// کد مطلب: ۱۴۷۵۸۲

پیش‌بینی بورس | پیش‌بینی بورس امروز | پیش‌بینی بورس هرروز

پیش‌بینی بورس | پیش‌بینی بورس امروز ۴ آبان ۱۴۰۱ | روند شاخص کل بورس چگونه خواهد بود؟

پیش‌بینی بورس | پیش‌بینی بورس امروز 4 آبان 1401 | روند شاخص کل بورس چگونه خواهد بود؟
لینک کوتاه کپی شد

پیش‌بینی بورس امروز چهارشنبه، 4 آبان 1401 چگونه خواهد بود؟

به گزارش طلانیوز؛ پیش‌بینی بورس هفته آینده منتشر شد. پیش‌بینی بورس هرروز منتشر می شود. پیش‌بینی بورس امروز چگونه است؟ پیش‌بینی بورس از بازار بورس منتشر شد.

شاخص کل بورس تهران دیروز با افت 10 هزار و 675 واحدی به سطح یک میلیون و 267 هزار واحدی رسید. شاخص هم‌وزن نیز با افت 0٫96 درصدی در سطح 369 واحدی قرار گرفت.

امروز چند سیگنال برای بازار وجود دارد و کارشناسان عقیده دارند که تالار شیشه‌ای، روند متعادل را تجربه می‌کند. بر همین اساس این انتظار وجود دارد که شاخص کل در این روز تا حدودی نوسانی می‌شود.

رضا عیوض‌لو، عضو هیات مدیره سازمان بورس گفت: کارگروهی در خصوص آمارهای رسمی بازار سرمایه تشکیل شده است و مطابق برنامه‌های آتی به دنبال ارتباط با سازمان‌های بین‌المللی فعال در حوزه استانداردسازی و به‌روزرسانی داده‌ها طبق سازوکارهای جهانی هستیم. همچنین ارتباط با هیات خدمات مالی اسلامی، سازمان بین‌المللی کمیسیون‌های اوراق بهادار(IOSCO)، فدارسیون جهانی بورس‌ها و… در اولویت‌های سازمان بورس است.(سنا)

این موضوع می‌تواند به افزایش اعتماد سهامداران نسبت به بورس و گردش نقدینگی در بازار کمک کند.

امروز خاندوزی، سخنگوی دولت در نشست خبری خود گفت:شرایط بازار سرمایه مخصوصا از خرداد ماه مقبول نیست! تلاش ما این است که در کنار کمیسیون اقتصادی مجلس بتوانیم به یک توافق مشترک برای اثرگذاری در سودآوری شرکت‌های بورسی برسیم و بازار ابهام نداشته باشد. بودجه 1402 باید با پیام‌های امیدوارکننده برای بازار سرمایه همراه باشد.(ایسنا)

توجه به بورس و مصوبه‌های جدید می‌تواند اعتماد سهامداران را نسبت به بورس افزایش دهد و به همین واسطه شاخص به همین زودی‌ها روند صعودی به خود خواهد گرفت.

پیش‌بینی بورس | پیش‌بینی بورس امروز 6 مهر 1401 | 8 عامل اصلی افت بورس

مجید عشقی، رئیس سازمان بورس گفت: به دلیل پذیرش 2 محصول تارا و 207 در بورس کالا، عرضه آن‌ها انجام می‌شود و با توجه به اینکه واقعی‌سازی قیمت محصولات جزو حقوق سهامداران به شمار می‌رود، مدیران ایران خودرو این مسئولیت را دارند که اقدامات لازم را برای رعایت حقوق سهامداران انجام دهند.(ایرنا)

عرضه این دو خودرو می‌تواند بازار خودرو را به شفافیت برساند و گردش نقدینگی را در بورس افزایش دهد.

هایما محصول تولیدی ایران خودرو برای دومین بار میهمان بورس کالا خواهد بود. براساس اطلاعیه عرضه بورس کالا، 200 دستگاه هایما اس 7 مشکی و 50 دستگاه هایما اس 7 مشکی سفارشی روز 8 آبان ماه روی تابلو می‌رود.(کالاخبر)

عرضه خودرو در بورس کالا می‌تواند به افزایش نقدینگی و اعتماد در بازار سرمایه کند، همچمین بازار خودرو به شفافیت می‌رسد.

منبع: تجارت نیوز

پیش‌بینی بورس | پیش‌بینی بورس امروز 4 آبان 1401 | روند شاخص کل بورس چگونه خواهد بود؟

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه