت دانش نیز از طرف شورای سیاستگذاری هفتمین دوره جایزه بین المللی مدیریت دانشی KM4D، به نماینده پتروشیمی نوری دکتر سجاد کشاورزیان به سبب فعالیت تاثیرگذار در مدیریت دانش، کمک موثر به دیگر شرکت ها و سازمان ها در راستای انتقال تجربه و استقرار و پایه گذاری مدیریت دانش، و همکاری بالا با ارزیابان این دوره از جایزه اهدا گردید.

شایان ذکر است کلیات مدل جایزه KM4D توسط انجمن مدیریت دانش کشورهای اتریش، هلند، و سوئیس طراحی و راهبری میشود این مدل در ۶ محور: رهبری و فرهنگ سازمانی، چرخه دانش، سرمایه دانشی، فرایندها، توسعه پایدار و یادگیری می باشد. روند ارزیابی مدل بر منطق RADAR استوار بوده و هدف از آن هدایت سازمانها در مسیری است که به طور پایدار و نظام مند از تجربیات، نوآوریها وسرمایه های فکری خود به طور موثر استفاده نموده و در نهایت خلق ارزش مبتنی بر دانش برای سازمان می باشد.

 

 

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه